>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Niewiarygodność Brokera Asianconnect.

H 0

harry.angel

Użytkownik

Asianconnect uchodzi za wspaniałego Brokera, głównie, poprzez mityczny wspaniały Support. Ja jestem na etapie milczenia Supportu od tygodni, w sprawie korespondencji, którą prowadzimy od około pół roku. 

poniżej umieszczę cytaty z meili na które już Support odpowiedzieć nie zamierza, a w nich w zasadzie jest podsumowana mniej więcej cała historia problemów konta Orbit Exchange, w Asianconnect. problem dotyczy czasu przyjęcia / przetwarzania zakładu w Orbit Exchange, i jest czymś co nazywam limitem czasowym. teoretycznie zakład możemy złożyć, ale czas akceptacji jest tak wolny, że przekracza wyraźnie już powodujący poważne problemy w meczach live, ten w Pinnacle. od jakiegoś czasu mam wygrywające konta w Asianconnect w Pinnacle, i w Orbit Exchange. chociaż gram na ogół typowo gamblingowo, czasami grałem na różnice, stawka podstawowa na ogół 1000 Euro, czasem zwielokratniana. na kontach po 4000 - 5000 Euro średnio. problemy z nieidealnie działającą stroną robiły się od początku kiedy przesuwałem bądź wypłacałem środki, ale wystarczyło czyścić pamięć podręczną. w pewnym momencie, pojawił się ex20, czyli czas przekraczający maksymalny czas złożenia zakładu, i było to po wypłacie z konta Ps3838 raptem kilkuset Euro (Ps3838 to brokerska wersja Pinnacle w chwili obecnej). inaczej mówiąc, zakład nie mógł być złożony w ogóle. od początku nie chcieli za bardzo się za to brać, ale trudno wiedzieć jakie ma intencje Broker od początku. zapewniali że to nie ma nic wspólnego z wypłatą, i że oni nie stoją za żadnymi problemami. ale żeby przesłać zapytanie do ich "Upline", nie było szans, żeby obyło się bez screenshota, i nie byli nadgorliwi. kiedy wysłałem im tego screenshota, niby interweniowali, ale przez większy czas było tak że poprawiali konto na około 10 sekund, 5-10, albo 5+, po czym za kilka godzin albo dni, długość przyjęcia zakładu na koncie rosła. niby zgłaszali to dalej, niby coś z tym robiono ale ile razy można pisać że jest "dobrze" jeśli ciągle jest źle? nigdy natomiast nie doszło do poprawy czasu przyjęcia zakładu na poniżej 5 sekund co oczywiście jest ciągłym ograniczeniem konta, albo może z raz na godzin kilka. Support Asianconnect, nie podał nigdy żadnego wyjaśnienia czym jest Upline, jakie odpowiedzi otrzymują, jakie są powody ograniczenia konta, ani oczywiście jakichkolwiek danych z Orbit Exchange. oni pisali do Upline, Upline na ogół reagowało z czasem zejściem do 5 sekund z hakiem, po czym znowu rosło z czasem, i tak mogło by dla nich pewnie być wiecznie. powiedzieli że Upline (który do dzisiaj nie wiem czym jest bo odpowiedzieć nie są w stanie), pisze im że wszystko już jest w porządku, jeśli mam 5+ sekund, i że jeśli uważam inaczej powinienem im przesłać uwaga - VIDEO. dla Mnie było i tak jasne że nie będzie już nic z tego dobrego bo konto jest ewidentnie ograniczane, a oni bawią się w zgłoszenia i korespondencję zamiast naprawić problem, i wyjaśnić mi skąd się on bierze. po wymianie zdań z Sportmarket, byłem powoli gotowy po prostu wynieść się z Asianconnect o co zapewne im chodziło, i przenieść konto do Sportmarket. tyle że chciałem mieć lepszy czas, zbliżało się US Open a ja obstawiam na tenisie. zasugerowałem więc niejako odzywając się prywatnie do kogoś z Supportu, żeby na czas US Open, zrobili mi to konto normalnie, a później się pewnie przeniosę, bo w US Open gra się cały dzień, i będą mieli co kilka dni minimum interwencje, średnio co 3 pewnie. stała się rzecz ciekawa. wówczas konto zaczęło działać jak za najlepszych czasów, i nie było przez około 2 tygodnie żadnych problemów. stało się to po sugestii, zgodnej zresztą z intencjami Usera :), że User po prostu się wyprowadza z Asianconnect. tak jak by Support też miał dość ciągłych interwencji i warunkowo wydał dyspozycję żeby na chwilę konto odblokować z ograniczeń. niewiedzieć czemu, chcieli w dalszym etapie dowodowym video, i zapewniali że są też zainteresowani wyjaśniniem sprawy bez względu na to czy pójdę od nich, czy też nie. pechowo dla nich Sportmarket za kilka dni już nie zakładał kont w Orbit Exchange, dlaczego - odpowiedzi nie uzyskałem. a ja nagrałem 2 krótkie video, poniżej 10 sekund, dokumentujące czas przyjmowania zakładu live - równe 7, oraz video z czasem przedmeczowego przyjęcia zakładu który trwa z sekundę, a także screenshot pokazujący prędkóść internetową z pingiem i IP. jednocześnie zirytowany tym że musiałem "zgromadzić dowody", żeby doprosić się normalnie działającego konta i wyjaśnienia, napisałem że czekam na dokładne wyjaśnienie, wytłumaczenie sprawy, propozycje odszkodowań, dokumentację interwencji i konta działającego od zaraz w sposób idealny na zawsze. reakcja była taka, jak by się tego w ogóle nie spodziewali. w między czasie konto wróciło do stałego około 7 sekund ograniczenia, i nie zmieniało się tylko to, że ono już nie rosło. w odpowiedzi usłyszałem kilkukrotnie, że na video jest normalny czas składania zakładu i żebym przysłał coś lepszego, bo to jest za słabe żeby podjęli następną interwencję. po kilku wymianach zdań, inna osoba z Supportu jakimś cudem odnalazła ale 1 video, nie 2. przez zęby przyznali że może coś jest na tych video, ale w między czasie zanim ktoś po kilku wymianach meili je odnazł, okazało się że video nie jest już w ogóle potrzebne. znowu chcą screenshoty, i one wystarczą. wolą je nagle od video. próbowali też rozmowę po raz pierwszy nie wiedzieć czemu przenieść na chat. podczas gdy w meilu była cała dokumentacja od początku zgłoszenia, moich zapytań. mimo że przyznali że to video znaleźli i łaskawie wysłali zapytanie do ich Upline, nic od tej pory się nie zmieniło. nie poprawiło się działanie konta, nie było żadnych wyjaśnień. w odpowiedziach mówili że czekają na reakcję. wyglądało to tak jak by albo nie zgłosili problemu dalej, albo dostali odpowiedź której nie chcieli przekazać, albo rzeczywiście tylko czekali tygodniami na odpowiedź. przypomnę, że wcześniej z korespodnencji wynikało że Video jest dowodem na podstawie którego sami wyjaśnią sprawę z Orbit Exchange, i jakoby zależało im na takim dowodzie. ale nagle jest milczenie. po jakimś czasie, jeden z pracowników Supportu odpowiedział, że do tej pory mieli killka razy takie problemy ale z rok wcześniej, i że jednak później problemy te ustępowały, i że obecnie jestem jedynym który ma taki problem na koncie. przypomnę, 10000 Euro, Broker, 2 konta, więc na jednym 4-6 to średnia, granie tylko na tenisie w transmisjach live w tv, więc, nie jest to granie niszowe. gramy na giełdzie. Orbit Exchange pobiera więcej niż Betfair - 3% od każdej wygranej. zaproponowali Mi nowe konto. nie odzywałem się kilkanaście dni, ale uznałem że zawsze jest to jakaś szansa. jednak kiedy przyszło co do czego, okazało się, że konto może powstać dopiero po zamknięciu poprzedniego, musi być przelana identyczna kwota, nie może być teoretycznie 2 różnych kont. następnego dnia Nowe konto miało identyczne ograniczenie, około sekund 7. dla Asianconnect sprawa jest zakończona. zmienili konto, mimo że się o to nie prosiłem, ale sami uznali że w ten sposób nie mają jak rozumiem podstaw do dalszej interwencji. nie wyjaśnili i nie poprawili nic od czasu przesłania im Video, milczą na temat kontaktu do osób przełożonych, które odpowiadają za funkcjonowanie kont u Brokera, nie ma żadnego cytatu korespondencji z jakimś Upline, i oczywiście Orbit Exchange. nic nie ma. usłyszałem że oni są tylko Brokerem, ale co ważniejsze, uznali się kompetentni żeby po kilku ładnych miesiącach (minimum dzisiaj jest już z 5), uznać że problem musi leżeć po mojej stronie :). może to być IP, Przeglądarka, Internet, Komputer. o czym to świadczy, Państwa Zdaniem? :) oficjalne stanowisko Asianconnect, jest takie właśnie. po to ślemy im screenshoty, video, których potem nagle nie widzą w Supporcie, a bez których oczywiście nie zainterweniują żeby ostatecznie powiedzieć że najwyraźniej wszystko jest ok, i problem jest po Waszej Stronie. musimy jednak przejść kilkumiesięczny proces interwencji, w którym Support będzie z Wami prowadził jakże owocną korespondencję. brak reakcji na ostatnie meile kóre poniżej, oznacza że tak na prawdę nie mamy do końca szans na żadne interwencje, bo zgłoszenie dalej jest ignorowane. dlaczego? za dużo pytań? dlatego że ktoś zarabia jakiekolwiek na nim pieniądze? można domniemywać że taki sposób reakcji jest typowy dla tego Brokera, jak i również że wcale nie jestem jedynym z takim problemem. wszystko co mamy mówione to oficjalna wersja. reakcja może trwać i może w nieskończoność o ile będziemy prowadzili jałową korespondencję. jeśli dojdzie do konkretów - nazwiska, cytaty z odpowiedzi, wyjaśnienia, gwarancja stałej poprawy działania konta, bardzo aktywny Support nagle się urywa. nie uważam że wiarygodny Broker musi gwarantować np nielimitowe w czasie składania zakładu Konta. ale nie może kłamać. kiedy zakładałem konto w Bet365 na pytanie o limit dostałem odpowiedź, że może pojawić się w każdym czasie, i że jest możliwy do 1 zł. i to jest Wiarygodne, chociaż ch...we :). kiedy jednak źle rozliczyli zakład na punkt, i ignorowali dowód w postaci livescore, i chcieli video, jako jedyny który uhonorują, wiarygodni już nie byli. wygląda na to że oficjalnie Asianconnect stoi na stanowisku, że problem jest po Mojej Stronie czyli Konto działa idealnie. więc, na jakiej podstawie innych informuje, że nie ma takich problemów z funkcjonowaniem Kont w Asianconnect? właśnie na takiej. kto wie więc ile takich przypadków jeszcze jest? 

zauważcie, że firma Asianconnect, nie pobiera żadnych opłat a za darmo dla hobby chyba dla Nas nie działa? w przypadku choćby Sportmarket, mamy do czynienia z małą opłatą, co może ich koszty działalności, być może utrzymać. z czego żyje Asianconnect? z umów z firmami którym współpraca z Brokerem musi się opłacać. więc? dla każdego na początku powinno być już to podejrzane. nie twierdzę przez to że Sportmarket jest czyste.

proszę nie o odpisywanie w Moim Wątku, ludzi którzy są zadowoleni ze współpracy z Asianconnect, żeby nie zaśmiecać Wątku. to tak jak by ludzie których ktoś nie zabił stawali w obronie kogoś kto zabił kogoś innego, tylko dlatego że ich nie zabił. nikt nie ma interesu w rozsławianiu firmy która daje puste nadzieje na granie Wygrywającym Graczom, tylko po to żeby te nadzieje przedłużać, na czas dopóki firma nie przyjrzy się opłacalności konta gracza. jesteśmy tu po to, żeby kończyć z fikcją, a nie robić puste nadzieje potencjalnym klientom, takich firm jak ta. nie ma też większych nadziei że takie wątki pomogą grającym, a to z jednego powodu. niechęci narażania się firmom (poprzez owe puste nadzieje), tych którzy jeszcze problemów z nimi nie mają. gdyby każdy niezadowolony z ograniczania kont zareagował napisaniem takiego wątku na każdym forum, w każdym kraju, a ludzie którzy chcą mieć realne nadzieje na normalnie działające oferty, na tej podstawie wnosili by zapytania do takich firm, żeby się do tych wątków odniosły, mogło by to przynajmniej w lepszym stopniu uświadomić Graczy z jakim oszustem mają do czynienia, albo zmotywować oszusta, do podjęcia kalkulacji, czy mu się takie sytuacje mnożyć opłaca. zapewne nie jest ich aż tyle, żeby stanowiły dominującą regułę, ale dopóki jedna osoba na sto coś gdzieś pierdnie, innych karmią te puste nadzieje. wystarczyłoby że każdy zadał by pytanie o ograniczeniach kont prywatnych w Asianconnect, i Orbit Exchange. ciekawe czy też by dostał odpowiedź że nie ma takich ograniczeń. na to by wysłać mógł Mój Przypadek, i Asianconnect zostałby przyłapany na kłamstwie. żadna firma brokerska, nie chce reklamować się, że konta są u nich ograniczane, ani być przyłapywana na kłamstwie. wyobraźcie sobie że mówi setkom użytkowników, że konta są u nich limitowane, albo setki tych użytkowników, cytuje wypowiedzi innych z dowodem. mam oczywiście całą dokumentację korespondencji z Asianconnect :). również można ich dobić pytaniami o ilość kont, bo i to jest kłamstwem. Brokerzy robią fortunę na micie, że stanowią alternatywę dla Większych i Wygrywających Graczy. nie dla rekreacyjnych, a przede wszystkim tych zawodowych. nie wiedzieć czym spowodowane, propagandowe artykuły i wątki rozsławiają te firmy jako takie, które na prawdę kont nie limitują. i z mitem tym należy skończyć. owszem, jeśli współpracują z takim Bukmacherem jak Pinnacle, bardzo możliwe że tak jak nie limituje Pinnacle, tak i nie limituje Broker na koncie Pinnacle. dopóki będziemy mieli jedno konto w Pinnacle. jeśli jednak pozwolimy sobie na szereg kont i przesuwanie środków między nimi, jeśli któryś inny np Orbit Exchange, rodzaj giełdy czy bukmachera będzie już chciał podjąć się ograniczenia Konta, zrobi to, albo niezależnie od tego czy Konto jest u Brokera, albo właśnie dlatego, albo Broker zrobi to za niego. Brokerzy nie zapewniają nam żadnych kont, poza formalnym ich założeniem. nie ma żadnych przesłanek żeby wierzyć, że Konta te będą nielimitowane, czy ograniczane nie tylko co do stawek, nie ma też swobody dotyczącej ilości Kont, co jest kolejnym Mitem. Mnie Asianconnect nie zaproponował więcej niż 1 konta, na Orbit Exchange, a w momencie kiedy zapytałem o całkowite zamknięcie Konta, i otwarcie nowego w przyszłości przestał odpowiadać. dlaczego? bo jeśli komuś nie pasuje wygrywający gracz, niedobrze byłoby przerwać procedurę ograniczania konta. trudno byłoby wyjaśnić czemu anonimowe konto założone za miesiąc działa znowu jak to które było przez pół roku ograniczane. z jakichś powodów dane z poprzednich kont się okazuje, że Asianconnect są potrzebne. w momencie kiedy zmieniali Mi konto, powiedzieli że NIE MOGĄ założyć 2 różnych kont, i że NIE MOGĄ na nowe, przelać kwoty innej niż ta jaka była na poprzednim koncie. jaką więc tak na prawdę robią zmianę? z jakichś więc powodów, sprawdzony i niewygodny gracz, dla albo Brokera albo jego Partnera, nie może mieć anonimowych kont, po których nie można by go było gdzieś rozpoznać. kolejna zaleta Brokera po moich doświadczeniach odpada. ileś kont u różnych Bukmacherów / Giełd, ale u jednego Brokera. bardzo prawdopodobne, że to właśnie pułapka która zastawiona jest na tych którzy z Brokerami wiążą swoje nadzieje na zarabianie. dopóki gramy na platformie brokerskiej, typu Sportmarket Pro, gramy na czymś z jedną pulą środków. jeśli gramy u jednego Brokera na różnych kontach i przesuwamy środki co robiłem średnio raz na miesiąc, Broker ma wgląd precyzyjnieszy w opłacalność i taktykę gracza. dopóki grałem w złotówkach miałem środki zdywersyfikowane u różnych niezależnych Bukmacherów i bardzo rzadko dopłacałem coś do któregoś. w Asianconnect, miałem dwa tylko konta ale które do gry były na obecne warunki dla Mnie wystarczające. właśnie to, może Was zgubić. teoretycznie nie płacisz za przewalutowanie i nie musisz wpłacać, wypłacać między różnymi firmami, kontami, np Brokerami. ale, w ten sposób, Broker łatwiej zauważy czy sumarycznie wychodzisz na plus, i tym precyzyjniej wymierzy ograniczenie na koncie, które będzie dla wygrywania kluczowe, nawet mogąc dobrać do tego odpowiednią metodę. wszystko co ma być zaletą Brokera, jest potencjalną pułapką, a im bardziej będziesz chciał ułatwić i umilić sobie zarabianie, tym być może będziesz miał większe problemy z kontem. prawdopodobnie, im więcej będzesz miał Brokerów, kont, ale wiąże się to z większą robotą, mniejszą praktycznością no i oczywiście większą kasą, tym łatwiej będzie Ci dłużej pograć u każdego z nich. wybieranie sobie najlepszego, i najbadziej teoretycznie opłacalnego, jakim na początku może jawić się Asianconnect, może być w skutkach najgorszym wyborem, bo nie ma jak dla Mnie nic gorszego od wadliwie działającego konta, i nieprzejrzystych intencji Brokera, czy innego Administratora. jeden User, jedno szwankujące konto, "najlepszy Broker", i tyle wyjaśnień, w jednej sprawie. jak napisał w przedostatnim do Mnie liście jak do tej pory Asianconnect, możesz wpłacać i wypłacać pieniądze swobodnie do swojego Konta. tyle zapewnia Ci Broker. resztą martw się w swoim zakresie. 

zaczęliśmy od Supportu. wiemy że Firmy dbają o swój wizerunek. dobra recepcja, ładna uśmiechnięta buzia, miła obsługa. to nie jest żaden atut, żadnego Bukmachera ani Brokera. czy nam ktoś odpowiada z sekundy na sekundę, i czy wydaje się miły w rozmowie. mój próbujący być coraz bardziej merytorycznym, kontakt z Supportem, okazał się rozmową ze ścianą, służącą do odbijania zapytań, która coraz bardziej uciekała od odpowiedzi, i coraz mniej miła się zdawała. Support nie jest Supportem tak na prawdę, a jedynie kimś kto pomaga zakładać konta. jeśli problemy z kontami się zaczną, nie spodziewajcie się pomocy ze strony Supportu do której teoretycznie on służy. jeśli Support zmusimy do rostrzygnięcia problemu, bądź przynajmniej posunięcia go do przodu, okaże się że nabierze wody w usta, albo spróbuje zakończyć wątek. trudno się dziwić że dopóki nie wpłaciłeś i nie przegrałeś jeszcze u nich pieniędzy, będą uprzejmie odpowiadali na pytania, i pomagali zakładać konta. żadna łaska. ale na tej dziwnej "zalecie" właśnie budowana jest cała o Asianconnect opinia.

ten wątek jest wstępem, do napisania bardziej podumowującego artykułu, w sprawie kont w Asianconnnect, i być może działalności brokerskiej w ogóle. jeśli ktoś ma jakiś ineteresujący Mnie przypadek, chętnie się przyglądnę. z zagranicy również. na razie zacząłem od Siebie.

przydałaby się wiedza kogoś o możliwościach technicznych ustawiania Kont na giełdzie Betfair, Orbit Exchange, i u Brokerów. ciekawe np jest że Brokerzy dysponują innymi adresami do dwóch niezależnych kont na których gram, Pinnacle, i Orbit Exchange. niby to samo, ale jak by było na innej platformie. ograniczanie konta moim zdaniem jest wprowadzane w takim przypadku jak moje, automatycznie, poprzez jakieś oprogramowanie. dowodem jest przede wszystkim rośnięcie ograniczenia w czasie, chociaż, być może ktoś to robi i ręcznie. również przydadzą się informacje od środka o realnych relacjach Brokerów z Orbit Exchange, Betfair, i ewentualnie innymi gospodarczymi podmiotami. nie jestem na etapie, żeby pisać artykuł do głównych mediów :), wiemy zresztą że Brokerzy to niszowy proceder. ale myślę o smagnięciu czymś w internecie. może ktoś też posłużyć się do czegoś własnego na moim przykładzie. jeśli macie informacje z zagranicy też luknę chętnie. 

meil ostatni na który odpowiedź uzyskałem taką, od Asianconnect, sprzed kilku tygodni, oraz 2 przedostatnie na które nie uzyskałem odpowiedzi żadnej. 

najpierw piszę sobie po polsku, później tłumaczę więc proszę się nie dziwić :)

:

macie nowe video pokazujące czas złożenia zakładu, w dniu dzisiejszym, przedmeczowo, oraz w czasie trwania meczu live. również, dane internetowe. jest to kolejne do Was zgłoszenie. czekam na dowód wysłania zgłoszenia do Orbit Exchange, skoro twierdzicie że problem jest u Nich i Odpowiedź czemu po miesiącach problem się nie zmienia. odpowiedź, kto jest odpowiedzialny za błąd podaną przez Orbit Exchange, ich zdaniem, oraz, wyjaśnienie na czym polega ów błąd systemu tak to kolokwialnie ujmijmy, który się pojawia na moim koncie. Orbit Exchange, czy Betfair, czy Broker mają teoretycznie prawo zaprogramować konta tak, żeby działały inaczej u innych użytkowników. interesuje Mnie wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje, i kto za to odpowiada. oraz stwierdzenie, czy to jest pożądane po stronie ograniczającej firmy, czy też, firma nie jest tym dalej zainteresowana. jeśli nie będzie odpowiedzi, czekam na dowody w postaci wysyłania powtórzonych zapytań do Orbit Exchange, ale nie do jakiegoś nie wiem co oznaczającego Upline, tylko Orbit Exchange, codziennie minimum 2 razy dziennie. oraz stwierdzenie na piśmie, jeśli nie odpowiadają że nie odpowiadają. a nie pozostawienie zapytań bez komentarza, jak to było dotychczas. jeśli nie będzie wymaganej przeze Mnie reakcji Asianconnect uznaję że odpwowiadacie za ograniczanie Kont, na swoich Użytkownikach. jak to się odbywa szczegółowo, nie muszę wiedzieć, co nie oznacza, że się przy okazji nie dowiem. nie ma większego znaczenia czy manipulujecie przy ustawieniach kont sami, czy zlecacie, albo nawet tylko akceptujecie to u firmy drugiej. tak samo za to odpowiadacie. to ostatnia próba przed moim artykułem, a wątki na forach już wrzucam za chwilę. mam jeszce ciekawą odpowedź od Sportmarket. 

czekam na odpowiedź na 2 ostatnie listy, oraz na założenie konta w Asianodds, nie odpowiedzieliście Mi między innymi na pytanie, czy na Asianodds jest już tenis. do niedawna nie było. poproszę konto Asianodds, ustawione bez żadnych ograniczeń :), z wszelkimi możliwymi opcjami i bukmacherami / giełdami, które są na tej platformie dostępne, na tenisie. czy może tam być też Betfair / Orbit Exchange? 

nie odpowiedzieliście też o możliwość zlikwidowania konta w Orbit Exchange, i założenia zupełnie anonimowo za jakiś czas nowego. cała Wasza Korespondencja jest podejrzana, ale to jedno z bardziej podejrzanych przemilczeń. czy zdajecie Sobie sprawę, że nawet samo teoretyczne wykazanie powszechnie panujących kłamstw na temat Brokerów, nie robi Wam dobrze? na podstawie problemów z Moim Kontem wiem że kłamstwa na Wasz Temat dotyczyły przynajmniej kilku tematów: 
"świetny support" - sorry, ale nie mogę tego o Was powiedzieć
możliwość zakładania wielu kont u jednego Bukmachera należących do jednego Usera 
anonimowość kont (nie chcecie zamknąć jednego i założyć całkowicie nowego, można mieć na raz tylko jedno konto, jeśli zakładacie nowe tylko z kwotą identyczną jaka była na starym, ograniczenia nawet identyczne są na nowym koncie)
nielimitowane konta 

niestety dorobiliście się na razie już przynajmniej wątków na forach. wątki będą uaktualniane a Wasze Reakcje zamieszczane. monitoring działania Supportu w takich sytuacjach i aktualne przedstawianie problemów w danych sprawach w toku, może jeszcze gorzej służyć firmom niż nawet sam początkowo zaistniały problem. nie zakończycie tego brakiem odpowiedzi, bo jak można mieć firmę która nie reaguje na problemy i na żadne zadane pytanie? będziecie odpowiadali na 1, a udawali że 10 innych nie widzicie? 

 


Rhona (Asianconnect)

Dec 14, 22:09 HKTHi Sebastian,

Greetings!

Thank you for choosing Asianconnect.

Please note that we do not mean to frustrate you as we have tried everything to help you with this case and your concern has been well explained however upline notified us that there is nothing wrong with your account as they really cannot detect any problem on their end. At this point, we feel that you’re not satisfied with Orbitx services and we also want you to understand that what is happening to your account is beyond our control. With regards to this situation, we suggest to try other account like Sbobet, Singbet, BetISN, Maxbet/Nova88 and Asianodds, these are not a betting exchange but these are all what we can offer. We are extremely sorry if you felt that we are limiting your account because of slowness of the site that unfortunately is only you who experiencing this kind of problem.

We would like you to know that tennis is available on Asianodds Platform, no restriction and you can placed bets with odds from Pinnacle, Sbobet, Singbet, BetISN and Maxbet. We regret that there is no betting exchange available on this platform.

If you have any concerns in the future, please do not hesitate to get in touch with us. Thank you!

Best Regards,
Rhona
Support Agent Team

​​​​
dwa przedostatnie meile na które odpowiedzi nie dostałem 

"You can't be serious.

podsumujmy:

1) pytacie o to czy możecie założyć nowe konto. nie Orbit Exchange, ale kogoś innego. kogo? kogoś od kogo zależą decyzje w Asianconnect. jeśli zależą decyzje w Asianconnect, od tego ile kto ma kont, bądź czy można je wymieniać, zażądzacie nimi w Asianconnect. co zrobiliście żeby konto nowe, które mi założylicie, nie było kojarzone z poprzednim kontem w Orbit Exchange? po transferze środków z jednego konta na drugie, nie mogli się dowiedzieć? w jaki sposób ukryliście między nimi powiązanie? dlaczego nie można wypłacić innej sumy, z zamykanego konta, i wpłacić innej do nowego konta? Orbit Exchange nie musiał dokonać żadnego wysiłku żeby się domyśleć, nawet, jeśli ograniczenia byłyby od nich wychodzące. po co udawać że się chce załatwić problem? problemem nie jest, ilość kont, tylko brak egzekwowania od Orbit Exchange poprawnie działających już istniejących. nie żądacie poprawy w działających już kontach. po prostu prowadzicie bezproduktywną z Userem takiego konta korespondencję. poprzez e-mail, a nawet chat.

2) nigdy nie ustosunkowaliście się do uściślenia czym jest Upline, do odszkodowań, za poniesione straty związane z patologicznym funkcjonowaniem konta, do pytań, o rozmowy z Orbit Exchange i przedstawienie ich odpowiedzi, oraz prośby o kontakt z kimś, kto nie jest "Supportem" ale kimś od kogo decyzje w sprawie kont w Asianconnect zależą. traktujecie je jak powietrze. 

3) raz uległa poprawie sytuacja, jeśli chodzi o czas przyjęcia zakładu w stopniu przeze mnie oczekiwanym. kiedy zapowiedziałem że przeniosę konto za chwilę do Sportmarket. od tej pory nic się nie zmienia, i nie odpisujecie co otrzymujecie ze strony Orbit Exchange, czy też "Upline". milczą od września? jak więc egzekwujecie odpowiedzi i bezproblemowe funkcjonowanie kont w Orbit Exchange? wyląda to na Waszą "Ugodę" - "jak już sobie pójdziesz, to możemy Ci na kilka dni dać normalnie pograć - osiągnęliśmy sukces, nie chcesz więcej u Nas zarabiać, mamy zamierzony efekt".

4) jedyną odpowiedź jaką mi przekazaliście od "Upline" było zapytanie o IP i VPN. czemu? może ustawienia dotyczą IP, a może chcieli zarzucić mi używanie VPN które mniej więcej w tym czasie zaczęło być przez Orbit Exchange niemile widziane. odpowiedzi nie uzyskałem. 

5) za każdym razem kiedy wyrównywałem saldo na kontach Pinbet / Ps3838, i Orbit Exchange dochodziło do zmian w funkcjonowaniu Orbit Exchange, ale pomagało skasowanie pamięci podręcznej i cookies. tym razem problemy pojawiły się po wypłacie z konta Ps3838, i problemy nie znikły do dzisiaj. na co to wskazuje?

6) jakiekolwiek próby zgłaszania problemu Waszej do dziś dla mnie niejasnej "Upline" - co to w ogóle jest? - odbywały się zawsze wtedy kiedy czas się wydłużał powyżej tego który jest obecnie, czyli ponad 5 sekund, około 7. nie było jednak widać żadnej reakcji, kiedy pisałem że jest ciągle źle i jest to 7 sekund ograniczenia. zgłaszaliście to w ogóle? proszę w dowodzie historię reklamacji w Mojej Sprawie, Waszych do Orbit Exchange. jeśli jej nie dostanę znaczy że nie było ich w ogóle. wynikałoby z tego, że Asianconnect przyjmował 7 sekund za stałe ograniczenie które nie podlega żadnym reklamacjom, i interwencjom na co reagował totalnym milczeniem przez pół roku w sprawie, a zwiększenie tego czasu za wariant do testowania na nerwach Użytkownika, możliwy do "negocjowania". kiedy przyszły filmy z takim czasem jako dowodem w nagraniach, wojna była w ogóle o zauważenie przez szanowny Support, że film zawiera jakiekolwiek dowody opóźnienia, i wykazuje nieprawidłowe działanie konta. gdyby filmy zawierały 12 sekund, możliwe że zostały by zauważone i "interwencja" przywróciła 7, uznając że "zostało załatwione". załatwione zaś rzez pół roku nie jest. skąd niechęć do przyjmowania zgłoszeń na czas czekania na przyjęcie zakładu sekund 7?

7) w ostatnim czasie kilkukrotnie miałem problemy ze stroną Orbit Exchange, w przeglądarkach. do tej pory nigdy ich nie miałem, jeśli chodzi o podobne zachowania. na kilka dni strona nie była wyświetlana w Mozilli, po czym kiedy łączyłem się przez inną przeglądarkę, podczas składania zakładu przeglądarka uległa zablokowaniu i chwilowemu uszkodzeniu, czego nigdy wcześniej nie miałem. po kilku dniach strona w Mozilli mogła się wyświetlać ale pojawił się problem z Javą, ale tylko po zalogowaniu! kiedy użytkownik nie był zalogowany nic nie było Javie. ciekawe, ile jeszcze takich kwiatków będzie, ale coś Mi się wydaje że ma to związek z praktykami związanymi z moim kontem, polegającymi na dalszej próbie zniechęcania, czy uprzykszania. jeśli jeszcze 2 razy, dokładnie w momencie kiedy będę chciał złożyć zakład "na Djokovica" który jednoznacznie wygrywa, bądź inny pewny typ, do marca pojawi się podobny problem, nie będę miał wątpilowości, kogo za to obwiniać. 

nie widzę śladu Waszych interwencji w sprawie mojego konta, odkąd przesłałem Wam video. o które wcześnej prosiliście. zamiast tego próbowaliście wyminąć temat, a później unikając odpowiedzi ze złożonego zapytania zaproponowaliście założenie nowego konta.  po czym, nabraliście wątpilowości pisząc o zapytaniu o "zgodę" na nowe konto, a następnie przenieśliście identyczną kwotę na nowe, co rozmywa odpowiedzialność kto odpowiada za te same problemy na nowym koncie. dlaczego w moim panelu Asianconnect widnieją ciągle 2 konta? IP jest inne więc są to zmiany na samym koncie. jeśli Orbit Exchange Wam nie odpowiada, to Waszym zdaniem ile powinno się czekać na odpowiedź, i jak często powinniście je do odpowiedzi ponaglać i poprawy na koncie żądać? moim zdaniem usprawiedliwieni jesteście dopiero wtedy, kiedy pytacie do skutku, przynajmniej kilka razy dziennie, w odpowiedzi żądacie wyjaśnień które mi prezesyłacie na piśmie później, a jeśli problemy z kontem powracają, żądacie również zadośćuczynienia dla Użytkownika za złośliwe programowanie ograniczeń. oczywiście, nie jest to możliwe, jeśli Ograniczenia są po stronie Asianconect i ono jest nimi zainteresowane. tylko po co wówczas, Support udaje że próbuje rozwiązać problem? po Waszych odpowiedziach wnioskuję, że akceptujecie fakt braku reakcji ze strony Orbit Exchange na zarzuty blokady konta Użytkownika, i Wam to nie przeszkadza. chroniąc korespondencję ze strony Orbit Exchange, tym samym nie dajecie żadnych oznak że problem jest tak na prawdę po ich stronie. 

i to ujmę w moim artykule.

wydaje mi się że jeśli problem byłby po stronie Orbit Exchange, reagowalibyście i odpowiadali inaczej. co byście napisali w artykule, na moim miejscu? jedynie jego zaniehanie mogłoby spowodować natychmiastowe poprawienie działania konta, NA ZAWSZE, oraz przedstawienie dowodów na korespondencję z Orbit Exchange oraz domaganie się wyjaśnień, z ich strony oraz próby zadośćuczynień. to by wskazywało na to że nie tylko jest problem po ich stronie, ale że nie akceptujecie pojawiania się takich w ogóle, na kontach Asianconnect, bo jedno z drugim nie musi wcale iść w parze także. możliwe są różne scenariusze, również działania obu operatorów w zmowie, gdzie jeden chroni interesy drugiego, niezależnie od tego od którego wychodzi pomysł na restrykcje. wówczas, nawet gdyby blokada wychodziła z inicjatywy Orbit Exchange, Asianconnect nie próbowałby na prawdę temu przeciwdziałać, co jest również karygodne. w przypadku Moim, mamy do czynienia albo z jednym, albo z drugim, co tak na prawdę, Mnie wychodzi na to samo, bo konto nie działa poprawnie. wleczenie korespondencji, jest gorsze od jednoznacznego przyznania się do winy, bo każdy chce mieć jasne rozwiązanie. czy ktoś na moim miejscu by uwierzył, że chcecie rozwiązać problem, po pół roku z tym samym ograniczeniem i z historią korespondencji, jaką znamy oboje? powiedzmy sobie jasno, że Użytkownik powinien nie tylko mieć funkcjonujące konto, ale od wiarygodnego Brokera, mieć gwarancję wyjaśnień co jest przyczyną problemów zaistniałych na jego koncie. o ewentualnych powodach i wyjaśnieniach ze strony winnego, nie wspomnieliście ani razu, ani nie widać ani jednego dowodu, żebyście sprawę próbowali nie tylko naprawić, ale dla Mnie WYJAŚNIĆ. 

jeśli zgłaszacie problem i nie ma odpowiedzi, od Orbit Exchange, Wasze wzajemne umowy chyba pozwalają z tego wyciągnąć wobec nich konsekwencje? jeśli Orbit Exchange, oszukuje w odpowiedziach, że jest ok a ja Wam przesyłam dowód że nie jest, macie prawo nie tylko na wyciągnięcie konsekwencji od nich dla Mnie, ale dla samych siebie? wzajemne relacje między Wami chyba nie polegają na oszustwie, bo wtedy co to by był za Biznes?

jestem jedyną osobą z ograniczeniem konta na Orbit Exchange, i nie widzicie powodu żeby odpowiedziała Mi na to osoba odpowiedzialna w Asianconnect za funkcjonowanie kont na Orbit Exchange? skąd taki opór i taki mur, osoby odpowiedzialne pracują w Supporcie, czy też wiecie że osoby odpowiedzialne, odpowiadają bezpośrednio za problemy na Moim Koncie? konto nie działa poprawnie około pół roku. czy jesteście w stanie pokazać dowód w postaci zapytań kierowanych do Orbit Exchange, przynajmniej w liczbie ponad 30 w tym czasie? cytat z Waszych zapytań, dowodzący oburzenia, i jednocześnie żądania wyjaśnień? domagania się konkretów na piśmie? a jeśli nie to powiedzcie Mi, co zrobiliście żeby Orbit Exchange, na które winę zwalacie, czuł że ograniczone konto nie może być przez Was akceptowane i że nie było to w Waszej Umowie? a może to jeśli nie wewnętrzna sprawa Asianconnect, to "deal" między jednym operatorem, a drugim kiedy sobie pomagacie, a nie idealnie działających kont od Siebie żądacie? a może, w ogóle dowodów na korespondencję między Orbit Exchange i Asianconnect nie ma, bo problem nie jest w Orbit Exchange tylko w samym Asianconnect? macie do dypozycji konta, które sami obsługujecie? jeśli nie dopominacie się o dobrze działające konto kilka razy dziennie, jeśli nie żądacie wyjaśnień, i poprawy jego funkcjonowania wynikających ze Wzajemnych Umów i Zobowiązań, to dlaczego Orbit Exchange ma w ogóle reagować? na jedno zapytanie w przeciągu miesiąca? jeśli próbujecie wymijać dowody w postaci video, udając że ich nie dostajecie, albo nie zawierają dowodu na zarzuty które od miesięcy powtarzam, to w jaki sposób Orbit Exchange ma się przejmować Waszymi Zgłoszeniami, jeśli sami występujecie w roli pierwszej linii obrony i ich adwokata? nawet gdyby problem był rzeczywiście po ich stronie, nie widzę ażebyście mieli cokolwiek przeciwko temu, żeby nigdy go nie naprawiać. tak, jak by Umowa między Asianconnect a Orbit Exchange zawierała porozumienie w sprawie Ograniczania kont, jeśli komuś się tego zachce, a druga strona w tym czasie ją przed pretensjami Użytkownika chroniła, zamiast interweniować. jeśli ktoś kto Mi ogranicza konto, nie czuje zagrożenia w postaci pretensji i rozliczeń, za ograniczenia na indywidualnym koncie, może sobie ograniczać te konta i mieć w dupie wszelkie zażalenia, łaskawie czasem na chwilę dokonując albo nie incydentalnych popraw. albo stoicie po stronie Orbit Exchange, albo to Wy ograniczacie konta, albo nie macie żadnej partnerskiej pozycji w relacjach z Orbit Exchange, jeśli nie możecie przez pół roku sprawy doprowadzić do szczęśliwego zakończenia. to ostatnie jest najmniej prawdopodobne, więc zakładam zmowę w Mojej Sprawie, o ile w ogóle problem istnieje po stronie Orbit Exchange. zmiana konta na nowe, mogła być próbą wybnięcia z twarzą, z sytuacji bez wskazywania winnych i podawania wyjaśnień, ale widać że nikt z Was nie chciał z tego skorzystać. sądząc z całkoształtu dotychczasowych działań, po stronie Asianconnect, takie konto miałoby szanse najwyżej na chwilowe normalne funkcjonowanie, żeby oddalić problem i jeśli zaczęłoby zarabiać znowu mielibyśmy tą samą historię. jeśli nie dajecie komuś funkjonalnego konta, i nie podajecie dowodów na interwencje i stanie po stronie Usera, narażacie się na oczywiste zarzuty bycia odpowiedzialnymi za limitowanie kont w swoich ofertach. jedyne co pozostaje takiemu Użytkownikowi to opisać problem i zareklamować całą firmę, jako taką która nie daje działających kont w tym przypadku, w Orbit Exchange, o ile są to konta wygrywające. nie dość tego, zamiast napisać jasno że nie życzy sobie osób które wygrywają w Orbit Exchange pieniądze, pozostawia sprawy niedopowiedziane i udaje że coś robi w sprawie, w której nic nie robi tak na prawdę żeby docelowo i raz na zawsze było lepiej. a niepewność co do funkcjonowania konta i ciągłe korespondowanie jeszcze bardziej rozbijają skoncentrowanie na samej grze nawet z jednoznacznie ograniczonym kontem, ale wiedząc jak jest na prawdę. dlatego też kiedy gram od jakiegoś czasu widząc skutki Waszych działań, a raczej zaniehań i opornego odpisywania, często w dniach obstawiania nie wlokę tej korespondencji żeby dodatkowo bezproduktywnie się nie denerwować i odpisuję w przerwach. teraz będzie trwała do nowego roku, więc mam na podsumowanie problemu i artykuły czas :). po co prosiliście Mnie o video, skoro kiedy je przesłałem nie chcieliście ich zauważyć, a później po wielu wielu meilach, tak na prawdę nie zareagowaliście interwencją u Orbit Exchange? raz napisaliście i co, dalej czekacie na odpowiedź, mam rację? jeśli Support jest bezradny ale firma nie życzy sobie mieć limitowanych kont, sprawa idzie do osób odpowiedzialnych za umowę między Asianconnect, a Orbit Exchange, i tam następuje raczej pozytywne wyjaśnienie w sprawie, bo przecież nikt tak na prawdę w Orbit Exchange, nie może zyskać na ograniczeniu konta, z budżetem kilka tysięcy Euro, i wygrywaniem może 20-30% rocznie, gdzie raz się jest 2 tysiące Euro na górze, a za pół roku 2 tysiące Euro na dole. tak na prawdę jestem do dziś zdumiony że Moje skromne konto stanowi taki problem, bo giełdy nie ograniczają z reguły żadnych użytkowników, na żadnych rynkach, a Asianconnect ma wielkie przepływy finansowe. nie jestem specem od funkcjonowania Brokerów, ale jako zaawansowany gracz na tenisie i znawca dyscypliny, znam się cokolwiek na realiach "rynku" w bukmacherce. znacie zapewne osobiście agentów zakładających prywatne konta w Betfair, czy Bet365 i u innych bukmacherów i to u graczy grających za dziesiątki tysięcy Euro, i przecież nikt nie jest zainteresowany ich limitowaniem. więc tak na prawdę czemu pojawił się problem? tym bardziej, jeśli mówicie, że jestem jedynym ograniczonym kontem? a gram tylko set, mecz, gem, i czasem handicap na tenisie. na faworyta zawsze. maks postawiłem może kilka tysięcy Euro, na jedno zdarzenie. musiałoby być wówczas popularne. to jest niedorzeczne. 

prześlę w tej chwili Sportmarket zapytanie to które przesyłam Wam, a Wam poniżej prześlę zapytanie skierowne do Nich. w tym miesiącu zamieszczam artykuły na portalach związanych z bukmacherką w Polsce o Orbit Exchange, w Asianconnect, a w zależności od reakcji Sportmarket również potencjalnie w Sportmarket. na tych serwisach są ludzie znający się na działalności Brokerów i ich praktykach, a na forach setki Waszych Użytkowników. kiedy zbiorę informację od innych ludzi, również być może zamieszczę bardziej ogólny artykuł o Waszej działalności, i sposobie w ogóle funkcjonowania Brokerów, nie polecając darzenia ich zaufaniem. wydaje się że u Was również obowiązuje hasło "grasz do pierwszej wygranej", tak jak u wszystkich Bukmacherów, którzy nie rozumieją, że sport jest od tego żeby zarabiać na typowaniu, a nie przegrywać u nich pieniądze. 

niezależnie od odpowiedzi na powyższe kwestie, mam konkretne pytanie. rozumiem, iż zamknięcie konta w Orbit Exchange, nie jest przeszkodą do utworzenia nowego konta w przyszłości?"



"dla Mnie sprawa jest bardzo prosta do rozwiązania i nie potrzeba do niej żadnej większej filozofiii.

a) jeśli Klient Asianconnect, pisze że jest problem z długością przyjmowania zakładu, Asianconnect pisze skargę do Orbit Exchange. jesteście nie tylko ich Klientem ale zarazem Biznesowym Partnerem. Orbit Exchange poprawia błąd i jest po problemie.

b) jeśli pojawia się problem po raz drugi, Orbit Exchange jest zobowiązany do tłumaczenia się Asianconnect, i nie narażania na nieprzyjemności ze strony Klientów swojego Biznesowego Partnera. albo Asianconnect zarzuca Mu nieuczciwą współpracę mając dowody w postaci video. 

c) dopóki Orbit Exchange, nie chce zareagować, Asianconnect coraz częściej wysyła ponaglenia aż do skutku, kiedy Orbit Exchange zareaguje i domaga się wyjaśnień. kto jest narażony na niezazdowolenie ze strony Klienta? Wy. więc jak zrozumieć że się nie domagacie poprawy problemu?

d) sprawa jest dość szybko zakończona bo Orbit Exchange nie chce mieć nieprzyjemności ze strony Partnera Biznesowego, który stawia jasno żądania normalnie działającego konta, nie pozwalając na oszustwa.

e) jeśli nie, Support pisze Skargę do ludzi którzy "stoją wyżej" w rozmowach z Partnerem (jeśli tak jest, nie jestem w Waszej Firmie) że macie problemy i firma ma problemy z Orbit Exchange, nie możecie zagwarntować normalnie działających kont. i problem jest rozwiązany, czy się nie mylę?

jak jest w przypadku Asianconnecct?

a) kiedy Klient pisze że jest problem, Asianconnect początkowo traktuje go nieufnie, i prosi o przesłanie screenshotów, oraz sugeruje problemy z przeglądarkami i własnym sprzętem, od początku unikając kontaktu z supportem technicznym. dlaczego?

b) w Moim Przypadku, nie mogłem złożyć zakładu, w ogóle początkowo (ograniczenie czasu powyżej 20 sekund i ex20). pisze że jest "już poprawione" ale zakład przyjmowany jest ciągle bardzo długo. więc zgłasza ponownie, i znowu jest "już poprawione", tym razem na coś koło 10 sekund, za trzecim razem jest "poprawione" na tak jak dotychczas czyli ponad 5 sekund. i trzy razy jest coraz bardziej poprawiane, ale za każdym razem ma komunikat że jest "już poprawione" jak by było tak jak, jak być powinno. ani razu Asianconnect nie podaje wyjaśnień, ze strony Orbit Exchange kiedy Klient domaga się wyjaśnień. a wie, że poprawione nie jest, tylko dozowane. mało tego, za kilka dni a nawet 1 dzień znowu ograniczenie w czasie rośnie. jednak interwencje, przynoszą chwilową poprawę do 5+ sekund. nie wiedzieć czemu, nie chce już na tym etapie Asianconnect wyciągnąć wniosków że partner Orbit Exchange ich oszukuje, skoro ciągle jest "poprawiane" na inne długości przyjmowania zakładu, a za żadnym razem na taką jaka jest przy nieograniczonym koncie. konta same tak nie działają. 

c) kiedy Klient mówi że nigdy nie jest poprawione na lepiej niże 5+ sekund, na to Asianconnect już nie reaguje. później prosi o Video, mówiąc że musi mieć jakieś dowody bo "Upline" pisze Mu że wszystko jest ok. nie chce jednak przesłać cytatu z takiej wypowiedzi oraz podać autora wypowiedzi. 

d) kiedy Klient przesyła video, na którym jest i czas złożenia zakładu, przedmeczowy, i czas złożenia zakładu w czasie trwającego meczu live na 2 video o identycznym czasie około 7 sekund następuje zwrot w korespondencji. zamiast zareagować na Video, Asianconnect nagle nie dopuszcza do wiadomości że Video zawierają dowód, i wmawia że Klient musi przesłać kolejne. po prostu naigrywa się z Klienta. kiedy rozmowy się przedłużają, prosi znowu nagle o screenshoty. dopiero po wymianie wielu meili, dopuszcza "odnalezienie się" zagubionego video, ale jednego. 

e) jednak od tej pory nie ma i tak żadnej poprawy, i Asianconnect milczy. nie ma reakcji na prośbę o Dowody Korespondencji z Orbit Exchange, nie ma cytatów z odpowiedzi Winnych zaistniałej sytuacji, i znowu po kilku meilach jest sugerowanie problemów z przeglądarkami, bądź własnym oprogramowaniem Klienta, które w odpowiedziach przewija się co chwila, tak jak by zgłoszenie przychodziło po raz pierwszy a nie 10, 20 czy więcej. 

f) kiedy jest przesłane nie pierwsze, złożone zapytanie, następuje próba zaproponowania zmiany Konta. Klient nie wie z czego ona wynika, ale zarazem jest uniknięciem zresztą powtórzonych nie pierwszy raz pytań. tym razem może w lepiej zredagowanej formie. 

h) kiedy Klient odpowiada po dłuższym czasie na jego meil odpowiada już inna osoba i nabiera wątpliwości czy Konto można założyć, po czym przesyła identyczne środki z Konta na Konto, zmieniając jedno w drugie w ciągu kilku minut, mniej więcej. i problem za kilkanaście godzin się nie zmienia. 

i) zmianę Konta Asianconnect traktuje jak próbę zamknięcia tematu w którym od początku działał jak mur w obronie zaistniałych ograniczeń a nie jak konsekwentny przedstawiciel Klienta własnej Firmy, zmierzający do rozwiązania sprawy. mimo że Asianconnect ma video, z zakładów składanych przedmeczowo, i w czasie meczu, ciągle wraca do sugestii o IP, komputerach, przeglądarkach. przecież drwicie sobie z inteligencji Klienta, a jego mimo braku angielskiego, nie jest aż taka fatalna. jeśli Klient może złożyć zakład do 2 sekund przedmeczowo, a live składa w równe 7 sekund, znaczy to, że nie problem jest w jego IP czy przeglądarkach. po prostu wmawiacie że nie widzicie tego, o czym doskonale wiecie. ile można ośmieszać tak własną firmę i prowadzić taką korespondencję? pozwalają Wam na to szefowie, czy sami takimi jesteście? jak ja bym miał takiego pracownika, i na prawdę nie ja bym wprowadzał ograniczenia na Kontach a Orbit Exchange raczej premii by ode Mnie nie dostał. 

wiadomo że tak opiszę Mój u Was przypadek. nie mogę inaczej. 

cały czas, Moje Oczekiwanie jest identyczne. czekam aż będziecie killkakrotnie pisali na dzień do Orbit Exchange reklamację, aż dostaniecie odpowiedź że znaleźli błąd, i aż ten błąd naprawią, i wyjaśnią, bo po wielu miesiącach należą się wyjaśnienia. ostatecznie Firma w takich przypadkach zawsze zrzuca na dywersję anonimowego dokonującego samowoli pracownika. Konta chyba tak nie działają automatycznie, i ktoś je tak programuje. jeśli chcecie ciągle zamiast oskarżać, chronić Swojego Partnera, to między Wami Wasza Sprawa. Ja oczekuję rzeczy oczywistej. normalnie działającego konta, jak w czasie założenia. Wy robicie wszystko żeby Konto było w tym samym stanie i żeby "zakończyć problem" zamiast coraz bardziej usilnie go rozwiązywać. nie patrzycie już na video, dowody, fakty, tylko po prostu godzicie się z zaistniałą sytuacją bo wygląda na to że sami chcecie żeby Konto było ograniczone. od dzisiaj czekam aż na każdą Moją Interwencję będzie dowód, że wysłaliście zapytanie do Orbit Exchange, i będę ją wysyłał coraz częściej po zalogowaniu, bo od bardzo dawna jest dokładnie opisany problem. zapewniam Was że na setki i tysiące interwencji żaden Partner w postaci Orbit Exchange nie może nie reagować, a jeśli będzie pisał że "jest dobrze", macie video na podstawie których możecie Wy żądać, ażeby rozliczyć ich dział techniczny z kłamstw bo robią sobie żarty już nie ze Mnie, ale i z Was. jeśli tego tak nie załatwicie, oznacza to tylko i wyłącznie że problem wychodzi od Was albo przyzwalacie na niego Orbit Exchange i nie macie zamiaru im przeciwdziałać. powiedziałem że nie przestanę reklamować bo gram codziennie cały dzień i będziecie musieli się przyznać. takie ograniczenia możecie zakładać na Kontach, gdzie ktoś od czasu do czasu się loguje, gra, i może się obrażać. ja będę zawsze grał i zawsze interweniował, bo do gry na Tenisie w Bukmacherce potrzebne jest: Pinnacle, Betfair i Bet365, bądź coś co idealnie je zastępuje. ponieważ Polska została przez Własny Rząd ograniczona w dostępie do kont zagranicznych My, jako Polacy korzystamy z Brokerów, a u Nich jest Orbit Exchange, i Pinnacle (dziś Ps3838) i platforma Sportmarket. chyba że w między czasie powstał tenis na Platformie Asianconnect? ewentualnie Betfair i Bet365 na serwery dedykowane. zrozumcie, że kiedy pojawił się problem w Polsce, z normalnym prawem, Ja byłem jednym z ludzi którzy pisali na forach o Brokerach proponująć innym taką opcję. jestem zawodowym graczem na tenisie, można tak powiedzieć. znam się na tym sporcie, oglądam codziennie tv i obstawiam codziennie. to nie jest weekendowe hobby. nie jestem przypadkowym klientem, który raz na kilka tygodni złoży sobie zakład, na jakimś bukmacherze. próbuję na tym zarabiać stałe pieniądze. po latach mam swoje rozeznanie, i coś wiem jak działają firmy bukmacherskie. chociaż akurat przede wszystkim, jestem osobą związaną z samym tenisem. więc, nie ma opcji żebym się obraził na daną firmę, możecie co najwyżej mieć problemów coraz więcej. przynajmniej w opisywaniu takich przypadków w Polskim Internecie. początkowo byłem pozytywnie nastawiony do Brokerów. w tej chwili dajecie mi konkretne powody żeby było inaczej. przeszłości już nie zmienicie, ale żebym nie rozdmuchiwał tematu więcej możecie cały czas w ciągu kilku godzin sprawę mojego konta rozwiązać. zdania o Was nie zmienię, ale też cenię swój prywatny czas.

jeśli kiedykolwiek za następnym razem odmówicie interwencji, uznam że jesteście Odpowiedzialni za Ograniczenia Na Moim Koncie. póki co, wygląda to tak, jak byście chcieli udawać że problemu nie ma, albo go nie umiecie dostrzec, i grali na czas. ja Wam więcej na czas grać nie dam."


na zakończenie dodam, że napisałem zapytanie do Sportmarket, i że odpowiedź nie jest dla Mnie wystarczająco satysfakcjonująca, chociaż, deklarują że sprawę wyjaśnialiby do końca. gwarancji nielimitowanych kont jednak nikt nie daje, i obie firmy uchodzące za najlepszych Brokerów, wydają się nie chcieć ponosić odpowiedzialności za nic, co nie jest ich firmową platformą. w przypadku Asianconnect, nie mam osobiście wątpliwości, że sprzyjają ograniczani kont i biorą w tym współudział. 

 
 
H 0

harry.angel

Użytkownik


póki co dodam następne "myki" jakie stosuje, Asianconnect które próbuje całkowicie zignorować i zniechęcić już tylko na tym etapie Użytkownika. ostatnie zapytanie, na które zacytowałem Odpowiedź, było umieszczone w nowy wątku (dotyczącym nowego konta na Orbit Exchange). wątek dostał 6 meili zwrotnych z informacją że został zamknięty i przeniesiony, do poprzedniego, a na końcu ten poprzedni dostał informację że został przeniesiony do tamtego który został zamknięty :). nie wiem co to oznacza z technicznego punktu widzenia, ale na logikę zamknięcie obu wątków. tym samym, Asianconnect, dążyłby do odizolowania się od korespondencji, z Własnym Użytkownikiem, jak widzicie tylko z powodu unikania merytorycznyh zapytań. założyłem nowy, trzeci, w którym pytam po prostu o to czy przesłali zgłoszenie dotyczące nowego konta do Orbit Exchange, że jak ich ostrzegałem idą wątki na fora, i że będzie artykuł o tym że są odpowiedzialni za limitowanie własnych Użytkowników i z życzeniem założenia nowego konta na AsianOdds które dotychczas zignorowali, bez limitów i z maksymalną ilością dostępnych opcji :). w ostatnim forwardzie, zapowiedziałem założenie konta przez Pewną Niewiastę :), które będzie działało z innego i Mojego IP, i że wystarczy to do demaskacji po czyjej stronie jest problem. zachowanie Asianconnect na swój sposób jest czytelne, mimo że pisane słowa formalnie teoretycznie sugerują inaczej. coraz bardziej przejrzyste są intencje Brokera. jeśli miałbym mówić o największych dylematach, jakie jeszcze dzisiaj mam, to na ile Support sam z siebie ma "neutralny" stosunek, i na ile nie mają wpływu na dyspozycje padające ewentualnie z innych miejsc. jednak ogólne dyspozycje jakie mają, wskazują na próbę od samego początku strącania takich Userów, być może czasami uparty User po iluś interwencjach ma to czego chciał, taka może jest różnica. ale nie zdziwiłbym się gdyby sam Support był w pełni odpowiedzialny za to jak przebiega i na ile skuteczna jest interwencja. najbardziej na to mi wygląda. póki co jest cisza :)

ciekawe kiedy będę miał konto w Asianodds, i jakąkolwiek odpowiedź. 
 
 
Do góry Bottom