>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Co działa w PL

cinas89 3,4K

cinas89

Football,speedway
Witam,
mam pytanie jakie buki działają w PL?
2 pytanie u kogo można otworzyć konto w walucie PLN ? 

Bet365 działa 
Bettson działa 
Unibet działa 
A jak reszta?

​​​
 
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
cytat z dnia 16 sierpnia 2019 02:22 przez ranczo0123Jest jeszcze LSbet do gry dla Polakow.
o ile tego samego buka mam na myśli(london betting shop-lbsbet) to przestrzegam jednak przed wplacaniem im kartą..tylko skrill(ewentualnie paysafecard)..po wpłacie kartą(próbie) żądają jakiś chorych papierów, zdjęć itp na szczescie support reaguje niemal natychmiast i jest sporo czasu na doslanie im tego, ogólnie bukmacher godny polecenia, ciekawa alternatywa dla Pinnacle(w 90% minimalnie lepsze kursy z baseballa niż na pinku, inne dyscypilny nie wiem) 
[edit] a nie to jednak o lsbet chodziło, myslalem ze literowka hehehe w każdym razie polecam jeszcze raz buka przeze mnie podanego.
 
kwwk 311

kwwk

Użytkownik
Według moich ustaleń na terenie Polski obecnie można grać u takich nielegalnych buków jak: 
- UNIBET
- BETSSON
- BETSAFE
- BET-AT-HOME
- LS BET
- MARATHONBET
- DAFABET
- NETBET. 

Czy ktoś jest w stanie wymienić jeszcze nazwę bukmachera, którego pominąłem? 1xbet i jego klony nie wchodzą w grę. 
 
kwwk 311

kwwk

Użytkownik
cytat z dnia 8 stycznia 2020 17:35 przez ranczo0123@kwwk ZigZagSport
Dzięki. Warto zaczynać przygodę z surebetami, skoro tak mało jest tych nielegalnych bukmacherów? Pinnacle i Betfair/ OrbitX będą dostępne dzięki brokerowi, także chociaż ten kłopot jest z głowy. 
 
Z 26

zal28

Użytkownik
cytat z dnia 8 stycznia 2020 15:57 przez kwwkWedług moich ustaleń na terenie Polski obecnie można grać u takich nielegalnych buków jak: 
- UNIBET
- BETSSON
- BETSAFE
- BET-AT-HOME
- LS BET
- MARATHONBET
- DAFABET
- NETBET.