>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Żal po nie postawieniu zakładu

M 0

miracleman81

Użytkownik


Witam.



Gram od lat z przerwami. W tym sezonie zmieniłem strategię. Gram mało zdarzeń,  mało kuponów,  większe stawki. Nie gram na siłę, itp. Bilans od sierpnia +2000, więc bez szału. 



Nurtuje mnie inna sprawa.  Otóż, jak napisałem wyżej, ograniczylem ilość kuponów. I często zdarza się, że żałuję nie zagrania, mając dobre przeczucie.  Tak było ostatnio na LE, dubel Arsenal + Benfica czy wczoraj awans Ajaxu .



Jak to ogarnąć  ? Z jednej strony jest to trochę zachowawcze,  z drugiej pilnuje by nie grać za często. Jak ogarnąć te myśli w głowie po każdej takiej sytuacji. Tymbardziej ze zazwyczaj są to przeczucia przed meczem a nie znając już wynik 



W jakiś sposób jest to powiązane z faktem, że przez wiele lat wolałem np. puścić 10x20zl niż jeden kupon x200. To udało się wyeliminować ale z sytuacją opisaną powyżej nie idzie mi. Oczami wyobraźni widzę kasę która uciekła:)
 
C 0

coryosh

Użytkownik


Pierwsze pytanie to dlaczego zmieniłeś strategię ? Poprzednia nie przynosiła skutków ? Za dużo typów na "czujkę" i kupony polegały ? Przy ograniczeniu typów to normalna sprawa, że jest wiele typów co czuje się, że wejdzie. Ale jednak nie wyselekcjonowałeś tych typów jako głównych do zagrania, więc analiza nie była w takim razie na tyle przekonująca, a czujka jak to czujka często może być w dobrą stronę, ale również może trafić się gorsza serią z czujką.
 
saiz 6

saiz

Użytkownik