>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

NCAAB w sezonie 2021/2022 - Newsy, Transfery, Dyskusja, Typy, Zakłady długoterminowe

Status
Zamknięty.
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
20.02.2021 04:00 CET
Utah State vs Boise State -1
Odd: 1.93, stake: 1u
Bookie: Pinnacle

It will not be an easy match, but: Boise State won last (two days ago) meeting 79:70. They are first team in conference. Both teams have similar off stats, but Boise State is much better deffensively. They are also home killing machine with 10-0 run on their own court.

Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +74
W 138,1K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
#18 20.02.2021 21:00
Xavier - Connecticut
Connecticut powyżej 47.5 1st Half
@4.565
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#19 20.02.2021 21:00
Xavier - Connecticut
Connecticut powyżej 92.5
@4.47

#20 20.02.2021 21:00
Xavier - Connecticut
Connecticut(-38.5)
@3.15

Może i coś oddadzą za ten mecz z Piratkami.
Dla gospodyn tego meczu to dopiero 11 spotkanie w sezonie, cała masa została w ich przypadku odwołana.. Ostatni mecz dziewczyny zagrały co prawda trzy dni temu, ale wcześniej nie było ich na parkiecie niemal miesiąc. Oczywiście jak na brak gry przez tak długi okres czasu to -8 z DePaul źle nie wygląda, ale badzmy powazni, dzis najmocniejszy rywal z mozliwych, wiec tutaj porażka powinna i zapewne bedzie dużo bardziej dotkliwa. Prawde mowiąc nie bede zaskoczony powtorką wyniku z poprzedniego starcia obu ekip na parkiecie UConn - 106-59 dla Huskies.
Xavier generalnie to bardzo slaba ekipa, w BE jedna z najslabszych, choc w przypadku, kiedy na przeciwko staje druzyna Connecticut jest bez wiekszego znaczenia kto jak prezentuje sie w konferencji, gdyz tam zadna ekipa nie ma do Bueckers i spolki podjazdu.
Oczywiscie ktoś może tutaj przytoczyc mecz Huskies z Piratkami, gdzie bardzo dlugo dziewczyny sie meczyly, ale takie mecze to rzadkośc. Naprawde nie zdarza sie ciezko widziec takiej nieudolności tego zespolu jak podczas tej chocby pierwszej czesci meczu z SH. Mimo tego wszystkiego, mimo nawet -10 w tamtym meczu UConn zamiotlo i to tylko jedna kwartą.
Po tamtym meczu przyszly dwie kolejne, wysokie wygrane, z Dzordzem oraz STJ.
Fakt faktem, wciąż nie ma naszej Makurat, ale akurat nie jest to dla mnie zaden wiekszy problem.. UConn ma miazdzącą przewage i z tak slabym rywalem powinno to mocno pokazać.

Otrzymane punkty reputacji: +56
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
21.02.2021 02:00 CET
Virginia team total over 66.5 vs Duke
Odd: 1.91, stake: 1u

Sorry for the late pick, but I was very busy today. The line was 65.5, so maybe risky bet, but I'll try it.
Duke's defense in the last 3 matches had better than average statistics, but I don't think it will be enough for Virgina. On the other hand Virginia lost their last meeting to FSU in devastating style. It was all because bad play in defense, but they had almost week free and they will be more than prepared. Duke is characterized by an offensive style of play, a lot of off rebounds and points per game, but their defense can be leaky. Virginia will use these holes. They allows you to get avg 60 points and Duke 71. Virginia should destroy Duke on the 3 point line. I think 3 points and free throws will be the key to victory for them. They tends to score 69.4 ppg and Duke def is not solid.

result: 65:66...very unlucky

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
21.02.2021 21:00 CET
Maryland vs Rutgers -4.5
Odd: 1.90, stake: 1u

I don't like Rutgers, but they are great home team, 9-3 ATS there. They won last game against Maryland 74:60 on road. That's enough for me to bet on them.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
23.02.2021 01:00 CET
Texas State -3 vs Arkansas State
Odd: 1.89, stake: 1u

In last pick Rutgers were very bad with many turnovers and missed 3s. Devastating. Texas State today. They are on heater - 4-0 ATS last 4 games. They score avg 5 points less than Arst, but they are much better deffensively (62.6 Opp points vs. 73.5). In last 4 Texas games the margin has been seven or more points. I like them at this point. They are strong road team and I hope they will show it today.

Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +72
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
24.02.2021 02:00 CET
Penn State -6 vs Nebraska
Odd: 1.85, stake: 1u

Both teams are deffensively similar, but Penn State offer much better offense. They played good match against Iowa and they found the rhythm already, while Nebraska doesn't know what to do - very chaotic system of the game. It will be one-sided battle, if Penn State will play as they did against Iowa.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
25.02.2021 03:00 CET
Tennessee vs Vanderbilt +7
Odd: 1.95, stake: 2u

Tennessee had hot start of the season, but in last 10 games they are 3-7 ATS and they play worse and worse each game, not even try to mention the last game against Kentucky. On the other side Vanderbilt is 7-2-2 ATS in last 11 and all the game they keep close (those two ATS losses were in 1-2 points diff). Tennessee has also injury problems, that's why the recetly dropped hard in ranking. It will be close game so the spread +7 is worth the sprinkle.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
04.03.2021 03:00 CET
Maryland -4 vs Northwestern
Odd: 1.88, stake: 2u

Maryland is on 5 games winning streak and they are playing their best basketball right now. They are 4-1 ATS last 5 games and there is no huge difference between their home and away games. They also dominated Nothwestern in last meeting 76:67. On the other hand Wildcats are 0-4-1 in last 5 home games and 4-9-1 in last 14 games overall. They had some nice start of the season, but then they decided to lose 14 straight games (except the last one, where they won against Minnesota). The star here is Eric Ayala, he creates great stuff for Maryland and he scored avg 20 points in last three games. It should be much easier today for him, cause Wildcats has terrible defense. Into the stats: Maryland is better on both sides of the court - they score avg 1.5 points less than Northwestern, but their effective FG is 52.7% against 50.6%, offensive rebounds 20.3% against 17.2% and slightly less turnovers. The key here is their defense. They tends to allow to score 7 points less than Wildcats, more rebounds and much less personals fouls per game.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
Zaproponowane do wyróźnienia:
+1
06.03.2021 00:00 CET
Boston vs Miami -3.5
Odd: 1.88, stake: 3u

Short preview: Medium stake for me, because this line is very interesting IMO.
Really like Miami at home. Boston College hasn’t won a game on the road this year and don’t cover close since they played duke early January. On the other hand Boston college has a terrible defensive efficiency and won’t be able to keep up with Miami.

Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +426
W 138,1K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
#21 07.03.2021 20:30
Louisiana Lafayette - Arkansas Little Rock
Louisiana Lafayette
@1.77

Wszystkie podsumowania pojawią sie wkrótce.
Polfinal Sun Belt, teren dla obu ekip neutralny. Louisiana Lafayette RS zakonczyla z bilansem 13-1, po wczorajszym pewnym zwycięstwie nad South Alabama w 1/4 majac juz serie W14, ALR z kolei RS skonczylo z bilansem 9-7, wygrywając jednak w mistrzostwach konferencji juz dwa starcia.
Generalnie przed sezonem obu zespolow nie dzielilo wiele, choc jednak lepiej wyglądala Louisiana.. W trakcie sezonu jednak Trojans tak bardzo dotknely kontuzje, ze w tym momencie ta przewaga rywalek jest duzo wyrazniejsza.
Zaledwie 9 starc w tym dwa konferencyjne rozgerala Scott, bezsprzecznie najlepsza zawodniczka druzyny. Tyle samo starc rozegrala rowniez Crane, druga najlepsza po Scott zawodniczka. Idac dalej, na początku lutego z gry wypadla Knapp, a jakby tego wszystkiego bylo malo w pierwszej rundzie mistrzostw konferencji urazu nabawila się Vornes.
No i tak, dla Trojans dzisiejsze starcie bedzie trzecim w ciągu trzech dni przy zaledwie 7 osobowej rotacji, gdzie ani wczorajsze starcie z Georgia State, ani wczesniejsze z CC (odziwo) nie bylo latwe.
Cajuns wczoraj spokojnie odprawily SA, juz po pierwszej polowie mając zalatwiony awans.
Jak dla mnie tutaj Louisiana wyraznie powinna, forma, sklad na korzysc Cajuns, a juz nie mowie nawet, ze w RS dziewczyny trzykrotnie odprawily rywalki.
Wiadomo, ze marzec u studenta to czas cudów, ale chyba jednak nie tutaj..

Otrzymane punkty reputacji: +83
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
09.03.2021 03:45 CET
North Dakota State vs South Dakota +3
Odd: 1.89, stake: 2u

Summit League semi-finals. NDSU wasn't very impressive against a weaker Kangaroos team last night. South Dakota is coming in off of a big playoff win against Western Illinois and has had a day of rest. I think the Yotes win this one and the main reason they aren't favored is that they lost the second leading scorer, AJ Plitzuweit, last week to a knee injury. They have filled his shoes decently well and other starters have stepped up, the better team here is getting the extra points in the playoffs.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
09.03.2021 20:00 CET
Miami Florida vs Pittsburgh -3
Odd: 1.91, stake: 2u

Very unlucky match of South Dakota tonight, they were leading 68:63 5min before the end and missed 2 free throw at the end.
Short preview on Pittsburgh: Two teams that are subpar, Im taking Pitt against a mediocre at best defense.
I took Miami -3 against Boston college a few days ago but that was at home.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
09.03.2021 20:00 CET
Miami Florida vs Pittsburgh -3
Odd: 1.91, stake: 2u

Very unlucky match of South Dakota tonight, they were leading 68:63 5min before the end and missed 2 free throw at the end.
Short preview on Pittsburgh: Two teams that are subpar, Im taking Pitt against a mediocre at best defense.
I took Miami -3 against Boston college a few days ago but that was at home.
Free Throw 22-4, incredible

mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
09.03.2021 23:00
Iona vs Quinnipiac HT +3.5
Odd: 1.93, stake: 2u

A lot of bad luck in the last two NCAA games, so I hope for a better end of the day.
Quinn beat Iona 74-70 last time they played, beating them by 9 points in the first half. Iona hasn't played since Feb. 20th so that is why I am taking the first half bet here. I expect some rust.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
10.03.2021 20:30
Miami Florida vs Clemson -9
Odd: 1.94, stake: 1u

Clemson has much better defense, allows 10 ppg less than Hurricanes. Offensively both teams are similar with little edge to Clemson with effective FG%. Miami just won game against destroyed-inside-Pittsburgh, but it won't be possible against full healthy Clemson team. Miami is still missing Lykes which will matter in this game.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
11.03.2021 03:00
Nebraska vs Penn State -6
Odd: 1.85, stake: 3u

Bet of the week for me from NCAA. I've been waiting for players information, but it is okay. Riding the momentum in March, Penn state has won the last two and is coming off a big win against a tougher Maryland Defense. Today, they face a weak Nebraska defense. Their last matchup came recently and Penn state won by 3 in Lincoln, Nebraska. This game will be at a neutral site and with the momentum, 6 points will be an easy cover.

Ostatnia edycja:
mahony1983 33,2K

mahony1983

Użytkownik
13.03.2021 01:00
Missouri vs Arkansas -5
Odd: 1.89, stake: 2u

Arkansas is on a roll, They won by five in Missouri in OT the last time they played.
Missouri out shot them from 3 that game and that's why it was closer.
Missouri is not going to be able to keep up today.

Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +62
W 138,1K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Marzec, marzec i... "BIG DANCE"!
Zatanczymy?

#23 WNCAAB zaklad dlugoterminowy
Kto zdobędzie mistrzostwo?
Connecticut
@3.50
Stawka: 1j.

Serce nie sluga jak to mowią, choc uwazam, ze bez dwoch zdan warto sprobowac.
W sezonie Huskies zdazyla sie wpadka z ARK, poza tym dziewczyny nie przegraly. Fakt, konferencja slaba, tzn moze nie taka slaba, bo bylo DePaul, czy MAQ, ale jednak dla UConn nie mająca druzyny, ktora jakkolwiek moglaby sie postawic.
Poza tym jednak dziewczyny odprawily SC oraz UTenn z druzyn, o ktorych nalezy wspomniec.
Sklad bardzo mocny, z niewiarygodna Bueckers na czele, ktora moze okazac sie wielka gwiazdą tego turnieju.
Popatrzmy na droge UConn do ewentualnej victorii w calych mistrzostwach...
Na pierwszy ogien High Point, czyli rywal o dwie klasy slabszy, ktorego Huskies powinny zjesc bez najmniejszego problemu.
R2 to zwyciezca meczu SDS - Syracuse. Generalnie tutaj tez powinno byc bezproblemowo patrzac na problemy kadrowe Pomaranczowych i SDS zwlaszcza.
Ciekawiej powinno zaczac sie robic od rundy następnej, bo tam z duza dozą prawdopodobienstwa mozna napisac, ze dziewczyny trafią na Kocice z KENTY mająca znakomita Howard. Raczej nie licze tutaj na Iowe, najbardziej pasuje mi Kentucky, ale mimo posiadania Howard wciąz nie jest to dla mnie kandydat na wyrzucenie Huskies z turnieju.
Najwazniejszy sprawdzian w River Walk Arena to starcie o tytul w tym regionie, czyli najprawdopodobniej potyczka z Baylor. Nie chce mi sie wierzyc, ze Michigan przy tym co gra ostatnio, czy UTenn, gdzies tutaj powalczą z Bears.
Forma Baylor solidna, dziewczyny w cuglach zdobyly mistrzostwo B10 i to bedzie spory sprawdzian dla UConn, ale mimo wszystko personalnie lepiej wygladaja Huskies i tutaj Bueckers moze zrobic ogromną roznice.
Powiedzmy zatem, ze UConn awansuje do F4, co dalej?
Na pierwszy ogien zwyciezca Mercado Region.. Tutaj oczywiscie uwage trzeba zwrocic na NC State, czy Texas A&M, choc powiem szczerze, jesli UConn przejdzie Baylor, tutaj az tak zle wbrew pozorom, mimo, ze to juz F4, byc nie powinno.
Awansujemy zatem do finalu, na kogo trafiamy?
Powiem szczerze, nie widze tutaj SC, #1 na poczatku sezonu, nie widzi mi sie Louisville. Widzi mi sie tutaj albo Stanford albo Maryland ze wskazaniem jednak na Cardinals.
Stanford jest w gazie i to obecnie faworyt bookiego do tytulu. Mimo wszystko jednak przy mozliwosciach UConn, przy tym skladzie, biorac pod uwage Bueckers w skladzie uwazam, ze to wlasnie Huskies wyszlyby z tego zwycięsko.
Oczywiscie ja wiem takze, ze u Geno wykryto koronawirusa, ale tak, czy inaczej uwazam, ze tutaj warto sprobowac.
Po "podpisaniu" Fudd dla UConn nadchodza bardzo dobre czasy, moze nawet takie jak za czasow Stewie i za rok, czy dwa takich kursow juz po prostu nie bedzie, dlatego warto pograc.

#24 18.03.2021 00:00
Richmond - Toledo
Toledo
@1.662
Stawka: 1j.

Pierwsza runda NIT.
Jeszcze pare dni temu faworytem byli Spiders, ale dosc szybko role sie odwrocily. Powod jest prosty, Golden oraz Francis w ekipie Richmond pod q. To dwaj najlepsi strzelcy Spiders, wiec ewentualne braki moglyby okazac sie bardzo dotkliwe. Francis pogral jeszcze 9 minut w starciu z SJ, z DUQ nie pojawiając sie juz na parkiecie, Golden wypadl wlasnie po meczu z Dukes.
Generalnie Richmond mialo dosc slabą koncowke sezonu, porazka z SJ, porazka w mistrzostwach konferencji z DUQ i ok, Toledo tez przegralo w mistrzostwach konferencji, ale z tak grajacym Ohio to nie wstyd.
Na pewno Toledo ma wszelkie papiery tutaj na zwycięstwo, zwlaszcza jesli dodac do tego problemy ze skladem rywali.
To jednak nie czas jeszcze na bomby stąd stawka spokojna.

M 285

michall1919

Użytkownik
02.03.2022 1:00
Stony Brook - New Jersey Tech Highlanders goscie under 66.5 pkt @1.5 --- Lost
Goscie sa druzyna underow, srednia ich pkt z tego sezonu to 62, dzis podejmuja duzo mocniejsza druzyne i skazani sa na porazke, nie ma szans zeby w tym meczu rzucili ponad 64 pkt

Ostatnia edycja:
M 285

michall1919

Użytkownik
NCAA
Cal Poly - UC davis

Over 125.5 @ 1.9 buk: 1xbet, bet365
wedlug mnie zanizona linia na mecz i dalikany blad bukmacherow jesli chodiz o ustawiona linie :)

Status
Zamknięty.
Do góry Bottom