>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Jak lepiej podbijać?

esio-police 0

esio-police

Użytkownik
Witam, jestem początkującym pokerzystą(10k rozdań) i chciałbym się dowiedzieć jak lepiej podbijać?
Mam podbijać (oczywiście z uprawniającą do tego kartą i pozycją) zawsze tak samo np.4BB, czy lepiej zmieniać np. raz 2bb ,a innym razem 5bb itd. Chodzi mi o sytuację pre-flop i gdy nikt przed nami jeszcze nie podbił. Jakie są plusy i minusy obu &quot;systemików&quot;?
 
babilon 0

babilon

Użytkownik
cashe czy turnieje?
cashe proboj zawsze tak samo 3BB i tak samo stosuj 3bety jak ktos juz podbil
w turniejach natomiast na poczatku preferuje tez zwykle 3bb a pozniej w pozniejszej fazie 2,5BB
nie podbijaj nigdy 2BB ani 5BB
 
esio-police 0

esio-police

Użytkownik
Chodziło mi o cashe.
Ja zawsze gram o 4bb na microstawkach bo jak bym mniej zagrał to więcej osób by flopa oglądało. Ale z tym właśnie czasem jest problem, załóżmy taką sytuację: Stół FR i ja siedzę na buttonie, do mnie wszyscy pas. Ja z ręką 55 podbijam o 4 bb i wtedy z buttona przebicie o pota. Ja często calluje jak wiem, że przeciwnik często blefuje. Liczę na seta, a jak nie trafię to fold(jak podbicie zbyt duże). Czy dobrze robię?
 
babilon 0

babilon

Użytkownik
no tak set mining
jednak jak dostajesz reraisa o pota a gosc jest raczej lag-iem to jest fold tak mysle od pary 77 w dol raczej fold
 
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
to po co sam podbijasz niskie parki i wzbudzasz agresje , gdzie liczysz na trafienie seta więc raczej tanio chcesz zobaczyć flop

a sprawdzanie grubszych podbić z niskimi parkami ma sens jeśli jest multi pot powiedzmy trzy osoby lub więcej w rozdaniu
 
ptak5 0

ptak5

Użytkownik