Dziś dostałem takiego oto maila:
Witaj ******
Pragniemy poinformować o anulowanej transakcji na Twoim koncie Skrill:
Identyfikator transakcji: ************
Data: 2017-10-14
Dostawca: Przelewy24
Kwota: 1015 PLN
Otrzymaliśmy od Twojego banku informację na temat tej transakcji. Twój bank odrzucił tę transakcję, a wpłata nie została przetworzona. W związku z tym dokonaliśmy transakcji zwrotnej i zgodnie z warunkami naszej umowy obciążyliśmy Twoje konto kosztem zwrotu.
Saldo na Twoim koncie Skrill jest teraz ujemne. Prosimy o wpłacenie kwoty 1015 PLN na konto Skrill w terminie do 2017-10-24.
Płatność można również przekazać na poniższy rachunek:
Posiadacz rachunku: Skrill Ltd.
Bank: Deutsche Handelsbank
Miejscowość: Gauting
Numer rachunku: 9796002
Kod banku: 70011110
Kod SWIFT: DEKTDE7GXXX
Kod IBAN: DE86700111100009796002
Waluta rachunku: PLN
W polu „Tytułem” należy wpisać swój identyfikator klienta ------.
Dalsze korzystanie z serwisu Skrill wymaga wpłacenia środków lub zrealizowania tej płatności we wskazanym terminie.
Pozdrawiamy
Skrill
--------------------------------
Co mam zrobić z takim mailem? Czy to jest prawdziwy mail? Nie jest to fałszywka?
I co sie stanie jesli nie wplace tej kwoty?
Pozdrawiam
Witaj ******
Pragniemy poinformować o anulowanej transakcji na Twoim koncie Skrill:
Identyfikator transakcji: ************
Data: 2017-10-14
Dostawca: Przelewy24
Kwota: 1015 PLN
Otrzymaliśmy od Twojego banku informację na temat tej transakcji. Twój bank odrzucił tę transakcję, a wpłata nie została przetworzona. W związku z tym dokonaliśmy transakcji zwrotnej i zgodnie z warunkami naszej umowy obciążyliśmy Twoje konto kosztem zwrotu.
Saldo na Twoim koncie Skrill jest teraz ujemne. Prosimy o wpłacenie kwoty 1015 PLN na konto Skrill w terminie do 2017-10-24.
Płatność można również przekazać na poniższy rachunek:
Posiadacz rachunku: Skrill Ltd.
Bank: Deutsche Handelsbank
Miejscowość: Gauting
Numer rachunku: 9796002
Kod banku: 70011110
Kod SWIFT: DEKTDE7GXXX
Kod IBAN: DE86700111100009796002
Waluta rachunku: PLN
W polu „Tytułem” należy wpisać swój identyfikator klienta ------.
Dalsze korzystanie z serwisu Skrill wymaga wpłacenia środków lub zrealizowania tej płatności we wskazanym terminie.
Pozdrawiamy
Skrill
--------------------------------
Co mam zrobić z takim mailem? Czy to jest prawdziwy mail? Nie jest to fałszywka?
I co sie stanie jesli nie wplace tej kwoty?
Pozdrawiam