Adam Kornacki testuje super fury i … aplikację mobilną!
Zakłady bukmacherskie Superbet kontynuują współpracę z jednym z najpopularniejszych dziennikarzy motoryzacyjnych w Polsce. Adam Kornacki jest bohaterem nowego spotu reklamowego bukmachera i cyklu na YouTube w którym przetestuje samochody swoich marzeń.
„Ten samochód jest nienormalny, jest wariatem …” „Jest zboczony!” „Nawet jak stoi, to ja się go lękam!” – tak wypowiada się Adam Kornacki o aucie testowanym w pierwszym odcinku formatu „Super Fury”, który można obejrzeć na kanale Youtube Superbet.
Równolegle swoją premierę miał 15 sekundowy spot reklamowy, który emitowany jest we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach internetowych. Nowa produkcja w prosty sposób łączy klimat szybkości na torze wyścigowym z szybkością aplikacji do obstawiania zakładów sportowych. Marka podkreśla zarówno tempo działania samej gry, jak i szybkość wypłat w przypadku wygranej. Wszystko to potwierdzone opinią użytkowników, którzy uznali narzędzie Superbet jako najlepsze na rynku w niezależnym „Badaniu Bukmacherskim 2021” przeprowadzonym przez portal LegalniBukmacherzy.pl i firmę badawczą Pentagon Research. Produkt ten wyróżnia się na tle konkurencyjnych, także dostępnością gier free to play (jak Super Game Jackpot w którym do wygrania jest zupełnie za darmo 250 000 złotych i Super Mini Cooper) oraz własnymi funkcjonalnościami społecznościowymi (Super Social).
Spot nawiązuje do większej kampanii pod hasłem „Razem jesteśmy super”, która także stawia na popularyzację super aplikacji, a główne role odgrywają w niej także pozostali ambasadorzy marki ze Sławomirem Peszko, Jerzym Dudkiem i Janem Błachowiczem na czele. Ten pierwszy pojawia się symbolicznie także w nowej produkcji:
„Cieszę się, że Superbetowi spodobała się motoryzacja. Firma może dzięki temu spełniać swoje biznesowe i marketingowe cele, a ja będę realizował marzenia. Nie boję się tego słowa, ponieważ w formacie „Super Fury” pojawią się samochody z najwyższej półki. Nowe wersje moich ukochanych aut oraz takie, którymi nigdy nie było mi dane jeździć.” – tak swoją dalszą współpracę z Superbet komentuje Adam Kornacki, który wcześniej poprowadził także inną serię motoryzacyjną dla marki.
W „Super Jeździe” zaciekle rywalizowali ze sobą na torze wyścigowym popularni influencerzy. Zwycięzcą został Jerzy Dudek, a wśród Pań najlepsza okazała się Marcelina Zawadzka.
Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO w agencji RUSU+BORTUN. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -Roman Statsenka. Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (Marketing Manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (Global Head of Brand Identity Superbet), Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (Global Head of Marketing). Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction.