>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Lotek parzyste/nieparzyste w tipsport progresja??

krzychuu 0

krzychuu

Użytkownik
Co o tym myślicie by grać Lotek parzyste/nieparzyste w tipsport ?? :-D
Nie wiem jakie są tam kursy ale chyba coś ponad 1,7, prawdopodobieństwo to 50%, bo nie wiem czy ramis jest taki typ na pewno ktoś tak gra lub może się na ten temat wypowiedzieć to proszę o rady, komentarze, jakieś niuanse. może ktoś ma statystyki jakie częściej wypadają i ile razy najwięcej było tego samego wyniku.
Myślę że to dobry system dla mnie dlatego iż nie znam się tak na sporcie by wygrywać, znam się na tyle że i tak z czasem przegram
z góry dzięki ???? :jezora:
i jeszcze raz bardzo proszę o jakiesik poradzioszki dla mnie :p
jeśli ten temat był już to wybaczta ????
 
G 46

ghs

Użytkownik
Jeżeli jesteś kiepskim typerem, to żaden system Ci nie pomoże. Dzień dziecka się skończył, bukmacherka nie jest łatwym kawałkiem chleba. Tylko kilka procent graczy jest na plusie, reszta przegrywa, a buki rosną w siłę.
 
S 0

sot

Użytkownik
GHS coś się tak negatywnie nastawił na progresję na zdarzenia losowe ,grałem, i wygrywałem teraz znów gram i jest ok ,i myślę że wielu graczy poprze mnie ,masz swój 100 procentowy system to dobrze ciesz się ,każdy ma jakąś metodę która prowadzi do wygranej mniejszej lub większej oby na plus ????
 
G 46

ghs

Użytkownik
GHS coś się tak negatywnie nastawił na progresję na zdarzenia losowe ,grałem, i wygrywałem teraz znów gram i jest ok ,i myślę że wielu graczy poprze mnie ,masz swój 100 procentowy system to dobrze ciesz się ,każdy ma jakąś metodę która prowadzi do wygranej mniejszej lub większej oby na plus ????