Witam
Kilka dni temu wpłacilem na tobet.com pieniadze 300zl i otrzymalem bonus 150 tak wiec mialem 450 zl. Po 3 dniach udalo sie wygrac 1000 zl tak wiec chcialem wyplacic pieniadze , zalatwilem sprawe z dokumentami lecz okazalo sie ze nie zrobilem wystarczajacego obrotu bonusem który według administracji można sprawdzic w dziale "Szczegóły dot. zablokowanych środków" gdzie widnieje napis
"Nie posiadasz zablokowanych środków na swoim koncie." . OK zdarza się , tak wiec dostalem odpowiedz odnosnie zaistniałego błędu "Uprzejmie informujemy, że na Pańskim koncie wystąpił
błąd techniczny polegający na nieprawidłowym
zachowaniu blokady bonusu.
Oznacza to, że informacja w systemie pokazująca stan bonusu jest
niewłaściwa.
Pańska wypłata została anulowana, ponieważ nie
spełnił Pan warunków obrotu bonusem i do czasu aż
spełni Pan te warunki płatność nie będzie
mogła zostać zrealizowana."
Tak wiec aby wypłacic pieniadze musze zrobic obrót jeszcze kwotą 1250zl jednak tutaj zaczynaja sie schodki... wszystkie zdarzenia ktore chce zagrac maja limity rzedu nawet 1-2 zł rzadko udaje sie zagrac wieksza kwota przed meczem. Tak wiec policzcie sobie sami ile musze razy postawic pieniadze aby obrocic i wyplacic pieniadze. Niepozostaje mi nic innego jak odczekac bodajże 60 dni do wygasniecia bonusu , gdyz w tej chwili nie mogę wyplacic nawet zlotówki.
wygranej za wynik "Helsingborgs IF - Sunderland: 1". Możesz wybrać:
Postaw zakład na 1,16 PLN, i dodatkowy na 18,84 PLN
Postaw tylko zakład na 1,16 PLN" okej ale gdy chce postawic na przeciwny zespol
"Przepraszamy, ale został przekroczony limit maksymalnej wygranej za wynik "Helsingborgs IF - Sunderland: 2". Możesz wybrać:
Postaw zakład na 2,03 PLN, i dodatkowy na 17,97 PLN
Postaw tylko zakład na 2,03 PLN"
tak wiec aby obrocic te pieniadze musial bym zrobic okolo 625 zakladow przy każdym meczu wyskakuja mi podobne limity.
Obsługa klienta za każdym razem odpisuje mi poprzez kopiuj/wklej tą samą odpowiedz:
"Witamy serdecznie,
Niestety ale nie możemy Panu pomóc w tej sprawie i może Pan zawierać zakłady zgodnie z limitem dostępnym na Pańskim koncie.
Życzymy miłego dnia!"
ODRADZAM WSZYSTKIM TEGO BUKMACHERA.
Kilka dni temu wpłacilem na tobet.com pieniadze 300zl i otrzymalem bonus 150 tak wiec mialem 450 zl. Po 3 dniach udalo sie wygrac 1000 zl tak wiec chcialem wyplacic pieniadze , zalatwilem sprawe z dokumentami lecz okazalo sie ze nie zrobilem wystarczajacego obrotu bonusem który według administracji można sprawdzic w dziale "Szczegóły dot. zablokowanych środków" gdzie widnieje napis
"Nie posiadasz zablokowanych środków na swoim koncie." . OK zdarza się , tak wiec dostalem odpowiedz odnosnie zaistniałego błędu "Uprzejmie informujemy, że na Pańskim koncie wystąpił
błąd techniczny polegający na nieprawidłowym
zachowaniu blokady bonusu.
Oznacza to, że informacja w systemie pokazująca stan bonusu jest
niewłaściwa.
Pańska wypłata została anulowana, ponieważ nie
spełnił Pan warunków obrotu bonusem i do czasu aż
spełni Pan te warunki płatność nie będzie
mogła zostać zrealizowana."
Tak wiec aby wypłacic pieniadze musze zrobic obrót jeszcze kwotą 1250zl jednak tutaj zaczynaja sie schodki... wszystkie zdarzenia ktore chce zagrac maja limity rzedu nawet 1-2 zł rzadko udaje sie zagrac wieksza kwota przed meczem. Tak wiec policzcie sobie sami ile musze razy postawic pieniadze aby obrocic i wyplacic pieniadze. Niepozostaje mi nic innego jak odczekac bodajże 60 dni do wygasniecia bonusu , gdyz w tej chwili nie mogę wyplacic nawet zlotówki.
wygranej za wynik "Helsingborgs IF - Sunderland: 1". Możesz wybrać:
Postaw zakład na 1,16 PLN, i dodatkowy na 18,84 PLN
Postaw tylko zakład na 1,16 PLN" okej ale gdy chce postawic na przeciwny zespol
"Przepraszamy, ale został przekroczony limit maksymalnej wygranej za wynik "Helsingborgs IF - Sunderland: 2". Możesz wybrać:
Postaw zakład na 2,03 PLN, i dodatkowy na 17,97 PLN
Postaw tylko zakład na 2,03 PLN"
tak wiec aby obrocic te pieniadze musial bym zrobic okolo 625 zakladow przy każdym meczu wyskakuja mi podobne limity.
Obsługa klienta za każdym razem odpisuje mi poprzez kopiuj/wklej tą samą odpowiedz:
"Witamy serdecznie,
Niestety ale nie możemy Panu pomóc w tej sprawie i może Pan zawierać zakłady zgodnie z limitem dostępnym na Pańskim koncie.
Życzymy miłego dnia!"
ODRADZAM WSZYSTKIM TEGO BUKMACHERA.