Witam
po tym jak próbowałem wpłacić kartą Skrill pieniądze zablokowano mi konto. Kazano mi wysłać dokumenty, wysłałem je w środę pod adres [email protected] . Mamy niedzielę i cisza. W sobotę aby się zapytać jak sytuacja wysłałem maila pod [email protected] . Również cisza. Na czacie się nic nie mogę zapytać, bo aby się zapytać muszę się zalogować a jak się zaloguję to mam komunikat że konto zablokowane i tak jakbym się nie zalogował po czym próbuję się skontaktować telefonicznie a tam mi odpowiadają, że mam wysłać te dokumenty i nie mają pojęcia do kiedy dział sprawdzi dokumenty bo to oddzielny departament...
Co robić? Czekać czy kierować sprawę do MGA? Bo dla mnie to kuriozalne żeby Betfair tak długo weryfikował dokumenty
po tym jak próbowałem wpłacić kartą Skrill pieniądze zablokowano mi konto. Kazano mi wysłać dokumenty, wysłałem je w środę pod adres [email protected] . Mamy niedzielę i cisza. W sobotę aby się zapytać jak sytuacja wysłałem maila pod [email protected] . Również cisza. Na czacie się nic nie mogę zapytać, bo aby się zapytać muszę się zalogować a jak się zaloguję to mam komunikat że konto zablokowane i tak jakbym się nie zalogował po czym próbuję się skontaktować telefonicznie a tam mi odpowiadają, że mam wysłać te dokumenty i nie mają pojęcia do kiedy dział sprawdzi dokumenty bo to oddzielny departament...
Co robić? Czekać czy kierować sprawę do MGA? Bo dla mnie to kuriozalne żeby Betfair tak długo weryfikował dokumenty