Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

saw22

saw22
Mar 2016
232
1 673
Marzec 2016
2 godziny, 23 minuty temu
232
1 673
UK

Statystyki

Dział% wpisów
Zakłady Bukmacherskie, Nasze Kupony i Typy92,2%
Piłka Nożna - Typy Bukmacherskie6,0%
Konkursy Bukmacherskie1,2%
Pozostałe Sporty - Typy Bukmacherskie0,6%

Ostatnie 20 wpisów na forum

zobacz wszystkie
22 września 2019 15:18
zobacz
LASK - SALZBURG over 2.5 1.53
Arsenal powyżej 1.5 bramki 1.55
Lyon - PSG over 2.5 1.50
Borussia M. - Dusseldorf over 2.5 1.57
Atalanta - Fiorentina over 2.5 1.67
Sevilla - Real over 3.5 2.30
PSV - Ajax over 2.5 1.47
Valencia 1.65
YB - Basel over 2.5 1.47
​​
22 września 2019 15:04
zobacz
Cześć, kolejny temat po dłuższej przerwie z mojej strony. W poprzednim wychodzilem na fajny plus, wiec postanowiłem znowu podzielić sie swoimi typami. Pod koniec każdego tygodnia bede robił podsumowanie tematu, typy gram singlami.
22 września 2019 15:01
zobacz
Odnośnie Sevilla - Real. 
Sevilla w tym sezonie jest mega mocna, szczegolnie grając u siebie. Nie zdziwię sie jesli dziś wygraja, jednak lepiej iść w stronę bramek. Real po porażce i słabej grze z PSG na pewno wyjdzie zmotywowany a mecze z Barca, Atleti i Sevilla, to mozna powiedzieć mecze o 4 punkty. Widzę dziś otwarta grę obu zespołów.
over 3.5 po 2.30
1 czerwca 2019 01:12
zobacz
1. Wynik meczu: Tottenham - Remis – Liverpool (poprawny typ = 6pkt) Remis
2. Dokładny wynik: np. 0-2 (9pkt) 2-2
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyzej
5. Tottenham liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyzej
6. Liverpool liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyzej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Pierwszy gol Tottenham: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) 2 polowa
9. Pierwszy gol Liverpool: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) 1 polowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Liverpool (8pkt) Liverpool,remis
11. Pierwszy zdobywca gola: np. Salah lub brak goli(5pkt) Van Dijk
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyzej
13. Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Powyzej
14. Tottenham liczba kartek: Powyżej/Poniżej 3.5 (2pkt) Powyzej
15. Liverpool liczba kartek: Powyżej/Poniżej 3.5 (2pkt) Powyzej
16. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Tak
17. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
18. Kto będzie miał większe posiadanie piłki  (5pkt) Liverpool
19. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut) (2pkt) 2
20. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut) (3pkt) 2
1 czerwca 2019 01:15 przez saw22
17 maja 2019 18:29
zobacz
cytat z dnia 17 maja 2019 18:25 przez quick.
Rostov co pięknie pograł końcówkę, 26-22 -> 26-25 i 5 minut bez gola. Sędziowanie też po gospodarsku, brawo ;) 

Wiesz moze czy jesli pogralem ich overa, to dogrywka sie liczy? UNI

12 marca 2019 22:49
zobacz
Jest ktos kto ogarnia NHL i odpowie mi na 2 pytania priv?
7 marca 2019 18:54
zobacz
Czerwo w Petersburgu 3.4
5 marca 2019 22:30
zobacz
Schone golasoooooo
Real jak amatorzy dzisiaj

Bez urazy, ale po co posty w stylu 'Real gooool' 'Dawaj Ajax' itp?
Na jutro over 2.5 w obu meczach LM.
4 marca 2019 23:40
zobacz
Spotkanie: Calgary Flames - Totonto Maple Leafs
Typ: x
Kurs 3.85
Buk: expekt
⛔100
4 marca 2019 23:23
zobacz
Dyscyplina: NHL
Godzina: 3:00
Spotkanie:Calgary Flames - Toronto Maple
Typ: X
Kurs: 3.85
Bukmacher: Expekt
Jeśli miałbym typować pomiędzy 1x2 wybrałbym remis. Gospodarze jak wiadomo to najmocniejsza ekipa w swojej dywizji, mimo ostatnich zwycięstw wydaje mi się, że mocno spuscili z tonu. Wprost przeciwnie goście u których po ostatniej wpadce z Islanders nie widać ani śladu. Wygrana z Knightsami czy minmimalna porażka z Capitals napawa optymizmem. Licze, ze również dzisiejszej nocy goście postawią twarde warunki gospodarzom i losy pojedynku rozstrzygnął sie dopiero w dogrywce.
⛔100
25 lutego 2019 15:06
zobacz
Metallburg 1.58
21 lutego 2019 19:47
zobacz
Czerwona w Petersburgu 3.80
19 lutego 2019 20:38
zobacz
Lewy gol 2.50
Suarez gol 2.00
Liverpool bez dwójki podstawowych obrońców. W gazie Conan który potrafi dograć świetna piłka. Dodatkowo Lewy jest pierwszy do strzelania 11stek. Bramki Suareza nie potrafię uargumentować - gram to co czuje 😄
18 lutego 2019 17:38
zobacz
Błaszczykowski gol 4.00
Typ ktory chodzi mi po glowie od samego rana. Ituicja podpowiada mi, że Kuba dziś strzeli..w meczu z Górnikiem nie wygladal źle, jest pierwszy do jedenastek, nie wiem jak z wolnymi. Można spróbować po takim kursie.
15 lutego 2019 17:22
zobacz
Halep
Atyrau
Over 2.5 w Egipcie
@3.18

15 lutego 2019 16:40
zobacz
Ahh te WTA 😃 klasyka
15 lutego 2019 15:42
zobacz
Halep
Atyrau
Over 2.5 w egipcie
@3.18
14 lutego 2019 18:55
zobacz
Ze względu na bezpośredni awans do LM bo finansowo bez porównania do LM 😄
14 lutego 2019 17:32
zobacz
Lazio Sevilla over 1.5
Galata Benfica over 1.5
Rapid +2 handi
Dynamo strzeli
@4.15
14 lutego 2019 01:33
zobacz
Witam, jak wiadomo to jest LE - rozgrywki które przynajmniej ja gram 4fun 😄 moje propozycje to BTSy: Lazio, Pilzno, Szachtar, Galata, Villareal

Ostatnie 20 tematów na forum

zobacz wszystkie
Temat
ostatni wpis
SawBets

saw22 : Cześć, kolejny temat po dłuższej przerwie z mojej strony. W poprzednim wychodzilem na fajny plus, wiec postanowiłem znowu podzielić sie swoimi typami. Pod koniec każdego tygodnia bede robił podsumowanie tematu, …

ostatni wpis 22 września 2019 15:18 przez saw22
SawBets

saw22 : Znowu pobawię sie w swoim temacie. Ostatnio skuteczność zadowalająca, nie przedłużając: PS. Znakiem (!) będe oznaczał typy które uważam za duże value Toronto 1.45 ➖ Nuggets 1.58 ➕ Hornets 1.50 …

ostatni wpis 8 stycznia 2019 12:10 przez saw22
Powrot ;)

saw22 : Witam. W bukmacherce 'siedze' juz 4 lata. Bede podawal pare typow dziennie, glownie single-duble za wieksza stawke, zapraszam do sledzenia tematu.

ostatni wpis 5 lutego 2018 19:29 przez saw22
Typuj z Sawem :)

saw22 : Czesc wszystkim, forum przegladam juz od jakiegos czasu a z z powodu jego nadmiaru postanowilem poprowadzic temat. Mam 27 lat, w bukmacherce 'siedze' ~4. Postaram sie podawac przynajmniej jeden typ …

ostatni wpis 31 grudnia 2016 18:32 przez saw22
larkspur
larkspur
Maj 2013
580 4 227 15
kris_nh
kris_nh
Mar 2014
570 2 699 20
grac45
grac45
Cze 2011 | Forum VIP
1 095 6 299 28
stanley-63
stanley-63
Lut 2010
3 143 11 989 37 28
tryh
tryh
Cze 2013
195 2 227 13
johnadams1
johnadams1
Paź 2013
6 7
hyperdyne-sys
hyperdyne-sys
Sie 2016
312 54 6
wieczu1
wieczu1
Sty 2017
1 4
empi
empi
Wrz 2017
2
  • Widać, że inni mnie szanują

    Zdobyłeś 1000 punktów reputacji

  • Moja praca nie idzie na marne

    Otrzymałeś reputację od 100 osób

  • Widzisz, dobro wraca

    Otrzymałeś reputację od 50 osób

  • Potrafię docenić pracę innych

    Przyznałeś reputację 50 osobom

  • Jak Totti i Gerrard

    Jesteś na forum 2 lata

  • Skończyłem Roczek

    Jesteś na forum rok

  • Zacząłem nową przygodę

    Gratulacje! Napisałeś swój pierwszy wpis

Ta strona korzysta z ciasteczek (plików Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie polityki prywatności.