>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Holandia w sezonie 2018/2019

Status
Zamknięty.
pimus1910 52

pimus1910

Użytkownik
Jest ktoś kto wypowie się na temat dzisiejszego meczu Fortuna Sittard-Ajax? Bardzo kusi mnie tam postawienie handi na Fortune +2 po @2. Widać ostatnio tendencje zwyżkową w formie beniaminka i myślę,ze Ajax lekko z nimi nie będzie miał. Jakieś opinie?
 
pimus1910 52

pimus1910

Użytkownik
No cóż,zobaczymy ???? ja się skłaniam ku minimalnej porazce Fortuny,a btts mi się wydaje pewne. W sittard męczyło się i Psv ;) w 90minucie wyrwali zwycięstwo. Fortuna ostatnio dobra dyspozycja strzelecka
 
N 4

nvrbckdwn

Użytkownik
Dyscyplina: PIłka nożna
Kraj: Holandia (Eerste Divisie)
Spotkanie: Twente - Almere
Typ: X2 ⛔⛔⛔
Kurs: 2,25
Bukmacher: fortuna
Godz: 20:00
Szczerze powiem, że nie znam się na zapleczu I ligi holenderskiej, ale obok takiego kursu nie mogę przejść obojętnie. Spadkowicz z Eredivisie podejmuje drużynę, która w ubiegłym sezonie przegrała baraże o wejście do najwyższej klasy rozgrywkowej. Dość jednak o tym co było. Przyjrzyjmy się wynikom w obecnej kampani. Zespoły w tabeli sąsiadują ze sobą, odpowiednio 3 i 4 miejsce, mają tyle samo pkt (20 po 10 kolejkach) a Twente miejsce wyższe zawdzięcza trochę lepszemu bilansowi bramek. Wnosząc po tabeli i formie, obie drużyny prezentują się solidnie zarówno na swoim terenie jak i na wyjeździe, należy spodziewać się wyrównanego spotkania. Kusi mnie czysta dwójka po kursie 4,65, ale że nie wiem skąd tak wysokie różnice kursowe zostanę przy podpórce.
 
lukas88 228K

lukas88

Forum VIP
Groningen- PSV
1X⛔
3,60
Unibet
Dzis PSV jedzie na ciężki teren, nie spodziewam się spacerku, do tego zespół Philipsa po 9 zwycięstwach z rzędu, a ja lubię takie passy. Poza tym PSV po ciezkim udanym meczu LM. Do tego spodziewam się twardej walki i polecam under 3 po kursie ponad 2.
Zabrakło 3 minut do pełni szczęścia....
 
K 40

kaziu354

Użytkownik