>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

KBO League & LVBP Venezuela & LIDOM Dominicana & Serie Nacional Cuba & LCBP Colombia & LBPRC Puerto Rico

Status
Zamknięty.
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
KT Wiz Suwon (Bae Je Seong)????Kia Tigers (Lee Min Woo) 5:2
typ WIZ handi -1      
kurs 1.88
buk lbsbet
????3/10 0.5j

OPIS: miałem grać coś z Japonii ale obejrzę naszych orłów w kosza a że Korea pół godziny później start niż NPB to wybrałem jeden, najtrudniejszy mecz z KBO, Tygrysy w gazie 5 gier wygranych, wczoraj jednak nie grali przez deszcz, dzisiaj starter po stronie Suwon + rotacja no i ofensywa, liczę przede wszystkim na Rojasa ????
 
 
Otrzymane punkty reputacji: +28
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
Pinar del Rio????Guantanamo
typ PdR handi -1 ZWROT
kurs 1.88
buk Marathonbet
????6/10 1j

OPIS: dzisiaj wszystko leci płasko po 1j, tutaj dzielę się ''pewniakiem'' najłatwiejszy a zarazem najtrudniejszy mecz, przed sezonowi faworyci kontra outsider który bez walki tu się nie podda, tym bardziej że to kolejka otwierająca serie..''Zieloni'' pod ścianą, w trudnej sytuacji w walce o top 8(ale i tak lepszej niż Villa Clara)a każda wygrana na wagę złota, obstawiam że w kolejce otwierającej serie na Estadio: Capitán San Luis nie zawiodą????
 
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
Hanwha Eagles????LG Twins 2:5
typ under 9      
kurs 1.825
buk premium
????1/10 0.16j