Witam!
Mój problem wygląda następująco.
1. Posiadam od blisko roku konto na Skrill/Moneybookers. Kilkukrotnie już zasilałem je pieniędzmi z konta bankowego, po czym wysyłałem udanie na depozyt do bukmacherów (bet365, tobet).
2. Wczoraj wieczorem dokonałem wypłaty środków z Tobet do Skrill/Moneybookers (ok. 300 zł). Po kilkunastu minutach pieniądze doszły.
3. Następnie chciałem przelać część tych pieniędzy do depozytu na bet365. Dodam, że przed w/w transkacją z Tobet miałem zgromadzone na Skrill/Moneybookers ok. 20 zł.
4. Będąc na swoim koncie w bet365 wybrałem opcje złóż depozyt przez Skrill/Moneybookers. Wpisałem kwotę (205 zł), podałem hasło do konta bet365. Przekierowało mnie do Skrill/Moneybookers. Tam do widocznego adresu mailowego konta Skrill podałem swoje hasło. Po czym przekierowało mnie do informacji o szczegółach płatności, gdzie przy opcji zapłać z Skrill (niedostępnej) była taka informacja:
Mój problem wygląda następująco.
1. Posiadam od blisko roku konto na Skrill/Moneybookers. Kilkukrotnie już zasilałem je pieniędzmi z konta bankowego, po czym wysyłałem udanie na depozyt do bukmacherów (bet365, tobet).
2. Wczoraj wieczorem dokonałem wypłaty środków z Tobet do Skrill/Moneybookers (ok. 300 zł). Po kilkunastu minutach pieniądze doszły.
3. Następnie chciałem przelać część tych pieniędzy do depozytu na bet365. Dodam, że przed w/w transkacją z Tobet miałem zgromadzone na Skrill/Moneybookers ok. 20 zł.
4. Będąc na swoim koncie w bet365 wybrałem opcje złóż depozyt przez Skrill/Moneybookers. Wpisałem kwotę (205 zł), podałem hasło do konta bet365. Przekierowało mnie do Skrill/Moneybookers. Tam do widocznego adresu mailowego konta Skrill podałem swoje hasło. Po czym przekierowało mnie do informacji o szczegółach płatności, gdzie przy opcji zapłać z Skrill (niedostępnej) była taka informacja: