>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Nawigacja

princeas 11

princeas

Użytkownik
Heja, wkrótce planuje zakup nawigacji, waham się nad różnymi opcjami.
Wybór jest przeogromny, TomTom, Garmin to najpopularniejsze ze swoim oprogramowaniem, później kilka mniej znanych marek z innymi dostawcami map (Automapa itp).
Mi osobiście wpadło w oko multiurządzenie NavRoad&#39;a http://allegro.pl/navroad-movio-gps-tablet-7-automapa-eu-rejestrator-i3609424500.html
Tablet+Nawigacja+Rejestrator
Jakie są Wasze doświadczenia z nawi i co ew. możecie polecić?
Nie jestem zawodowym kierowcą, od czasu do czasu podróżuje po Polsce w mniej lub bardziej znane miejsca i raz do roku za granicę.
 
S 0

snake11

Użytkownik
Ostatnio miałem 2 kursy do Zamościa. Dwa z dwoma różnymi GPS&#39;ami. Wyobraź sobie, że 4 razy (tam i z powrotem) jechałem innymi trasami ;].
Pierwszy miał wgraną automapę. O ile do Zamościa poprowadził nas bez niespodzianek, o tyle z Zamościa zaczął wariować, tracił zasięg i dopiero w Mielcu się odnalazł. Kluczyłem jak głupi.
Drugi GPS był marki mio i miał chyba autorskie oprogramowanie. W każdym razie dopiero co kupiony. No to porażka. Najpierw poprowadził nas przez las, gdzie asfalt się skończył i poczułem się jak na off road. Musiałem zatrzymać się na środku lasu, bo robili wycinkę. Panowie zrobili wielkie oczy, jak zobaczyli moje auto jadące 10km/h po takiej trasie ;P.
W drugą stronę z kolei przed Tarnowem, GPS kazał nam skręcić z głównej, wjechaliśmy na elegancką drogę, po czym wystrzeliło nas na jakieś piaski. Droga zamknięta, okazało się, że autostradę budują. Dobrze, że nie straciłem zawieszenia ;].