>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Jakimi "systemami" gracie ?

K 0

krism1984

Użytkownik
Cześć , 
Jestem nowy w branży ;) i chciałem Was zapytać jak najczęściej gracie?
Tzn. chodzi mi o to czy np. gracie spokojnie solo z ale mniejszym zyskiem czy lepiej grać taśmy za drobne i liczyć że coś wpadnie ? :)

Co radzicie koledze ??? ;) 
 
successful 1,8M

successful

ModTeam
Członek Załogi
Jako początkujący zdecydowanie graj za niewielkie stawki, najlepiej po kilka zdarzeń na kuponie, ale nie supertaśmy. Jak już obędziesz się z bukmacherką, zobaczysz jakie kursy nie wchodzą, a jakie potrafią wejść, rozkminisz jakiś własny system wygrywania, wtedy możesz stopniowo zwiększać stawki. Miej świadomość, że na początku niemal na pewno będziesz przegrywać (ale na pewno też zdarzają się wygrane). Z czasem osiągniesz sukces.
 
jozzy22 530,3K

jozzy22

Użytkownik
cytat z dnia 11 lutego 2020 17:18 przez krism1984Cześć , 
Jestem nowy w branży ;) i chciałem Was zapytać jak najczęściej gracie?
Tzn. chodzi mi o to czy np. gracie spokojnie solo z ale mniejszym zyskiem czy lepiej grać taśmy za drobne i liczyć że coś wpadnie ? :)

Co radzicie koledze ??? ;) 
Taśmę od czasu do czasu zabawowo możesz puścić ale nie licz na zyski. Najlepiej solo i za większą stawkę. 
 
malyenter1 2,2K

malyenter1

Użytkownik
Jak grasz dla zabawy tylko to graj taśmy . A jak pragniesz na dłuższą metę grać z pragnieniem comiesięcznego zysku to pewnie już czytałeś wiele na ten temat i wtedy sam musiałbyś sobie określić co pasuje ci najlepiej .Solo z mniejszym zyskiem się nie opłaca , chyba że masz bardzo wysoką skuteczność. Na przykład przy grze kursami 1, 7 ponad 60% , ale to też nie w Polsce . Moim zdaniem solo najlepsze kursy w granicach 2,1- 2,4 . A powyżej 3,0 trzeba dostosować odpowiedni system żeby zarobić w dłuższym okresie czasu. Także najpierw zadaj sobie pytanie czy grasz dla zabawy czy chcesz coś tam skubnąć bukmacherom .
 
P 271

piotrek93

Użytkownik