>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Świeboda stawia za wszystko! ALL-IN OD 4 do 20 TYŚ

S 0

swieboda

Użytkownik
Witam serdecznie,
Na początek może krótko o mnie, w bukmacherce siedzę od około sześciu lat. Grałem różnymi metodami, ale zawsze byłem zachłanny i z dużych wygranych zwykle niewiele zostawało. Jestem studentem i wydatków sporo, ale konsekwentnie realizowałem swój plan i co miesiąc odkładałem po 100zł na zakłady. Udało mi się uzbierać 1000zł na euro 2012. Postanowiłem, że albo z tej kasy zarobię na założenie firmy, albo dam sobie spokój i zajmę się innymi rzeczami. Postawiłem tą kasę na zakłady na awans w eliminacjach do ligi mistrzów i europy i udało mi się wygrać prawie 4 tyś złotych. A było cholernie blisko, bo Salzburga z Dudelange wykreśliłem w ostatniej chwili, bo kurs był 1,01.
Długo myślałem, jak grać za tą kasę. Przeszukałem chyba całe forum z tematami typu &quot;od zera do milionera&quot;. Co widzę ? Nikomu nie udało się wygrać! Nikt nie doszedł do założonego celu! Nawet w typach ekspertów ci którzy początkowo typowali za kasę przeszli na jednostki bo przegrywali! Długo jednak myślałem, czy zdołam grać za 100zł i w przypadku porażki nie próbować odrabiać. Stwierdziłem, że nie... Dlatego też podjąłem decyzję by grać ciągle ALL-IN za te 4 tyś złotych. Mam nadzieję, że będę pierwszy. A typy będą starannie wyselokcjonowane, czasami moje, a czasami od różnych typerów (zawsze podam źródło). Moim celem jest dojść do 20 tyś złotych. Później napewno gra będzie wyglądała inaczej (np. po tysiaku na zakład), bo to jednak zbyt duże ryzyko, będę się zastanawiał wtedy jak zdobyć resztę kasy na założenie firmy, ale w chwili obecnej można o tym pomarzyć. Teraz liczy się tylko zdobycie 20 kafli.