18. BŁĘDY I POMINIĘCIA
18.1 Jeżeli przez pomyłkę przyjmiemy zakład lub dokonamy wypłaty może zaistnieć szereg okoliczności. Oto niewyczerpująca lista takich okoliczności:
18.1.1 jeżeli błędnie przedstawimy Państwu notowania lub warunki zakładu w wyniku oczywistego błędu lub pominięcia we wprowadzaniu informacji przygotowania platformy lub w wyniku awarii komputera;
18.1.2 jeżeli popełniliśmy 'ewidentny błąd'. Z ewidentnym błędem mamy do czynienia gdy:
18.1.2.1 w stosunku do zakładów składanych przed rozpoczęciem wydarzenia, oferowane ceny/warunki są zasadniczo inne od tych dostępnych na ogólnym rynku lub
18.1.2.2 w stosunku do dowolnego wydarzenia, cena/warunki oferowane oferowane w chwili składania zakładu są wyraźnie nieprawidłowe biorąc pod uwagę prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia;
18.1.3 jeżeli nadal przyjmowaliśmy zakłady w sytuacji gdy przyjmowanie ich powinno być już zawieszone, włącznie z sytuacjami gdy wydarzenie jeszcze trwa (z wyjątkiem sytuacji gdy przyjmowane są zakłady "w trakcie wydarzenia"

lub już się skończyło (określane niekiedy jako spóźnione zakłady);
18.1.4 jeżeli nie powinniśmy przyjąć zakładu lub mieliśmy prawo do anulowania lub zmiany zakładu zgodnie z Zasadami Zakładów (przykładowo ze względu na "Powiązane Okoliczności"

lub
18.1.5 jeżeli został popełniony przez nas błąd co do ilości wygranych/zwrotów wypłacanych Państwu, włącznie z błędami wynikłymi w wyniku błędnego wprowadzenia danych (ręcznego bądź dokonanego przez komputer) - zazwyczaj określany jako "błąd w rozliczeniu",
wszystkie takie okoliczności będą dalej określane jako "Błąd".
18.2 Zastrzegamy sobie prawo do skorygowania wszystkich błędów dotyczących zakładów i ponownego rozliczenia powyższych zgodnie z prawidłowymi cenami lub zasadami, które były lub powinny być dostępne u William Hill (oprócz błędu w publikacji) dla chwili gdy składano zakład, obowiązywać będzie domniemanie, że zakład został złożony zgodnie z warunkami obowiązującymi standardowo dla takiego zakładu.
18.3 Wszystkie środki wpłacone na Państwa Konto lub wypłacone Państwu w wyniku Błędu, będą uznane za przechowywane przez Państwa w powiernictwie i na nasze żądanie powinny być nam niezwłocznie wypłacone Jeżeli zachodzą takie okoliczności, a mają Państwo na swoim Koncie środki możemy odzyskać je z Państwa Konta zgodnie z odpowiednim paragrafem7.4. Uzgadniamy, że będziemy czynić wszelkie wysiłki na rzecz wykrywania Błędów i jeśli to wykonalne, informowania Państwa o nich.
18.4 Ani my (włącznie z naszymi pracownikami i agentami) ani nasi partnerzy czy dostawcy, nie będą odpowiedzialni za straty poniesione w wyniku przegranych lub wygranych wynikłych w drodze naszego lub Państwa błędu. Zrzekają się Państwo wszelkich strat/wygranych wynikających z takiego Błędu.
18.5 Jeżeli wykorzystali Państwo środki wypłacone na Państwa Konto lub przyznane Państwu w wyniku Błędu do stawiania kolejnych zakładów lub do dalszej gry możemy anulować takie zakłady i/lub wstrzymać wypłacenie wygranych, jakie mogli Państwo wygrać przy użyciu takich środków, a jeżeli wypłaciliśmy już wygrane z takich zakładów lub gier, kwoty te będą uznane za przechowywane przez Państwa w powiernictwie dla nas, środki te powinny być nam niezwłocznie zwrócone po zgłoszeniu przez nas żądania ich zapłaty.