>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Dobry slajs nie jest zły ...

grzesio 38,5K

grzesio

Forum VIP
... czyli grający w tenisa łączcie się.
Na pewno wielu z was [obstawiający tenis na bank] miało okazję odbijać nie raz zieloną piłkę marki Wilson , Tretorn czy Babolat.
Ja gram w tenisa 3-ci rok i preferuję jednoręczny backhand.
Moja gra to narazie nauka tego sportu [głównie serwis i bakchand , na który przerzuciłem sie w zeszłym sezonie] i częstsza gra towarzyska
A wy jak ?? Długo gracie , jaki backhand preferujecie , jakie rakiety etc. ??
Sezon narazie w śnie zimowym , no chyba , że ktoś gra na hali.
 
typer36 456

typer36

Użytkownik
ja gram od pół roku i prawdę mówiąc dzięki wyobraźni i sile w ręce podbijam już amatorskie turnieje. Brałem udział w 5. Dwa wygrane w Mińsku Mazowieckim i Ostrołęce, w pozostałych ćwierćfinały (Siedlce i 2 razy Kraków). Nastepny z moim udziałem (o ile dam radę czasowo) będzie w dniach 8-14 marca w halach Siedleckiej Pogoni, czyli moim rodzinnym mieście (pasuje wygrać).

Ja gram tylko rakietami Babolat, szczerze powiem rodzaj rakiety jakoś specjalnie mi nie robi gigantycznej róźnicy

Mam tylko (choć sam nie narzekam) 170cm więc serwisu arcymocnego nie mam, ale uderzanie po 300 razy dziennie pozwoliło poważny serwis opanować w około miesiąc i jak dobrze trafiam to nie idzie mocno i celnie returnować.

Trudno mi powiedzieć jaki styl preferuje. Raczej staram się grać uniwersalnie. No ale napewno nie lubie długich wymian, staram się kończyć, na tyle ile mogę zdecydowanym forehandem. Backhand czasami jest nieodzowny, dużo lepiej wychodzi mi dwuręczny. Jednoręcznym za bardzo wyrzucam.

No niestety koszty hali są dla mnie za duże. Obecnie z rodziną budujemy kryty kort pod Siedlcami, ale czynny będzie dopiero na jesień.

Tenis nie jest bardzo trudnym sportem, ale trzeba odpowiedniej mentalności. Widzimy z resztą kto wychodzi na kort w zawodowym tenisie i jaką często antysportową prezentują postawę.