Kilka miesięcy temu zamknąłem/usunąłem całkowicie swoje konto postanowiłem napisać do nich wiadomość czy te konto da się jeszcze odzyskać albo czy mogę założyć nowe, dostałem odpowiedź, że na moją prośbę konto zostało zamknięte i założenie nowego jest niemożliwe, każde moje nowe konto będzie blokowane/zamykane. Niestety z botami z supportu nie ma żadnej rozmowy, można się jakoś skontaktować z szefem polskiego supportu ?? Ktoś zamykał konto i udało mu się otworzyć ponownie nowe ? Czy po jakimś czasie np po roku, już będę mógł bez problemu otworzyć nowe ?
Zamknąłem konto bo niestety można powiedzieć, że musiałem nie chce podawać tu powodu ale nie było to spowodowane wściekłością bo przegrałem dużo pieniędzy :smile:
Zamknąłem konto bo niestety można powiedzieć, że musiałem nie chce podawać tu powodu ale nie było to spowodowane wściekłością bo przegrałem dużo pieniędzy :smile: