>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Rugby - próba swoich sił :)

ekaga 238

ekaga

Użytkownik
Zakładam nowy temat, w którym będę się dzielił z Wami moimi typami z mało popularnej w Polsce dyscypliny jaką jest Rugby. W ciągu ostatnich 2-3 miesięcy dzięki pewnej osobie trochę na tym zarobiłem, a przy okazji sam się w to wciągnąłem oglądając ten sport i próbuję swoich sił.

Stawki nie są jakieś kosmiczne, a ja zaznaczam, że żadnym guru w tym nie jestem - wręcz przeciwnie, jestem amatorem i sam dopiero się uczę, więc każdy gra tutaj na swoją odpowiedzialność. Będą się pojawiały typy przed meczowe jak i jakieś propozycje live.

Dodam, że typy będą podawane głównie w weekendy bo wtedy jest najwięcej spotkań.


Teraz trochę o dyscyplinie. Co to jest Rugby to chyba każdy wie, jednak nie wiem czy wiecie, że istnieją różne odmiany tej gry. Tutaj skupimy się przede wszystkim na Rugby Union czyli odmianie, w której drużyny składają się z 15 graczy. Cytując Wikipedie:

Polega na podawaniu owalnej piłki ręką lub nogą, przy czym podania ręką do przodu są zabronione; punkty zdobywa się za przyłożenie piłki na polu punktowym przeciwnika (5 punktów), za celny strzał (tzw. drop, drop kick) na bramkę w kształcie litery H, z poprzeczką umieszczoną na wysokości 3 metrów, ponad którą piłka musi być przerzucona (3 punkty). Po przyłożeniu następuje tzw. podwyższenie (skuteczne jest warte 2 punkty); piłkę ustawia się na podstawce (kiedyś usypywano górkę z piasku) na linii prostopadłej do linii końcowej boiska i przebiegającej przez miejsce w którym wykonano przyłożenie, ale w dowolnej odległości od słupów – z tego miejsca kopacz musi trafić w bramkę ponad poprzeczką.