>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Get Rich or Die Tryin' - Pokerblog by Karasu

karasu 0

karasu

Użytkownik
Witam
Idąc za przykładem innych zakładam swój blog pokerowy. W pokera gram od jakiś 2 lat z przerwami.Nigdy nie traktowałem pokera jako jedynego źródła zarobku a wręcz przeciwnie grałem w niego dla rozrywki. Do tej pory nie mam na swoim koncie jakiś spektakularnych sukcesów poza kilkoma wygranym w kilku turniejach micro buy-in. Do tej pory przeważnie grałem na Everest Poker NL2 ale ostatnio skończyła mi się do tego cierpliwość a wszystko przez tak zwanych &quot;gamblerów&quot;. Szczególnie kilka ostatnich dni jestem na olbrzymim minusie. Większość mojego bankrolla rozszarpały fishe które przeciw moim AA, KK, AKs i setach na flopie wygrywały lucky drawem na riverze. Sam nie rozumiem gości, którzy mają na ręce 25o i na flopie trafiając &quot;Teh Lowest pair&quot; bętują lub checkują aż do samego rivera by na końcu wejść ALL IN i szczęśliwym trafem skompletować strita. Po takich zagraniach od razu trafia mnie szlag i próbując odebrać fishowi moje przegrane pieniądze pogrążam się jeszcze bardziej. Wogóle moją najsłabszą stroną jest ogólny brak cierpliwości. Z tego powodu staram się grać tylko w MTT Super Turbo Freezout albo SnG Super Turbo ale jak wszyscy wiedzą w tych turniejach nie ma czasu na czekanie na dobre ręce startowe z powodu szybko rosnących blindów.


Co do platform na których grałem to są to:

- Sieć B2B: NoiQ Poker, Devilfish Poker - ogólnie sieć mi się podoba tylko problem z tym, że gra w niej niewielu graczy a co za tym idzie często przy stołach spotyka się te same osoby,
- Full Tilt Poker - według mnie jest to jeden z lepszych poker roomów, tylko, że jedną z jego niewielu wad jest wysoka minimalna wypłata 50usd
- PokerStars - bardzo dobry poker room chociaż ja osobiście zanim nie przepadam
- Sieć Ipoker: Chilli Poker, William Hill Poker, Titan Poker, Winner Poker