Witam,
Staram się wypłacić pieniądze z konta pinnacle od okolo marca 2018r. Najpierw poprosili o weryfikację tożsamości (kilkuetapową), następnie zleciłem wypłatę na
Netellera. Pinnacle napisało mi w mailu, żebym skontaktował się z netellerem, ponieważ to onodrzucił moją wpłatę. Było jeszcze kilka podejść - nieudanych. Kilka dni temu po czasie chciałem powtórzyć operację. Zalogowałem się na konto i widnieje tylko informacja, ze konto zostało usunięte. Mial/ma ktoś podobnie? Cała sprawa jest o tyle przykra, ze na koncie jest dosc spora suma kasy, którą kumulowałem przez 2.5 roku bez żadnej wypłaty. Wychodzi na to, że pomnożyłem kasę niemal 40-krotnie (względem pierwszej i jedynej wpłaty), a nie mogę jej w żaden sposób wypłacić. Firma działa wymijająco. Co mógłbym zrobić w tym momencie poza uderzeniem do anglojęzycznego supportu? Z góry dziękuję za pomoc, czekam na odpowiedz ludzi mądrzejszych ode mnie
Pozdrawiam