>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Osvaldbet

osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
#34      
Las Tunas????Villa Clara 1:9
typ Villa Clara handi +1.5
kurs 1.53
buk Marathonbet
????2j

OPIS: Klarita stawia dzisiaj wszystko na szale, podobnie jak ja ale to nic na siłę, wszystko przemyślane..jesli jutro będzie 4/4 pękają szampany..Sanchez lub/i Fredy Alvares kontra najlepsza ofensywa w lidze..jedziem z nimi????
 
Otrzymane punkty reputacji: +30
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
#35 anulowany
Leon????Oaxaca
typ over 11.5
kurs 1.84
buk Unibet
????2j

[edit] mecz dokończony tyle że był to już inny mecz bo zamiast faktycznie dokończyć od czwartego i przy 0:5 Meksyki rozbili na dwa mecze po 7 inn. rozliczam jako ZWROT czeka mini batalia z uni ale głowę stawiam, nie tylko ???? że odzyskam co swoje bo już kilkanascie(dziesiąt) takich batalii za mną.
 
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
#36      
Chiba Lotte Marines????Seibu Lions 2:4
typ under 9.5
kurs 1.72
buk lbsbet
????0.5j

OPIS:  Cuba 2/3, wszystko popsuł candreva na 7 min przed koncem 1 połowy, candreva ktorego juz nie powinno byc w Interze i tu żadne argumenty że Conte go odkurzył..byl,jest, będzie drewno a do tego teraz już stare próchno..byl to ostatni zaklad za ???? w historii z piłki nożnej..o 19:00 dokonczenie przerwanego wczoraj(deszcz) meczu na Parque Domingo Santana i modlić się żeby ofensywa Bravos de León się ogarneła bo over na włosku wisi(aktualny wynik 0:5 po trzech inn.)????
 
osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
#37      
Ajax Amsterdam????PAOK Saloniki
typ Ajax czyste konto w meczu NIE
kurs 1.74
buk Marathonbet
????1j