Witam was, nie piszę tego aby oczernić Sportingbull, który nadal bardzo szanuje. Od razu powiem że obecna sprawa jest "w toku" (mam nadzieje). Jestem u nich graczem od conajmniej 7 lat, jeszcze za czasów Sportingbet. Otóż jakiś czas temu, mój kupon został źle rozliczony, na szczęście to zauwazyłem (inaczej bym poprostu stracił kasę). Po napisaniu do supportu, przeprosili i rozliczyli ponownie jako wygrana, z czego się ucieszyłem i zapomniałem o sprawie. Jednak wczoraj sytuacja się powtórzyła... Mecz Cagliari - Fiorentina na który dałem powyżej 4,5 żółtych kartek został rozliczony jako przegrany, mimo, że było 4 żołtych kartek i 1 czerwona (zasady piłki nożnej, które sprawdziłem dziś rano podają że żółta się liczy jako 1 a czerwona jako 2) więc napisałem mail z reklamacją. Dostałem odpowiedz, że przepraszają i rozliczyli ponownie i dostałem kasę. Znowu bym zapomniał, gdyby nie fakt , że po przegranej całości dokonałem wpłaty kolejnej która została zaksięgowana w transakcjach, jednak w stanie konta było 0,00... Napisałem więc maila, na którego odpowiedziano że wpłata została prawidłowo zaksięgowana. Dopiero na live chat dowiedziałem się, że jednak reklamacja z rana która była rozpatrzona pozytywnie, nagle jest rozpatrzona negatywnie ???? póki co, Pani z live chat podobno przekazała sprawę ponownie... ale na chwilę obecną wygląda to tak, że wygralem 150, przegralem je, ale jako że im się odwidziało to miałem -150 (czego nie było widać jak wpłacałem kolejne 30) i mam nadal 0,00zł.
PS. zanim napisałem na livechat dostałem mail, że mój zakład który był rozliczony negatywnie, potem pozytywnie, został znów rozliczony negatywnie.
Przedstawiam zasady wraz z godziną i datą sprawdzenia.
PS. zanim napisałem na livechat dostałem mail, że mój zakład który był rozliczony negatywnie, potem pozytywnie, został znów rozliczony negatywnie.
Przedstawiam zasady wraz z godziną i datą sprawdzenia.