>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Przygoda z bukmacherką

G 0

gerindo

Użytkownik
Witam,
moja przygoda rozpoczęła się jakieś 2 lata temu (piłka nożna), lecz dopiero niedawno ze względu na trochę większa ilość czasu zaczynam się wdrażać nieco głębiej i podchodzić do tematu nieco poważniej. Na razie bilans dodatki, ale bez szału ;)
 
dawid_z 0

dawid_z

Użytkownik
Wszystko zależy od tego, kto jak gruby ma portfel. Niektórzy grają tylko dla sportu, więc nie przejmują się kontrolą zysków i stary. detmold - a uwierz, są tacy, którym nie zależy na kasie, tylko na zabawie.
 
adrianzz 146

adrianzz

Użytkownik
Ja byłem przez długi czas na ogromnym minusie. Skończyłem z grą bo stwierdziłem że nie dorosłem do tego i za nic nie odbiję się a tylko będę tracił coraz więcej. Teraz gram od około roku i jestem na plusie ok 50000, yield ok. 20%. Dziś wróciłem po 2 miesięcznej przerwie i 11000 na plus, chyba znowu zrobię kolejną. Ogólnie chodzi o to żeby nie odgrywać się na siłę i myśleć co się robi. Jak to w życiu codziennym tak i tutaj. Pozdrawiam
 
vitalic 186

vitalic

Użytkownik
Zarażony jestem od kilku lat. Początki raczej tak dla zabawy z biegiem czasu przeszło na poważnie. Generalnie do końca tamtego roku spory minus ( jak dla mnie spory bo ponad 3.000 pln). Od początku tego roku udało się trochę odłożyć i wyjść na całkiem przyzwoity plus ????
 
M 0

marynarz20

Użytkownik
Witam chcialbym poruszyc bardzo ciekawy temat konkretnie gra na parach walutowych u bukmachera mozna zarobic ladna kase grajac za 20zl mozna bez problemu ugrac 400zl ktos probowal grac??
 
idea 0

idea

Użytkownik
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum i zależało mi, żeby był symboliczny, dlatego piszę właśnie w tym temacie.