Witam. Chciałbym przedstawić sytuacje jaka spotkała mnie w William Hill. Zainteresował mnie bonus w postaci freebeta dlatego postanowiłem wpłacić 20 funtów metodą Moneybookers. Wykorzystałem freebeta i doszedłem do 58 funtów po czym zleciłem wypłatę. Od początku było mi "nie po drodze" z supportem, który najpierw czepiał się, że skreeny dowodu są niewyraźne i aby wysłać je w większej rozdzielczości. Tak też zrobiłem. Dostałem odpowiedź , że tożsamość jest zaakceptowana i jeszcze kazali wysłać dowód potwierdzający adres zamieszkania. Wysłałem wyciąg z konta bankowego i czekałem aż dział finansowy to zatwierdzi. Po tym jak czekałem na wypłatę już ponad tydzień trochę się zaniepokoiłem. Codziennie pisałem do supportu i live chatu co się dzieje z moją wypłatą. Odpowiadał mi, że nic nie mogą zrobić, bo wszystko zależne jest od działu finansowego na który nie mają wpływ. Dziś po upływie 13 dni od zlecenia wypłaty dostałem dziwnego maila. Więcej w mojej rozmowie z live chatem, którą opublikuje poniżej. Dodam jeszcze, że jestem uczciwym graczem. Logowałem się zawsze z tego samego IP i nikt więcej poza mną nie ma tego IP. Oto moja rozmowa z live chatem, który nie podaje żadnego uzasadnienia wypłaty czekiem.
Bartek: Dzień dobry, nazywam się Bartek. W czym mogę pomóc?
Bartek: Witam!
XXX: Witam. Mój login to XXX. Dostałem takiego maila od Pana. "Z tej strony Bartek z Obsługi Klienta William Hill. Piszę w celu poinformowania, że dokumenty zostały zaakceptowane i wypłata wysłana. Do 21 dni roboczych otrzyma Pan czek pod adresem domowym" . W związku z powyższym mam pytanie o jaki czek chodzi? Ja przecież zleciłem wypłatę Moneybookers
Bartek: Jakkolwiek, otrzyma Pan czek - taka byłą decyzja działu finansowego.
XXX: ale dlaczego czek ? Czy z moim kontem jest coś nie tak ? Przecież jestem uczciwym graczem.
XXX : nie rozumiem tej decyzji
Bartek: Taka jest decyzja działu finansowego, nie mamy dodatkowych szczegółów.
XXX: ale dlaczego decyzja nie ma nawet swojego uzasadnienia ?
Bartek: Zgodnie z regulaminem możemy wypłacić środki dowolną metodą płatniczą.
XXX: Czyli nic się nie da z tym zrobić i muszę zadowolić się czekiem ?
XXX: Nie rozumiem tej decyzji
Bartek: ZOstał już wysłany.
XXX: Powiem, że jestem rozczrowany takim działanem firmy
XXX: Czyli jeżeli bym jeszcze wpłacił to zawsze moje wypłaty będą otrzymywane w czeku ?
Bartek: Nie jestemw stanie tego potwierdzić.
XXX: Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją
XXX: ale widzę , że nic nie wskuram. Do widzenia
Bartek: Zapraszamy!
Według mnie to jest jawne oszustwo !!!!!
Bartek: Dzień dobry, nazywam się Bartek. W czym mogę pomóc?
Bartek: Witam!
XXX: Witam. Mój login to XXX. Dostałem takiego maila od Pana. "Z tej strony Bartek z Obsługi Klienta William Hill. Piszę w celu poinformowania, że dokumenty zostały zaakceptowane i wypłata wysłana. Do 21 dni roboczych otrzyma Pan czek pod adresem domowym" . W związku z powyższym mam pytanie o jaki czek chodzi? Ja przecież zleciłem wypłatę Moneybookers
Bartek: Jakkolwiek, otrzyma Pan czek - taka byłą decyzja działu finansowego.
XXX: ale dlaczego czek ? Czy z moim kontem jest coś nie tak ? Przecież jestem uczciwym graczem.
XXX : nie rozumiem tej decyzji
Bartek: Taka jest decyzja działu finansowego, nie mamy dodatkowych szczegółów.
XXX: ale dlaczego decyzja nie ma nawet swojego uzasadnienia ?
Bartek: Zgodnie z regulaminem możemy wypłacić środki dowolną metodą płatniczą.
XXX: Czyli nic się nie da z tym zrobić i muszę zadowolić się czekiem ?
XXX: Nie rozumiem tej decyzji
Bartek: ZOstał już wysłany.
XXX: Powiem, że jestem rozczrowany takim działanem firmy
XXX: Czyli jeżeli bym jeszcze wpłacił to zawsze moje wypłaty będą otrzymywane w czeku ?
Bartek: Nie jestemw stanie tego potwierdzić.
XXX: Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją
XXX: ale widzę , że nic nie wskuram. Do widzenia
Bartek: Zapraszamy!
Według mnie to jest jawne oszustwo !!!!!