Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

ragz0

ragz0
Lut 2016
12
11
Luty 2016
1 tydzień, 3 dni temu
12
11
Profil użytkownika ragz0 świeci pustkami, ponieważ nic o sobie nie napisał :(

Statystyki

Dział% wpisów
Pozostałe Sporty - Typy Bukmacherskie75,0%
Fora Ogólnotematyczne25,0%

Ostatnie 20 wpisów na forum

zobacz wszystkie
24 sierpnia 2019 18:07
zobacz
cytat z dnia 24 sierpnia 2019 17:51 przez windover
Sam się teraz ośmieszasz. DH nie jest już poważnym turniejem (Te Open) i zobacz jakie ekipy tam grały oprócz G2. Jak już tak wspominałeś ,że nie poszło mu Envy w bo team się rozpadł i tak a z fnatic co się dzieje (Xizt i twist na ławkę, brak awansu na majora) a teraz bierzesz to za argument jacy są mocni. Buhaha 😆😆

gralo tam avangar, ktore jest wlasnie 2-1 na majorze, valliance(aktualne c4zy),  ktore ma wlasnie 2-0 na majorze, wiec calkiem niezle ekipy :)

tak fnatic nie dostalo sie na majora, ale to chyba nie swiadczy o tym ze sa slabi, chyba ze ty tak uwazasz, ale juz o north, ktore tez jest 2-0 na majorze nie wspomniales, chyba ze ich tez uwazasz za slaba ekipe? :)

ps naucz sie czytac ze zrozumieniem, w envy byl na wypozyczeniu, a team envy zmienil wiekszosc skladu 1,5 miesiacu po jego odejsciu

24 sierpnia 2019 17:37
zobacz
cytat z dnia 24 sierpnia 2019 17:07 przez windover
Jednak go wyrzucili. Z perspektywy czasu każdy tak mówi. Nie będę Cię przekonywał, Oglądaj mecz ,pierwszą mapę np co mówi Izak o mouse ,że nie są jak team tylko grają solo/indywidualnie. To nie jest ,że mu tam po prostu nie poszło ,bo nie szło mu dłuższy czas. G2 16-5 na mapie rywala mówi wszystko o czym zdążyłeś wspomnieć że wygrana typu nic nie zmieni hehe. Jedno wyjście taktyczne ze smokami czy dwa faktycznie czyni z nich zespół a nie zlepek. 

zlepek graczy po graniu 2 miesiace razem wygrywa dreamhacka, w ktorym g2 zajmuje 4 miejsce
https://liquipedia.net/counterstrike/DreamHack/2019/Tours

zlepek graczy wygrywa europejskiego minora, pokonujac w drabince fnatic i north
https://liquipedia.net/counterstrike/Minor_Championship/2019/Berlin/Europe

musza byc totalnie slabi, wiem to bo izak na streamie mowi ze graja "solo/indywidualnie"

koncze dyskusje bo jestes przyslowiowym "januszem esportu"


24 sierpnia 2019 17:38 przez ragz0
24 sierpnia 2019 16:58
zobacz
cytat z dnia 24 sierpnia 2019 14:38 przez windover

Niczym nie manipuluje ,nie widziałem że doszli do składu razem ,bo nie śledze csa od jakiegoś czasu.

Skoro nie sledzisz csa jaki jest sens pisania analiz?

 Gdybyś tak się znał to wiedziałbyś ,że np taki woxic nie chciał grać w składzie międzynarodowym, bo kompletnie nie znał angielskiego (czytaj bariera komunikacyjna ,grając FPL używał podstawowych zwrotów ) no ale tego już na hltv nie ma.

niby nie chcial, ale gra w miedzynarodowych druzynach od 2 lat, a 2 lata na nauke jezyka do grania w csa to chyba wystarczajacy okres

  taki karringan od dawna był wypychany jeszcze z FaZe a pod koniec pobytu tam ciężko mu było nawet 10killi na mapę

ciezko robic duzo killi bedac iglem i majac w druzynie takich graczy jak niko, rain, guardian, olof, z reszta z biegiem czasu sami gracze przyznali ze wyrzucenie karrigana to byl blad, wiec chyba nie byl taki slaby jak ci sie wydaje https://www.vpesports.com/csgo/news/faze-rain-on-cutting-karrigan-i-regret-it-right-now-we-should-never-have-kicked-him

to samo było w Envy gdzie kompletnie sobie nie poradził i dopiero myszy go przygarnęły.

w envy to on byl na wypozyczeniu, i trudno zeby z takim skladem jaki wtedy mialo envy mogl cokolwiek ugrac, niech swiadczy o tym to, ze z 4 graczy, ktorzy grali wtedy z karriganem w envy pare miesiecy pozniej zostal tylko nifty

nazywanie mouz zlepkiem graczy to po prostu zart, aktualnie to jeden z lepszych i najbardziej perspektywnicznych teamow w europie, koledzy wyzej tez juz sporo wyjasnili i we wszystkim sie z nimi zgadzam i nawet wygrana g2 nie zmieni tego, ze twoja zyczeniowa analiza jest totalnie slaba
3 kwietnia 2019 18:22
zobacz

dobrze by bylo gdyby ostatnie posty z np. jak dzisiaj jest 3 kwietnia byly oznaczane jako "dzisiaj" a posty z 2 kwietnia jako "wczoraj" tak bylo na poprzedniej wersji i znacznie ulatwialo to przegladanie forum

18 marca 2019 23:44
zobacz
Oglądam mecze i śledzę. Moim zdaniem to Rogue jest obecnie najlepszym zespołem w Ameryce Północnej i masz prawo uważać inaczej. Dokładnie chodziło mi o mecz który podlinkował Pasek - przefaworyzowane Liquid które padło ofiarą tak słabego zespołu?! Niebywałe. Mimo wszystko potrafili ugrać kolejny mecz w finale z compLexity i zakwalifikować się do turnieju. Wg mnie mega szacun, z naciskiem na słowo OBECNIE są dla mnie numerem jeden 😄

jesli twoim zdaniem wygranie paru meczow online jest wyznacznikiem, ktora druzyna jest najlepsza w danym regionie, to ja sie zmywam
https://www.hltv.org/matches/2330669/rogue-vs-bad-news-bears-iem-sydney-2019-north-america-open-qualifier-2
bad news bears pokonalo rogue w cwiercfinale kwali do iem sydney, graja tez bardzo dobrze w mdlu, hmm moze to oni sa jednak top 1 w NA
w sumie nie wiem tez po co istnieje ranking hltv, dzieki ktorym druzyny zdobywaja zaproszenia do wiekszych lanow, ktory jest aktualizowany co tydzien i w ktorym to Liquid jest na 2 miejscu a rogue 31, powinni go usunac i zrobic ranking carradine, w ktorym to team rogue jest najlepszym teamem z NA
https://www.dexerto.com/csgo/sources-msl-niko-talks-with-optic-gaming-csgo-465457
ale jak to? gracze z top 1 teamu NA wracaja do przecietnego optic, co to za glupia zmiana 😄
18 marca 2019 21:24
zobacz
Rogue to zespół pokroju FURII? Absolutnie się z tym nie zgadzam. Rogue to numer jeden w Ameryce Północnej

??
Wiesz, ze w ameryce polnocnej graja takie druzyny jak liquid i rng? oba teamy sa lata swietlne przed rogue, ktory jest teamem zlozonym z odrzutkow z europy i srednich graczy z ameryki, potencjal maja 5x mniejszy od furii.
Nie wiem czy pamietasz ale furia zakwalifikowala sie na majora i nawet sobie niezle tam radzila, rogue natomiast przegralo w kwalifikacjach na Team one, ktore praktycznie przegralo na emerycki mix team shrouda XD ale w ostatniej rundzie drugiej mapy emeryci zdecydowali sie poddac mecz bo shroud i tak by nie mogl grac dalej.
ps polecam obejrzec co najmniej 1 mecz furii 😄
17 grudnia 2018 21:51
zobacz
http://eweszlo.pl/post/gruby_mozna_smialo_powiedziec_ze_kinguin_to_obecnie_top_1_w_polsce

tak, gruby powiedzial ze toao nie czul sie pewnie na tier1 druzyny
ale nadal nie widze zadnego info ze wyrzucili go z druzyny bo sobie nie radzil na lepsze zespoly, skad wiesz, ze sam nie zdecydowal ze przejdzie na lawke?
btw toao gra w powaznej druzynie od roku, przy jego iglowaniu ago z 3 kompletnymi swiezakami (wliczajac w to niego) w niecaly rok awansowalo z top 100 do top 16 hltv, chyba cos tam jednak potrafi prowadzic 😄
nadal czekam na propozycje lepszego igla z polski 😄
z reszta zlapales zarzutke grubego :| bez odbioru
17 grudnia 2018 20:08
zobacz
Ja jestem mocno w szoku tym zainteresowaniem TOAO akurat mówiąc szczerze. Odszedł (chociaż bardziej podziękowali mu za współpracę) a AGO bo nie radził sobie z IGLowaniem na T1 teamy. Jasne, VP będzie musiało budować swoją renomę od zera pewnie, ale to znowu obawiam się przypadek morelza - to nigdy nie będzie gracz mogący grać w Tier 1, ale o zainteresowaniu nim pisze DeKay, a on raczej bzdur nie wymyśla.

skad ta rewelacja ze wyrzucili toao bo nie radzil sobie na tier1 druzyny? nigdzie to nie bylo potwierdzone, wiec nie ma co pisac takich bzdur
a na tier1 druzyny to oni grali raz na 2 miesiace, z reszta w polsce nie ma lepszego gracza na tej pozycji
12 listopada 2018 14:11
zobacz
https://www.hltv.org/matches/2329042/vyalie-pitoni-vs-de-aztec-cis-minor-open-qualifier-4-iem-katowice-2019
Kursy kompletnie z tyłka. Vyalie Pitoni 2/3 tygodnie temu potrafili ograć chociażby PRIDE, Vege czy Valiance w meczach o wejście do DreamHacka i dzisiaj są dogiem z jakaś sklejką, która gra pierwszy raz ze sobą, a na codzień widują się tylko na faceitach? Buk wystawił takie kursy ze względu na rozpoznawalność niektórych zawodników i to że OverDrive to stary wyjadacz? 32 lata na karku i kilka lat temu grał jeszcze w sklejkach chociażby z Neo i kennyS’em. Ruskie jak to ruskie, mają łatkę odpałów, bo raczej nikt nie spodziewał się, że osiągną takie wyniki z wyżej wymienionymi drużynami. Dzisiejszy mecz grają o wejście do ruskich zamkniętych kwalifikacji do Katowic, wiadomo w bo1 wszystko się może wydarzyć przy dobrej mapie, ale po takim kosmicznym kursie (obecnie chyba jeszcze największy dostępny kurs) warto spróbować.
VyaliePitoniwygra @2.62 bet365

overdrive jest slaby, on gra jedynie dlatego ze sponsoruje wyjazdy druzynom etc. to samo bylo w 1.6, to samo bylo na poczatku cs:go, teraz tez pewnie placi tym szwedom zeby z nim zagrali
11 listopada 2018 17:45
zobacz
Słusznie prawisz , na fortunie tez jest zaklad na to.

nie ma
5 maja 2018 19:52
zobacz
Dziś dostrzegłem takie "naturalne" wzorki na niebie (fotki z sieci, bo nie miałem możliwości fotografować), dziwne te chmury, a może to te naturalne smugi kondensacyjne z samolotu robią samoistnie takie "potworki". Ta niby naturalna smuga, ma po 100-200 km długości, rozciąga sie około 4h i opada tworząc płaszcz, powłoke "mleczną" i izoluje nas od Słońca dzień w dzień, tworząc chermetyczną powłokę. Ponadto oni tam także tą "parą" rysują ciekawe i sprośne wzory ( na Ukrainie zrobili "chemicznego hu...). Co myślisz na ten temat ragz0 ?! A zapomniałem, czy naturalne smugi potrafią odbijać, aż w takim stopniu promienie słoneczne, bo to jest niemożliwe i czy w ogóle mają takie predyspozycje, co ? (może zakłamana Wikipedia podpowie, albo "super wiarygodny pilot).

tak, to helikopter bodzio lata w kolko i rozpyla te trucizne
btw nadal nie dostalem twoich dokumentow z kongresow, parlamentow i sadow, potwierdzajacych chemtrails i pewnie sie nie doczekam, wiec fajnie by bylo gdybys przestal mnie tagowac, bo nie mam zamiaru juz tutaj odpowiadac na te wiadomosci
4 maja 2018 14:51
zobacz
W Niemczech kiedyś (2004) mówili w trakcie Wiadomości - Pogody, że dziś na niebie mamy "Chemtrails" 😄





Temat smug chemicznych został potwierdzony w USA (Kongres i Sąd), w Parlamencie Niemiec, Anglii, Francji, Australii, Kanady itp, ale bez reakcji "rządzących" ...

Pokaz mi te dokumenty z kongresow, parlamentow i sadow, potwierdzajace chemtrails XD
I ciesze sie, ze wyslales mi filmik z rady jakiegos miasteczka w usa, na ktorej kazdy obywatel (foliarz) ma prawo zabrac glos XD

tutaj krotko polski pilot o twoich "chemtrails" w opisie
tak, lata on sobie po niebie i truje wlasne dzieci za piniondze XDDDD

koncze rozmowe bo kazdy 15 latek po fizyce w gimnazjum moglby wytlumaczyc to zjawisko
4 maja 2018 00:23
zobacz
5 marca 2018 03:14
zobacz
a ja ogladam i gram w csa od 11 lat i majac pojecie o grze nie bylo nic dziwnego w tych rundach, a jesli mysliscie ze ktos sobie ustawil turniej z pula $ 500,000 to skomentuje to dwoma literami XD, tutaj gra 5 zawodnikow, ktorzy sa pod kontraktami organizacji, maja trenerow, analitykow etc.
To nie jest tenis ze jakis Juan moze sobie przegrac pare gemow czelka w Quito, get a life
28 marca 2016 23:07
zobacz
29/03/2016 01:30 CET
29/03/2016 03:00 CET
Utah Jazz - Los Angeles Lakers (+14)
1.88 (Pinnacle)
7.5/10
Karierę kończy wielki Kobe Bryant. Od dawna uwielbiam tego zawodnika nie potrafię uwierzyć, że to już koniec. Myślę, że przeciwnicy są również zajarani i nie potrafią uwierzyć, że to koniec "Kobe'go". Będą mu odpuszczać i Lakers obronią HC.

Utah, ktore jest 7 w tabeli i walczy o playoffy bedzie odpuszczac kobemu bo konczy kariere? 😃 Tak samo mieli mu odpuszczac w meczu gwiazd gdzie mial zdobyc mvp, a wiemy jak sie wszystko skonczylo, smieszny argument.
bykuwodzu
bykuwodzu
Lut 2012
724 798 14
  • Inni mogą brać ze mnie przykład

    Przyznałeś reputację 100 osobom

  • Potrafię docenić pracę innych

    Przyznałeś reputację 50 osobom

  • Jak Totti i Gerrard

    Jesteś na forum 2 lata

  • Skończyłem Roczek

    Jesteś na forum rok

  • Zacząłem nową przygodę

    Gratulacje! Napisałeś swój pierwszy wpis

Ta strona korzysta z ciasteczek (plików Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie polityki prywatności.