>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

problem z maglownica

K 358

koeman66

Użytkownik
Juz rok temu slyszalem od mechanika, ze mam maglownice w fatalnym stanie, zawsze jak jezdze to na nierownosciach slysze i czuje w kierownicy stukanie, pukanie. Pare dni temu odebralem autko (wymienilem amortyzatory na przodzie plus gumy od drazkow bo byly w fatalnym stanie). Autko prowadzi sie dobrze, nic z przodu nie stuka i piszczy (przod bardzo sztywny), mechanik znow mowil mi o maglownicy. Po odbiorze zauwazylem ciekawa rzecz, otoz przy wolnym skrecaniu stuka mi cos z przodu. Czy jest to wina samej maglownicy, a moze jakies przeguby? Poradzcie czlowiekowi;) A i jeszcze jedno, slyszalem plotke, ze autem, ktore nie ma wspomagania mozna smigac przez dluzszy czas z maglownica, nadajaca sie do wymiany, ale jesli auto ma wspomaganie to przy jakiejkowiek usterce (np. wycieku plynu od wspomagania), trzeba ja naprawic gdyz mozna miec problemy. Prosze o porade i opinie.
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Przy wolnym skręcaniu przegubów raczej nie powinno być słychać.
Jeśli juz wymieniłeś końcówki drążków a odgłosy dalej słychać (na pewno jest to &quot;pukanie&quot; czy może coś bardziej zbliżonego do odgłosu ocierania) to może faktycznie wskazywać na układ kierowniczy. Podczas jazdy na wprost dalej słychać pukanie i są wyczuwalne drgania kierownicy czy tylko przy skręcaniu?
Jeśli nie masz wspomagania to w grę wchodzi tylko usterka mechaniczna. Może masz uszkodzoną listwę (skrzywione, wyłamane zęby). Sprawdź czy opory przy kręceniu są takie same.
 
princeas 11

princeas

Użytkownik
Łożyska koła Ci sie nie posypały? Przy wolnej jeździe to słychać, bo koło sie wolniej obraca, przy szybszej, a zarazem głośniejszej jeździe ten stukot jest niemal niewyczuwalny
 
K 358

koeman66

Użytkownik
Przy wolnym skręcaniu przegubów raczej nie powinno być słychać.
Jeśli juz wymieniłeś końcówki drążków a odgłosy dalej słychać (na pewno jest to &quot;pukanie&quot; czy może coś bardziej zbliżonego do odgłosu ocierania) to może faktycznie wskazywać na układ kierowniczy. Podczas jazdy na wprost dalej słychać pukanie i są wyczuwalne drgania kierownicy czy tylko przy skręcaniu?
Jeśli nie masz wspomagania to w grę wchodzi tylko usterka mechaniczna. Może masz uszkodzoną listwę (skrzywione, wyłamane zęby). Sprawdź czy opory przy kręceniu są takie same.
Tak to jest pukanie zadne obcieranie, jak wyjezdzam np. z parkingu i krece w jedna strone kierownica to raz, dwa razy puknie i jak zaczne krecic w druga strone to tez puknie. Oczywiscie jak jade prosto z predkoscia np. 50km/h, a droga jest nierowna to wali mi i stuka w kierownicy jak wczesniej, bo sam mechanik powiedzial, ze maglownica to jest u mnie do wymiany. Zadnych koncowek drazkow nigdy nie wymienialem, nawet nie wiem gdzie to sie znajduje i jak sie je wymienia, ile kosztuja, ogolnie ciemnosc widze w tym temacie. Bo zeby przy kolach cos poszlo to nie wierze, to by musial mechanik cos zmajstrowac specjalnie, zeby popsuc i dawac mu drugi raz do naprawy i placic za nia. No bo jak inaczej to tlumaczyc?
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
To może poradzę w ten sposób. Podjedź sobie gdzieś na stację diagnostyczną lub nawet do jakiegoś serwisu (innego oczywiście ) opisz co się dzieje. Diagnosta weźmie auto na kanał/podnośnik i po chwili powie co mu dolega. Jak trafisz na uczciwą osobę to nawet nie weźmie pieniędzy. W najgorszym wypadku jakieś 20-30. Moim zdaniem jest to w tym momencie najlepsze rozwiązanie bo tak to można strzelać co tam się u Ciebie podziało.
 
Do góry Bottom