>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zakłady bukmacherskie w Kanadzie i USA

M 0

mikolaj-93

Użytkownik


Witam,



Zakładam ten temat, ponieważ mam problem z hazardem. Gram od 6 lat. Byłem na terapii zamkniętej, grałem kiedyś głównie online, zamknąłem wszędzie konta, jedynie na fortunie nie można na stale zamknąć konta i przedłużam blokadę co 6 miesięcy. Jednak, przerzuciłem się do punktów bukmacherskich, których jest coraz więcej. Powstają nowe firmy i oferują też zakłady online, jak superbet chociażby.



Terapia jednak niewiele pomaga, a perspektywy życia w Polsce, jeśli nie posiadam czystej zdolności kredytowej, pomocy rodziny, żeby otworzyć własny biznes. Nie widzę się tutaj za bardzo. Wiem, że potrafię żyć i cieszyć się życiem bez hazardu, jednak w Polsce sobie nie radzę.



Mecze są codziennie, piłka nożna i tenis, który jest praktycznie 24/7.



 



Chodzi mi o stan Alberta w Kanadzie i Illnois w USA raczej.



 



Jak widzicie dzisiaj start życia w Kanadzie lub USA?



Czy są tam zakłady bukmacherskie? Z tego co się orientuję raczej ich nie ma stacjonarnie, online są też blokady rządowe.



 



I też macie jakieś doświadczenia, gdzie mógłbym tam pracować, czy zostaje mi tylko praca fizyczna?



Studia jestem na 4 roku na UJ w Krakowie na Prawie, ale raczej tego nie skończę.



 



Pozdrawiam,



Mikołaj.
 
I 365

iczasopisma

Użytkownik