>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Brak możliwości wypłaty

halus 7

halus

Użytkownik
Witam,
W dniu dzisiejszym chciałem zlecić wypłatę 641 zł z mojego konta. Niestety po wybraniu jakiejkolwiek opcji wypłaty wyskakuje następujący komunikat:
&quot;Wypłaty z Twojego konta za pośrednictwem metody Bank Wire, China Banking, Credit Card, China Debit Card, E-Cheque, EcoPayz, EntroPay, iDebit, INSTADEBIT, Instant Bank Wire, Instant Banking, Maestro/Delta, Moneta, Moneybookers, Moneybookers DD, NETELLER, NETELLER (1-PAY), Paysafecard, POLi, Przelewy24, QIWI Wallet, E-Payment, SDPay Mobile, SDPay WeChat, Skrill 1-Tap, Sofortüberweisung, Visa Electron, Webmoney nie są akceptowane.
Przejdź do strony https://www.pinnaclesports.com/pl/payments?currency=pln&quot; target=&quot;_blank&quot; class=&quot;FAQ&quot;&gt;płatności, aby uzyskać więcej informacji na temat innych dostępnych metod.&quot;
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?
Napisałem już do supportu ale niestety nie odpisują.
 
wkmch 49

wkmch

Użytkownik
Jeżeli chcesz uzyskać szybką odpowiedź od supportu to polecam pisać po angielsku do nich . Wtedy odpisuja przeważnie w ciagu 30 minut
 
W 0

wolkowyckia

Użytkownik
kiedys raz napisałem na polski suport, odpowiedz wyglądała jak by ją napisali przez google translator, poza tym nic nie załatwiłem na pl supporcie wiec postanowiłem napisac po ang, sprawa zakonczyła sie o 2 mailach
 
P 60

provz

Użytkownik
siema, mam podobna sytuacje, nie moge wypłacic pieniedzy z konta, ten sam komunikat co u kolegi, pieniadze wpłacałem, wypłacałem niejednokrotnie, jak sprawa sie zakonczyła w przypadku kolegi? napisałem do nich po polsku i po ang ale na razie brak odp.
 
wawo 6,7K

wawo

Użytkownik
Przesli skan dowodu i rachunek np za prad gaz czy telefon. Ja tak zrobilem i po godzinie mialem wszystko okej
 
P 60

provz

Użytkownik
spoko, skan dowodu przesłałem ale z rachunkiem mam problem bo nic nie jest na mnie , ktoś ma jakiś pomysł ? chcialem wysłac historie rachunku konta ale tam nie ma podanego mojego adresu..
 
janusz_tracz 5,8K

janusz_tracz

Użytkownik
zaświadczenie z urzędu miasta o zameldowaniu, tylko za to jest opłata chyba 17 złotych, ale lepszego dokumentu nie znajdziesz
 
1 12

19stalowiak79

Użytkownik
Witam.Panowie u Was jest przynajmniej opcja wypłaty u mnie w prawym górnym rogu jest tylko opcja wpłaty co radzicie zrobic bo chce wypłacić kase i zamknac konto
 
A 185

adikos

Użytkownik
jak wciśniesz zielony przycisk wpłata w prawym górnym rogu to otworzy ci się nowe okno gdzie po prawej stronie masz wybierz opcje wypłaty.
 
1 12

19stalowiak79

Użytkownik
Ok rrzeczywiście jest prosze o pomoc mając konto w banku PKO.S.A. jakie dane mam wpisać w te okienka


&lt;label for=&quot;IBAN&quot;&gt;IBAN (Litery należy wpisać DRUKOWANYMI literami. Nie wpisywać spacji)&lt;/label&gt;
&lt;input id=&quot;IBAN&quot; name=&quot;IBAN&quot; class=&quot;ltext&quot; type=&quot;text&quot;&gt;



&lt;label for=&quot;BankPostalCode&quot;&gt;Kod pocztowy banku&lt;/label&gt;
&lt;input id=&quot;BankPostalCode&quot; name=&quot;BankPostalCode&quot; class=&quot;ltext&quot; type=&quot;text&quot;&gt;
&lt;label for=&quot;SwiftCode&quot;&gt;Kod swift&lt;/label&gt;
&lt;input id=&quot;SwiftCode&quot; name=&quot;SwiftCode&quot; class=&quot;ltext&quot; type=&quot;text&quot;&gt;
 
M 78

michal89216

Użytkownik
IBAN to Twój nr konta poprzedzony literkami PL, kod swift znajdziesz w Google w kilka sekund. Kod pocztowy banku nie ma za bardzo znaczenia, możesz np. wpisać taki jak na umowie lub kod placówki, w której otwierałeś konto.
 
1 12

19stalowiak79

Użytkownik
Witam Przy próbie wypłaty wyskakuje komunikat:
Uwaga
Transakcje przelewem bankowym nie są aktualnie ponieważ nie można ustanowić połączenia. Przepraszamy i prosimy o ponowienie próby w późniejszym terminie.
Co radzicie ???Klikajac w inne opcje też niestety pojawai się ten sam komunikat.
 
Do góry Bottom