stabilo
Użytkownik
Witam,
Dzisiaj zostałem potraktowany przez firmę bet365 bardzo nie profesjonalnie. Pierwszy raz korzystałem z mobilnej wersji ich serwisu na telefonie komórkowym. Dostałem maila w treści, którego dowiedziałem się:
"Witamy w serwisie Mobilne bet365 i dziękujemy za skorzystanie z naszego nowego i udoskonalonego produktu dla urządzeń komórkowych.
Mobilny bet365 Bonus
Wystarczy, że postawisz zakład za 4 PLN lub więcej, a będziesz miał prawo do 100% bonusu dla kwalifikującej się stawki, aż do maksimum 100 PLN. Zwróć uwagę, że za swoją stawkę i bonus należy zagrać trzy razy, zanim wypłata będzie możliwa.
Aby zdobyć bonus, przejdź do sekcji Użytkownicy, wybierz Oferty, a następnie wprowadź kod oferty zakończony na NMBLP, który został wysłany do Ciebie na adres email."
Przy dokonywaniu wpłaty i kodu oferty, wyświetlił mi się komunikat, że bonus jednak dla mojego konta nie kwalifikuje się. Oczywiście na konto bet365 została przelana suma, jednak już nie mogłem skorzystać z bonusu. Na czacie długo czekałem na wyjaśnienie, aż w końcu napisano mi część regulaminu z punktu 14:
"Zastrzegamy sobie prawo do wycofania dostępności dowolnej oferty lub wszystkich ofert dla jakiegokolwiek klienta lub grupy klientów według własnego uznania."
Wydaję mi się, że takie postępowanie nie jest uczciwe w stosunku co do wieloletniego klienta ich serwisu. Gdyby nie oferta promocyjna nie wpłaciłbym dzisiaj środków na konto, więc według polskiego prawa jest to świadome wprowadzenie w błąd.
Myślicie, że warto jakoś powalczyć o swoje prawa? Czy lepiej wypłacić kasę i zmienić bukmachera?
Dzisiaj zostałem potraktowany przez firmę bet365 bardzo nie profesjonalnie. Pierwszy raz korzystałem z mobilnej wersji ich serwisu na telefonie komórkowym. Dostałem maila w treści, którego dowiedziałem się:
"Witamy w serwisie Mobilne bet365 i dziękujemy za skorzystanie z naszego nowego i udoskonalonego produktu dla urządzeń komórkowych.
Mobilny bet365 Bonus
Wystarczy, że postawisz zakład za 4 PLN lub więcej, a będziesz miał prawo do 100% bonusu dla kwalifikującej się stawki, aż do maksimum 100 PLN. Zwróć uwagę, że za swoją stawkę i bonus należy zagrać trzy razy, zanim wypłata będzie możliwa.
Aby zdobyć bonus, przejdź do sekcji Użytkownicy, wybierz Oferty, a następnie wprowadź kod oferty zakończony na NMBLP, który został wysłany do Ciebie na adres email."
Przy dokonywaniu wpłaty i kodu oferty, wyświetlił mi się komunikat, że bonus jednak dla mojego konta nie kwalifikuje się. Oczywiście na konto bet365 została przelana suma, jednak już nie mogłem skorzystać z bonusu. Na czacie długo czekałem na wyjaśnienie, aż w końcu napisano mi część regulaminu z punktu 14:
"Zastrzegamy sobie prawo do wycofania dostępności dowolnej oferty lub wszystkich ofert dla jakiegokolwiek klienta lub grupy klientów według własnego uznania."
Wydaję mi się, że takie postępowanie nie jest uczciwe w stosunku co do wieloletniego klienta ich serwisu. Gdyby nie oferta promocyjna nie wpłaciłbym dzisiaj środków na konto, więc według polskiego prawa jest to świadome wprowadzenie w błąd.
Myślicie, że warto jakoś powalczyć o swoje prawa? Czy lepiej wypłacić kasę i zmienić bukmachera?