>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Michał Pol w nowych spotach marki Betclic. Bukmacher promuje kampanię „Zakłady lepsze od innych”

Waldi1979 1,5M

Waldi1979

Administrator
Członek Załogi
1024x570_MichalPol.jpg

Czołowa firma bukmacherska na polskim rynku, Betclic, rozpoczęła kampanię wizerunkowo-
produktową „Zakłady lepsze od innych”, reklamującą nowy, czasowy produkt – Boosted Odds. W
przygotowanych przez markę spotach reklamowych występuje znany dziennikarz sportowy, Michał

Pol.

Trzy nowe spoty Betclic prezentują historie, w których dwóch przyjaciół zawiera między sobą
nietypowe zakłady – na przykład o zjedzenie bardzo ostrej papryczki. Utrzymane w zabawnej formie
filmy puentuje Michał Pol. Dziennikarz zaprasza widzów do skorzystania z nowej oferty specjalnej
bukmachera, Boosted Odds. W jej ramach od 8 do 21 maja Betclic podwyższa kursy na wybrane
zdarzenia ze świata sportu, kultury i influencerów.

Nowe spoty Betclic nawiązują stylistycznie do pozostałych materiałów przygotowanych na potrzeby
platformy komunikacyjnej „Wybierz swój kurs”, w ramach której marka zrealizowała już kampanie
takie jak „Misje do ogarnięcia” czy „Monster odds”. Betclic odchodzi od stereotypowego ukazywania
gry w zakładach bukmacherskich i podkreśla, że to przede wszystkim niezobowiązująca rozrywka dla
każdego, nie tylko dla osób z dużą wiedzą o sporcie. W spotach wyprodukowanych dla kampanii
„Zakłady lepsze od innych” ta konwencja jest utrzymana.

Trzy filmy reklamujące produkt Boosted Odds będą emitowane na powierzchniach reklamowych w
Internecie, kanałach social media oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.
– Rozrywka oraz poszukiwanie własnego kursu są od zawsze w DNA marki Betclic. Dlatego z
zadowoleniem opracowaliśmy z naszymi Partnerami kampanię produktową „Zakłady lepsze od
innych”, którą promujemy trzema nowymi, wyjątkowymi spotami reklamowymi. To kolejna kampania,
w której wykraczamy poza standardy rynkowe i działania konkurencji opowiadając o zakładach
bukmacherskich w bardzo luźnym tonie – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic
Polska.

Za opracowanie kampanii „Zakłady lepsze od innych” dla marki Betclic odpowiada agencja
180heartbeats + Jung von Matt. Spoty stworzył dom produkcyjny F25.
– Jako partner kreatywny Betclic mamy za zadanie długoterminową budowę marki i jej pozycjonowanie
jako wiodącego bukmachera na polskim rynku. Najnowsza kampania, pomimo swojego taktycznego
charakteru, wpisuje się w tę misję wzmacniając przekaz marki i jej dowcipny tone of voice – powiedział
Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w 180heartbeats + Jung von Matt.

O BETCLIC
Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i
Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie
sportu. Sponsoruje drużynę Piasta Gliwice (Mistrzów Polski 2019) oraz reprezentację Polski w siatkówce. Betclic w przeszłości
wspierał także Lechię Gdańsk, a od sierpnia 2020 roku jest sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA.

1000x200_MichalPol.jpg
 
Otrzymane punkty reputacji: +280
Do góry Bottom