Pomalutku można się szykować już na nowy sezon 2011, start pierwszej eliminacji za miesiąc.
Kalendarz:
13 LUTY: Sweden
06 Marzec: Mexico
27 Marzec: Portugal
17 Kwiecień: Jordan
08 Maj: Italy
29 Maj: Argentina
19 Czeriwec: Greece
31 Lipiec: Finland
21 Sierpień: Germany
11 Wrzesień: Australia
02 Październik: France
23 Październik: Spain
13 Listopad: Great Britain
Pojawiły się już typy na mistrza świata:
Sebastien Loeb (FRA/Citroen)1.90
Sebastien Ogier (FRA/Citroen)3.50
Jari-Matti Latvala (FIN/Ford)6.00
Mikko Hirvonen (FIN/Ford)6.00
Petter Solberg (NOR/Citroen)12.00
Kimi Raikkonen (FIN/Citroen)81.00
Henning Solberg (NOR/Ford)201.00
Mads Ostberg (NOR/Ford)301.00
Dennis Kuipers (NED/Ford)301.00
Ken Block (USA/Ford)301.00
Matthew Wilson (GBR/Ford)301.00
Kris Meeke (GBR/Mini)1001.00
Khalid Al Qassimi (UAE/Ford)1001.00
Dani Sordo (ESP/Mini)1001.00
Sezon zapowiada się bardzo ciekawie, stare WRC przeszły do historii i wchodzimy w erę nowych WRC. Znowu będziemy świadkami pojedynku tak naprawdę dwóch producentów, Citroena i Forda. Mini za którym stoi Prodrive jest jeszcze trochę z tyłu za wspomnianymi liderami. Zresztą Sordo który zmienił pracodawcę sam stwierdził, że spodziewał się czegoś więcej po Mini. Trochę czasu do początku sezonu zostało, ale szans na rywalizację z Fordem i Citroenem nie ma, przynajmniej na początku sezonu. W tym sezonie Prodrive raczej skupi się na dopracowaniu Mini. Ogólnie uważam, że Citroen może być ciut szybszy od Forda, przynajmniej w pierwszych eliminacjach. Za Citroenenm stoi cała fabryka i tak bardzo nie trzeba uważać na kasę co innego Ford gdzie za samochód nie odpowiada fabryka tylko firma Malcolma Wilsona M-Sport, która tak dużego budżetu nie ma.
Sprawa walki o mistrzostwo w klasyfikacji kierowców, według mnie powinna się rozegrać głównie pomiędzy trzema kierowcami a mianowicie między Loebem, Ogierem i Latvalą. Mniejsze szansę daję Hirvonenowi i P.Solbergowi (P.Solberg jeśli był by w fabryce i miał fabryczny samochód to całkiem realne szanse również na mistrza a przynajmniej na na P2).
Ogólnie patrząc na sezon i szanse na mistrza. Kandydat jest tylko jeden LOEB, każde inne rozwiązanie będzie mega sensację.
PS: mam za mało postów aby dodać grafikę, zapodałem ją więc jedynie do załącznika.
Vader// Wszystko idzie poprawić
???? za założenie tematu i zapraszamy do aktywności.
Kalendarz:
13 LUTY: Sweden
06 Marzec: Mexico
27 Marzec: Portugal
17 Kwiecień: Jordan
08 Maj: Italy
29 Maj: Argentina
19 Czeriwec: Greece
31 Lipiec: Finland
21 Sierpień: Germany
11 Wrzesień: Australia
02 Październik: France
23 Październik: Spain
13 Listopad: Great Britain
Pojawiły się już typy na mistrza świata:
Sebastien Loeb (FRA/Citroen)1.90
Sebastien Ogier (FRA/Citroen)3.50
Jari-Matti Latvala (FIN/Ford)6.00
Mikko Hirvonen (FIN/Ford)6.00
Petter Solberg (NOR/Citroen)12.00
Kimi Raikkonen (FIN/Citroen)81.00
Henning Solberg (NOR/Ford)201.00
Mads Ostberg (NOR/Ford)301.00
Dennis Kuipers (NED/Ford)301.00
Ken Block (USA/Ford)301.00
Matthew Wilson (GBR/Ford)301.00
Kris Meeke (GBR/Mini)1001.00
Khalid Al Qassimi (UAE/Ford)1001.00
Dani Sordo (ESP/Mini)1001.00
Sezon zapowiada się bardzo ciekawie, stare WRC przeszły do historii i wchodzimy w erę nowych WRC. Znowu będziemy świadkami pojedynku tak naprawdę dwóch producentów, Citroena i Forda. Mini za którym stoi Prodrive jest jeszcze trochę z tyłu za wspomnianymi liderami. Zresztą Sordo który zmienił pracodawcę sam stwierdził, że spodziewał się czegoś więcej po Mini. Trochę czasu do początku sezonu zostało, ale szans na rywalizację z Fordem i Citroenem nie ma, przynajmniej na początku sezonu. W tym sezonie Prodrive raczej skupi się na dopracowaniu Mini. Ogólnie uważam, że Citroen może być ciut szybszy od Forda, przynajmniej w pierwszych eliminacjach. Za Citroenenm stoi cała fabryka i tak bardzo nie trzeba uważać na kasę co innego Ford gdzie za samochód nie odpowiada fabryka tylko firma Malcolma Wilsona M-Sport, która tak dużego budżetu nie ma.
Sprawa walki o mistrzostwo w klasyfikacji kierowców, według mnie powinna się rozegrać głównie pomiędzy trzema kierowcami a mianowicie między Loebem, Ogierem i Latvalą. Mniejsze szansę daję Hirvonenowi i P.Solbergowi (P.Solberg jeśli był by w fabryce i miał fabryczny samochód to całkiem realne szanse również na mistrza a przynajmniej na na P2).
Ogólnie patrząc na sezon i szanse na mistrza. Kandydat jest tylko jeden LOEB, każde inne rozwiązanie będzie mega sensację.
PS: mam za mało postów aby dodać grafikę, zapodałem ją więc jedynie do załącznika.
Vader// Wszystko idzie poprawić
???? za założenie tematu i zapraszamy do aktywności.