>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

ABC początkującego? Podstawy podstaw tradingu?

D 16

djorkaef

Użytkownik
Witam,
czy jest jakieś oprogramowanie do betfair które pozwoli na:

np mamy mecz piłki nożnej back na remis jest 3 lay natomiast 7
ustawiam sie z backiem na 6,ktoś mnie przebił dał np 5,8 wiec ja stawiam 5,7 chciałbym zeby program robił to automatycznie żebym nie musiał co jakiś czas sprawdzac, oczywiście ten automatyzm bylby ustawiony do pewnego poziomu w tym przypadku np do 5
 
A 5

arkady202

Użytkownik
Witaj Edi, znam Cię ze strony Multipasko, Ty pewnie również widziałeś mnie tam jakis czas temu. Mam pytanie odnośnie Betfair. Będę wdzięczny za pomoc. Jestem w tym początkujący. Mam pytanie raczej techniczne. Stawiam na BACK, licze na spadek kursu, jeśli kurs spadnie to gram na LAY. Tak to powinno wyglądać. Prawda? Niestety u mnie tak nie jest. Gram przez Geeks Toy. Kiedy gram najpierw na BACK to nie pokazuje sie żaden balans (green lub red). Niby zakład jest przyjety. Dopiero jak potem zagram na LAY, po spadku kursu, pokazuje sie balans (profit na czysto, nad niebieskimi i różowymi polami). I jest on z reguły ujemny, na czerwono. Co robię źle?
Normalnie wygląda to tak :
-kiedy liczymy na spadek kursu gramy najpierw back potem lay
-kiedy liczymy na wzrost kursu gramy najpierw lay potem back
Jeśli znasz się na tym, będę wdzięczny za pomoc. Jeśli ktokolwiek inny wie również będę wdzięczny ????
 
A 5

arkady202

Użytkownik
Witam Edi8,
Dzięki za odpowiedź na priva. Odpisuje tutaj, bo nie mogę jeszcze wysyłać prywatnych wiadomości. Tak, pogadam bezpośrednio z Geeks Toy. Na Geeks Toy nie wyskakuje żadna informacja, że zakład jest nie przyjęty. Rozmawiałem na LiveChat też z Betfair i powodem okazało się to, że zakłady są &quot;unmatched&quot;, czyli nie znalazł się nikt o odmiennym zdaniu i zakład nie został przyjęty.