>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Problem z wypłatą- niezweryfikowane konto

W 0

Wazzzon

Użytkownik
Witam. Mam problem. Jestem początkującym graczem. Założyłem konto i podpiąłem je pod konto bankowe brata. O ile wcześniej wyplacali mi normalnie to teraz przy większej wygranej kazali mi zweryfikować konto i okazało się, że jeśli nie jest moje to nie wyplacą mi pieniędzy. Czy da się to jakoś obejść, żeby jednak kasa do mnie trafiła?
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
kazali mi zweryfikować konto i okazało się, że jeśli nie jest moje to nie wyplacą mi pieniędzy.
🤦‍♂️ podejrzewam, ze to sie okazalo przy rejestracji konta w sts...

a) zrob depozyt z konta zarejestrowanego na siebie, obroc depozyt i sprobuj wyplacic a noz widelec beda chcieli weryfikacji tego wlasnie konta, ktore bedzie juz na Twoje dane
b) niech brat zrobi z Ciebie wspolwlasciciela konta a potem jako wspolwlasciciel usun brata z konta (idziesz do banku z bratem i brat godzi sie na to aby nie byc juz wspolwlascicielem konta, wtedy Ty widniejesz jako wlasciciel

Zaznaczam, ze zadnego sposobu nie probowalem, ale tylko to przychodzi mi do glowy 🤷‍♂️
 
W 0

Wazzzon

Użytkownik
Dziękuję za podpowiedź. Wypróbuję obie opcje, może coś to da. Ale gdyby ktoś się spotkał z takim przypadkiem to proszę jeszcze o pomoc. Tak czy siak dzięki 😉
 
B 0

Boston2022

Użytkownik
Witam. Mam problem. Jestem początkującym graczem. Założyłem konto i podpiąłem je pod konto bankowe brata. O ile wcześniej wyplacali mi normalnie to teraz przy większej wygranej kazali mi zweryfikować konto i okazało się, że jeśli nie jest moje to nie wyplacą mi pieniędzy. Czy da się to jakoś obejść, żeby jednak kasa do mnie trafiła?