>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Boks - typy z analizami

S 0

snoopy

Użytkownik
Witam.
Mam takie pytanie... zakłady od niedawna traktuje powaznie i ostatnio przegladając rozne sporty na bet-at-home zobaczylem ze w boksie kurs na remis (?) jest zawsze bardzo wysoki wiec pytam się: Jak często zdarza się ów remis? Nie jestem fanem boksu ale jak by sie dalo zarobic to kto wie ? ????

wiem ze sadzac z kursu to prawdopodobienstwo remisu jest znikome ale nigdy nie wiadomo...
 
B 0

barrera

Użytkownik
Szanse że padnie remis są znikome. Oczywiscie przy walkach bokserów gdzie umiejetnosci są porównywalne czasmi zdarza się remisik lecz jest to rzadki przypadek. Bardzo niewielu boksreów w czasie swojej kariery która trwa pare ładnych lat nie notuje więcej niż jednego remisu. (o ile wogle zdarza im się rmisować) Nie polecam tego grać.
 
drago 108

drago

Użytkownik
Witam

Nie znam się na boxie ale kusi mnie zagrać spotkanie:

Floyd Mayweather JR - Oscar De La Hoya 06-05-07 04:00 1,45 17,00 2,85

Na 2, ale chciałbym się was proadzić co wy myślicie o tym?
 
vizjerei 1

vizjerei

Użytkownik
Myślę, że kurs wart ryzyka. Co prawda Floyd jest nie pokonany na ringu zawodowym, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Jest to pojedynek tytanów. Bokserskie wydarzenie roku. De La Hoya to mistrz świata sześciu kategorii, a pikanterii do spotkania dodaję fakt, że trenuję go ojciec Mayweather&#39;a! Ja nie wiem, kto wygra, sympatia i przeczucie mi mówią, że De La Hoya przez decyzję, jeśli do niej dojdzie, ale jedno jest pewne, będzie uczta dla fanów sportu ... ;)
 
wisnia_1988 131

wisnia_1988

Użytkownik