>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

300zł -->> 1000-1500zł w 4 miesiące, możliwe??

Status
Zamknięty.
W 0

wookiee

Użytkownik
Witam, jestem początkującym i właściwie zupełnie zielonym typerem w bukmacherskim świecie ;). Pytanie brzmi, czy opierając się na typach innych (zamierzam intensywnie posiłkowac się bardziej pewnymi typerami z VIPów na tym forum) można w dłuższej perspektywie czasu zarobic? Przykładowo, czym jestem szczególnie zainteresowany, zrobic z 300zł kwotę 4 cyfrową w 4 miesiące? Nie wątpie że z punktu widzenia doświadczonego typera z pewnością można, ale czy jest to wykonalne i realne dla właściwie żółtodzioba korzystającego z typowań innych?

S 11

support75

Użytkownik
oczywiście jest to możliwe na zasadzie dużego ryzyka.
Duże ryzyko = potencjalnie większe pieniądze do wygrania.
Tak jest wszędzie nie tylko w zakładach.

_elbisi 0

_elbisi

Użytkownik
Pewnie ze sie da. Powinienes startowac na poczatku kwotami siegajacymi 10 % swojego kapitalu. Pozniej mozesz ta kwote na kupon zmniejszac do np 5-8 %. 4 miesiace na zrobiene takiego zysku to sporo czasu.

snoopdogg 369

snoopdogg

Forum VIP
Jesli madrze bedziesz operowal kasa to na pewno jest mozliwe ale emocje i chec wygrania czasami sa silniejsze od czlowieka i bywa tak, ze sie przegrywa. Bukmacherka jest naprawde dla facetow z jajami. Wszystko zalezy od Twojego myslenia i postepowania. Jesli masz to &quot;cos&quot; i nie dajesz sie ponies emocjom dasz rade.

R 0

rozniebywa

Użytkownik
Powiem Ci tyle.
Przez dzial Vip przez ostatnie kilka lat przewinelo sie 200-300 osob, myslisz ze w dluzszym okresie ktos byl na plusie? NIKT
Wiem ze Cie nie przekonam gadaniem. Ale gdy przegrasz owe 3 stowy, moze sprobujesz sie nad tym zastanowic. bo bukmacherka jest dla osob z wtykami i tak naprawde na plusie jestmoze 1% graczy. Mlodzi o tym nie wiedza, a starsi boja sie przyznac.