>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Pytania, propozycje, niezgodności

obserwator-m 9,1K

obserwator-m

Forum VIP
1.Jeżeli na cztery lata ilość postów jest wystarczająca to na 3 miesiace 25 postów reputacja 1 to dużo większa aktywność dlatego wziąłem udział w konkursie zabawie.
2.Druga sprawa granie za prawdziwe kupony co w przypadku Usera ksgornikzabrze pozbawiło szans na wygraną innych uczestników konkurs. Rozumiem że tego usera można wykluczyć z zabawy za niedostateczną aktywność jeżeli znajdzie się inny gracz z grubszym portfelem to jakie szanse maja inni uczestnicy z takim regulaminem inni maja zerowe szanse.
3.Regulamin moim zdaniem do poprawki! W sprawie usera ksgornikzabrze zastanawia mnie jedna rzecz gość gra kupony po uwaga 7487,50zł, 10000zł, 2500zł,2500zł 2500zł ,500zł Wszystko aby zdobyc bilet dostępny za około 1000 zł czy to nie jest dziwne? 4.Kolejna sprawa gdzie limity gram u buków od kilkunastu lat i są limity gdy ktoś stawia kupony za parę stówek tutaj w grę wchodzą tysiące i bukmacher przyjmuje zakłady dziwne?
5.Następna sprawa to jakiś bezsens prowadzący konkurs dzwoni sobie do Betssona potwierdzić kupon za 10 000
6.Może inni użytkownicy forum jak również organizatorzy konkursu odniosą się do moich wątpliwości i wyjaśnią człowiekowi
1.Nie trzeba pisać 3 postów dziennie, jeśli regularnie ktoś pisze powiedzmy te parę postów miesięcznie i są one merytoryczne, to nagrodę dostanie.
2.Omawiany user zapewne po prostu gra takimi stawkami, a nie zagrał te parę kuponów tylko, żeby zdobyć bilet.
3.Od 2.tygodnia maksymalna stawka na kupon to 200pln, czyli 100 dodatkowych jednostek w konkursie
4.Ja grałem po kilka stów w Betsson raptem ze 3 miesiące i mam limity po kilkadziesiąt złotych, więc reguły jak widać nie ma...