>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Cash-out

K 0

konradg

Użytkownik
Witam,
kiedy bukmacherzy zaczynają składać oferty Cash-Out? Wiem, że nie ma na to reguły, ale z własnego doświadczenia co możecie napisać? Jestem laikiem, stąd to pytanie.

Przykład: 20 meczów ogólnie; 13 wygranych jak dotąd; łączna pula 120k; stawka 2zł.; pozostałe mecze z kursem mniejszym, czyli dla drużyny ''mocniejszej''

Czy bukmacher zacznie oferować coś już od 13 albo nawet od 10 czy dopiero np. od 15/16? Czy może w ogóle? Ktoś kiedyś wspominał, że niektórzy mają jakieś limity, że jak duży kurs to nie ma takiej opcji. STS z tego co wiem nie ma limitów.

Jeśli byście mieli obstawiać mecze bez remisów co byście obstawiali? NHL? Chodzi mi tylko o 1 albo 2.
 
jozzy22 554,1K

jozzy22

Użytkownik
Nie dostaniesz cashoutu bo masz kosmiczny kurs, a w takich przypadkach to grasz do oporu - albo wszystko albo nic
 
successful 1,9M

successful

ModTeam
Członek Załogi
Jeśli przekroczyłeś 2280 zł z ew. wygranej na kuponie to z dużym prawdopodobieństwem nie otrzymasz propozycji cash out (chociaż to też zależy od buka; Fortuna na pewno tak ma).

Rozwiązaniem jest kontra, czyli granie na przeciwstawne zdarzenia pozostałych spotkań. Jak pokażesz kupon to może coś doradzimy.
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
M 94K

michalkin

Użytkownik
Jeśli przekroczyłeś 2280 zł z ew. wygranej na kuponie to z dużym prawdopodobieństwem nie otrzymasz propozycji cash out (chociaż to też zależy od buka; Fortuna na pewno tak ma).

Rozwiązaniem jest kontra, czyli granie na przeciwstawne zdarzenia pozostałych spotkań. Jak pokażesz kupon to może coś doradzimy.
Betclic oferuje cash dużo powyżej magicznej bariery 2280.
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
K 0

konradg

Użytkownik
Polecam tenis. Tam nie ma remisów :D
Dziękuję za odpowiedź.