>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Prośba o udzielenie pomocy.

K 0

kombajn1

Użytkownik
Witam,

Jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne uwagi jeżeli w jakiś sposób łamię regulamin, na pewno w przyszłości się do nich zastosuję.

Mam problem z obstawianiem Oskarów w zakładach bukmacherskich STS. Mianowicie, przygotowałem sobie kupony, na podstawie informacji zamieszczonych na stronie STSu, i wybrałem ok 15 wydarzeń na jednym kuponie. Poszedłem dzisiaj do punktu sprzedaży i po wpisaniu jednego kuponu(15 wydarzeń, system 10/15) okazało się, że z Oskarowych wydarzeń mogę wybrać tylko jedno na kuponie. Czy to jest prawda? Czy nie mogę obstawić w jednym kuponie więcej niż jednego wydarzenia związanego z Oskarami? Zupełnie nie znam się na typowaniu,pierwszy raz byłem w punkcie sprzedaży,ale znam się na filmie i chciałem z tego skorzystać.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,

Kombajn1

martinho19 8,4K

martinho19

Użytkownik
Jezeli nie mozesz to nie mozesz, nie wiem co chciales osiagnac tym pytaniem... Tak jest zapewne w regulaminie buka.

K 0

kombajn1

Użytkownik
Oczywiście pytanie wzięło się stąd, że nie mogłem znaleźć informacji na ten temat w regulaminie STS. Chciałem, żeby ktoś mi wyjaśnił na czym polegają zakłady pionowe i czy rzeczywiście w jednym kuponie nie można obstawiać przykładowo 2 zakładów z tej samej dziedziny.

bludek 367

bludek

Użytkownik
Są właśnie jakieś dziwne zasady w nowym systemie.

Wszedłem dzisiaj do sts (z systemem Leonardo) i w czasie kreślenia taśmy wpadło mi w ucho, że na kuponie nie może być tylko jeden mecz z ligi słowackiej..., więc z Oskarami pewnie jest podobnie.

edi8 9,1K

edi8

Forum VIP