>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Czy warto grac?

M 0

marti_btf

Użytkownik
Panowie i Panie zasadnicze pytanie brzmi, czy warto grac?
Kto z Was faktycznie zarabia na bukmacherce?
Niestety czytając i wertując fora mam wrażenie ze może mniej niż 5 procent użytkowników buków jest na plus i jest w stanie zarabiać jakieś pieniądze.
Oczywiście nie mowie tutaj o tym, ze ktoś w miesiącu jest 100-200zł na plus (bo w takim wypadku to w moim mniemaniu gra nie warta świeczki, stres sleńczenie nad statystykami, etc.).
Sam gram od kilku lat przez pilke nozna, tenis hokej; były wzloty i upadki; czasem wygrało się dużo jak dla mnie 3-10 tys ale niestety zawsze na zero lub pod kreską w ogólnym rozrachunku.
Jak to wygląda u Was? jest ktoś tutaj kto faktycznie może pochwalić się tym ze np żyje tylko z bukmacherki? lub regularnie osiąga zysk powyżej np 1500 zł?
 
psychol32 479,7K

psychol32

Użytkownik
Nie warto zaczynać. Ja się bawię w bukmacherkę prawie 20 lat. Gdybym mógł się cofnąć w czasie to bym drugi raz nie popełnił tego samego błędu. Można wygrywać pieniądze (często nie małe), a równocześnie zniszczyć sobie życie. Tak samo jak przez inne uzależnienia.
 
Pantera365 206

Pantera365

Użytkownik
Powitał wszystkich.