>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Aplikacja

tyrion77+ 726

tyrion77+

Szanowny Pan
ostatnio zacząłem wygrywac po latach porażek w 1xbet - chciałbym załączyc koraspondencje z tym bukmacherem w momencie jak chce wypłacic hajs :

mail do 1xbet

Hello. Specify the number of your gaming account, please.

moja odpowiedź 

I have, I already have this number is 10........

kolejny mail od nich : 

Dear customer, 
You should provide us with a screenshot of the ecoPayz e-wallet where we can see the data of the e-wallet holder and deposits connected with our company.
You should send us the print screen made using the PC, unfortunately, print screens from mobile devices are not accepted for verification.

Moja odpowiedź : 

THIS IS NOT A PROBLEM, BUT I HAVE A QUESTION - IN YOUR REGULATIONS, THERE ARE NO WORDS ABOUT SUCH PRACTICES .... SO AFTER YOU TAKI SCREEN

Is this some kind of prablem that I'm winning you? Why should I send such a screen? What is the purpose of this operation?

zapowiada się na firmę która zwyczajnie okrada z wygranych - ale bede dalej wklejał maile od 1XBET 

tyrion77+ 726

tyrion77+

Szanowny Pan
Zapowiada się na to - mam tam konto od półtorej/dwóch miesiąców - założyłem wpłaciłem max 500/600 euro i na początku mocno przegrywałem - potem jednak zacząłem wygrywać -zadna filozofia -linie na baskecie, żużel i kolarstwo .
Wszystko szło super i nagle firma blokuje mi wypłate i zaczynaja się schody ?wiem , że to firma pokemnów z najgorszym mozliwym ratingiem ...ale jednak tutaj z 3-ech /4-ech ,pderatorów pisało jak to graja u nich i wypłacaja wygrane pieniądze wieć wklejam to co mnie spotyka, zeby ostrzec ludzi przed nimi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahah 

no to może ja dołoże do tej dziwnej firmy : 

Hello!
You should provide us with a screenshot of the ecoPayz e-wallet where we can see the data of the e-wallet holder and deposits connected with our company.
You should send us the print screen made using the PC, unfortunately, print screens from mobile devices are not accepted for verification.

Chwilę temu jak tylko wyszedłem na plus w tej dziwnej firmie ....
Co to ma byc przecież kilku Waszych moderatorów pisało jak to latami grają u nich i wypłacaja pieniądze ?!!!

Co to sa loozerzy na maxa - wygrali 3 złote po wtopie 4000 i ciesza się , że im wypłacili cokolwiek !!!

Wy pomagacie ludziom - czy pomagacie firmom które Wam dopłacają do budżetu ?

tyrion77+ 726

tyrion77+

Szanowny Pan
No i otrzymuje odpowiedź od 1x...sreta 

Should the bookmaker’s Security Service have any concerns about the bettor’s identity or their personal details (address, credit or debit card, other data), they are entitled to request any documents from the bettor substantiating their identity or other submitted data at the bookmaker’s absolute discretion, as well as to cancel any payments until all such details are verified. Verification may take up to 72 hours from the receipt of documents. If it is proven that the submitted data is false, the bookmaker is entitled to cancel all bets and suspend all transactions for an indefinite period of time and proceed with full verification of the account. The betting company has the right to request for the documents to be sent by the post. The bookmaker reserves the right to request any documents required for such verification.\

Serioooooo ....
Wcześniej pisaliście o tym, że to firma na samym końcu klasyfikacji jakiejkolwiek uczciwości - wiem o tym  - grałem na własne ryzyko i licze sie z tym , że Ruscy bez powodu zabierają hajs - jednak to główny sponsor ligi włoskiej - miałem nadzieje , że przynajmniej do ...nie wiem 1-2 tys euro wygranej będą uczciwi ...a tu taka niespodzianka = ok jutro rano wysyłam im sposoby wpłaty i zobaczymy co dalej :) 

tyrion77+ 726

tyrion77+

Szanowny Pan
wysyłam więc - jako , że jednocześnie gram w UB i u nich na screen są wpłaty do obu firm i co otrzymuje od nich zwrotnie !!!!!

Czy ktokolwiek tu współpracuje z ta dziwną firmą ? Czy robiliście z nimi jakies promocje ? cokolwiek ?? Czy ktoś ma wpływ na te debilne maile jakie od nich otrzymuje ?? 

Do góry Bottom