>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Premier League 24 Kolejka 22.01-24.01.2011

Status
Zamknięty.
kanonier0392 239

kanonier0392

Forum VIP

22 I Sobota

[13:45] Wolverhampton - Liverpool 3,15 3,25 2,25
[16:00] Arsenal - Wigan 1,20 5,85 15,00
[16:00] Newcastle - Tottenham 3,10 3,20 2,30
[16:00] Manchester Utd - Birmingham 1,20 5,85 15,00
[16:00] Fulham - Stoke 2,20 3,15 3,35
[16:00] Everton - West Ham 1,50 3,80 7,00
[16:00] Blackpool - Sunderland 2,60 3,30 2,60
[18:30] Aston Villa - Manchester City 3,60 3,30 2,05

24 I Poniedziałek

[17:00] Blackburn - West Bromwich 2,10 3,30 3,45

23 I Niedziela

[21:00] Bolton - Chelsea 5,60 3,60 1,63

kursy - Expekt

C 0

chmielu.

Użytkownik
Witam. Na razie jestem początkującym, ale może napiszę coś od siebie .
Choć niskie kursy na faworytów z pierwszej czwórki duże prawdopodobieństwo na wygrane w tej kolejce mają na pewno Manu&amp;Tottenham które ostatnio podzieliły się pkt. obydwoje chcą mistrza kraju (dalej ma TH). Duże szanse mają piłkarze Woles z The Reds - dotychczas gosp.5 zwycięstw u siebie to dużo ja na 19 drużynę tabeli a Liverpool tylko jedno spotkanie na wyjeździe ze zwycięstwem.

lukasz80 88

lukasz80

Użytkownik
Bardzo wyrównana kolejka czeka nas w weekend,poza Arsenalem i Man Utd.
Na pierwszy rzut oka dobrym typem wydaje się zwycięstwo lub remis Wilków z Liverpoolem który jak się wydaje nie wyszedł z kryzysu.W meczu Blackpool z Sunderlandem postawiłbym na Czarne Koty,gdyż beniaminek lepiej radzi sobie na wyjazdach gdzie bardzo często grają z kontry,natomiast jak mają prowadzić grę to już tak dobrze im nie wychodzi.Oprócz tego widziałbym over w Birmingham,oraz zwycięstwo z remisem Boltonu.
Wolverhampton - Liverpool Typ - 1X @ 1,58 @ Tobet
Blackpool - Sunderland Typ - 2DNB @ 1,833 @ Sportingbet
Newcastle - Tottenham Typ - Obie drużyny strzelą @ 1,65 @ BetClic