>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Handelek in-play

szymi12 33

szymi12

Użytkownik
Kolejną propozycją in-play był mecz Indii - England . Handlowałem tylko wczoraj , mecz ciągle trwa , ale ja już nie wchodzę w ten rynek . Handel odbywał się tylko na rynku MO .
✅ 112.66
 
szymi12 33

szymi12

Użytkownik
Witam po przerwie .
Widzę zmiany na forum ! Super to wygląda . Po rocznej przerwie aż się chce zaglądać .
Wracając do mego tematu Trading’u postanowiłem wznowić grę na BF. Jakieś tam drobne naskrobałem + mam trochę więcej czasu . Pieniążki które posiadam jestem w stanie stracić i nic się nie dzieje. Pragnę tylko przypomnieć że całą grę na BF traktuję jako zabawę i przygodę . Nie jestem profesjonalistą. Jeżeli pojawią się jakieś pytania to tylko proszę na priv. Bank na grę -&gt; fotka .
Trochę o grze : In-play i pre .
In-play -&gt; Tenis i Krykiet
Pre -&gt; Kopana ( Liga Angielska ) lub inne ligi pow. 50K .
Pozdrawiam Szymi12 …
 
szymi12 33

szymi12

Użytkownik
… kilka słów o rynkach . Dzisiaj miałem trochę czasu i poświęciłem go na grę .
Tenis -&gt; wejście In-play w rynek 2 lub 3 razy. Profit widać na fotce .
Krykiet -&gt; również wejścia In-play w rynek . Handel odbywał się na rynku Remis . Gdy kursy spadły do poziomu 1.71 , 1.62 wejście w Lay i czekanie na Wicket . Nie czekałem długo . 2x powtórzyłem ten sam proces. Muszę poczekać aż skończą grę w Indiach ale mi się nie spieszy.
Kopana -&gt; rynek CS .
Na 1.40h przed meczem wejście w wynik 0-0. Back 12.0,12.50, 13.0 . Wyjście na 3 min. przed meczem. Dużo stresu ale wyjście z niewielkim zyskiem .

W załączniku fotki z rynków .
Pozdrawiam .
 
szymi12 33

szymi12

Użytkownik
… Od samego rana postanowiłem przyglądać się rynkowi Krykieta. Wyjście In-play ponownie się opłaciło . Mocne ruchy kursów podczas Wicket dają spory profit . Lay Khulna Titans 1.60 , sprzedaż po 1.78 . Kolejne wejście Lay 1.85,1.90 sprzedaż po 2.12 .