Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

Jakimi "systemami" gracie ?

11 lutego 2020 17:18
1
krism1984
krism1984
Lut 2020
3 2
Cześć , 
Jestem nowy w branży ;) i chciałem Was zapytać jak najczęściej gracie?
Tzn. chodzi mi o to czy np. gracie spokojnie solo z ale mniejszym zyskiem czy lepiej grać taśmy za drobne i liczyć że coś wpadnie ? :)

Co radzicie koledze ??? ;) 
11 lutego 2020 17:22
2
successful
successful
Mar 2016
965 9 095 20
Jako początkujący zdecydowanie graj za niewielkie stawki, najlepiej po kilka zdarzeń na kuponie, ale nie supertaśmy. Jak już obędziesz się z bukmacherką, zobaczysz jakie kursy nie wchodzą, a jakie potrafią wejść, rozkminisz jakiś własny system wygrywania, wtedy możesz stopniowo zwiększać stawki. Miej świadomość, że na początku niemal na pewno będziesz przegrywać (ale na pewno też zdarzają się wygrane). Z czasem osiągniesz sukces.
11 lutego 2020 19:50
3
jozzy22
jozzy22
Lis 2014
4 092 11 290 29
cytat z dnia 11 lutego 2020 17:18 przez krism1984
Cześć , 
Jestem nowy w branży ;) i chciałem Was zapytać jak najczęściej gracie?
Tzn. chodzi mi o to czy np. gracie spokojnie solo z ale mniejszym zyskiem czy lepiej grać taśmy za drobne i liczyć że coś wpadnie ? :)

Co radzicie koledze ??? ;) 

Taśmę od czasu do czasu zabawowo możesz puścić ale nie licz na zyski. Najlepiej solo i za większą stawkę. 

12 lutego 2020 13:10
4
malyenter1
malyenter1
Mar 2016
484 445 10