Mnie poinformowali o wykluczeniu z promocji po tym jak przegrałem swój zakład mobilny w wysokości 100 PLN i trzeba było przyznać zwrot więc radzę uważać. W dodatku momentami są wręcz bezczelni w kontaktach z klientami.
Alicja I: Witam w Sportingbet. Proszę chwilę zaczekać, sprawdzam podane informacje
You: czekam
Alicja I: Świetnie
Alicja I: Przykro mi ale Pan jest wykluczony u nas z promocji
Alicja I: Wszystkie oferty przeznaczone są dla graczy rekreacyjnych, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyznania bonusa lub darmowego zakładu określonym graczom.
You: słucham?! informują mnie Państwo po tym jak postawiłem zakład świadomy tego, że dostanę zwrot w wypadku porażki?
Alicja I: A czy Pan sie pytal o swoj status wczesniej?
Alicja I: Jest to w Pana obowiazku
You: przepraszam, co jest w moim obowiązku? Teraz wyskakuje komunikat "Promocja nie jest dostępna na tym koncie Sportingbet. Wykorzystaj codzienne oferty w Sportingbet Casino"
You: którego wcześniej nie było
You: w którym miejscu promocji jest cokolwiek o moim obowiązku upewnienia się, że nie wykluczyli mnie Państwo z promocji?
Alicja I: W tym zapisie: "Wszystkie oferty przeznaczone są dla graczy rekreacyjnych, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyznania bonusa lub darmowego zakładu określonym graczom."
Alicja I: Pan jest "okreslonym graczem"
You: a jakie miałem o tym pojęcie wcześniej?
You: skąd mogłem o tym wiedzieć?
You: informujecie mnie Państwo o tym w momencie w którym powinni Państwo przyznać zwrot
Alicja I: Jakby Pan sie zapytal przed postawieniem zakladu to samo bym napisala
You: ponawiam pytanie - dlaczego przed postawieniem zakładu nie pojawiał się komunikat o wykluczeniu z promocji i co sugerowałoby konieczność ustalenia swojego statusu, mimo że wcześniej z moim kontem wszystko było w porządku
Alicja I: Przykro mi ale ponownie napisze. NIe mamy obowiazku informowac Pana, a Pan jesli chce moze sie zapytac o to sam. Niestety nie otrzyma Pan tego bonusu ani zadnego innego z kaledarza.
You: informuję, że sprawa zostanie nagłośniona, jeśli tak traktujecie klientów
Alicja I: Nie ma problemu. Nie obowaiamy sie takich "naglosnien"
You: może inaczej będziecie rozmawiać z przedstawicielami SBR
Alicja I: Powodzenia wiec zyczymy
You: skoro zwykły gracz jest dla Was mało wartościowym klientem
Alicja I: Wszystkie oferty przeznaczone są dla graczy rekreacyjnych, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyznania bonusa lub darmowego zakładu określonym graczom
Alicja I: Taka odpowiedz dostanie SBR
Alicja I: Z linkiem do regulaminu
Alicja I: Zreszta dostaja to codziennie i sparwy sa zamkniete
Alicja I: Poniewaz regulamin jest na stronie
You: oczywiście, SBR dostanie również informację o tym, że taką informację gracz dostaje dopiero w momencie, w którym przegrał zakład za który miał otrzymać zwrot
Alicja I: Za kazdym razem to dostaje
Alicja I: I sprawy sa zamkniete
Alicja I: Ale zawsze moze Pan do nich pisac
You: sprawdzimy zatem, czy ta również zostanie zamknięta
Alicja I: Jest to Pana prawo
You: a Wasze bezprawie
Alicja I: Oczywiscie prosze PanaYou: jeszcze raz może mi Pani wyjaśnić dlaczego wcześniej w oknie promocji nie pojawiał się komunikat o niedostępności dla mnie?
Alicja I: Oczywiscie, zapewn ma to zwiazek z Pana przegladarka, za co nie mozemy ponosic odpowiedzialnosci
Alicja I: TO moze Pan rowniez napisac do SBR
Alicja I: Wogole moze Pan caly czat wyslac do nich
You: i nie tylko do nich
You: a przeglądarka się nie zmieniła
You: więc nie bardzo widzę związek, i to również przedstawię
Alicja I: Oczywiscie prosze Pana
Alicja I: Klient zawsze ma prawo zlozyc reklamcje
Alicja I: Tylko nie wiem czy akurat SBR moze tu Panu pomoc ?
Alicja I: Tzn jaki my mamy z nimi zwiazek? Przeeciez nie wydali nam licencji
You: zobaczymy co na to organy wydające Państwu licencję, zgłoszę się w każde możliwe miejsce
You: rozumiem, że nie dbają Państwo o ranking SBR?
You: i tamtejsza ocena nie ma znaczenia dla Państwa popularności?
W tym momencie czat stał się offline.