>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Litex Łowecz - Wisła Kraków 26.07.2011 (III Runda)

Status
Zamknięty.
konrad140 2,5K

konrad140

Forum VIP

VS

Litex Łowecz - tym razem Bułgarski zespół staje na drodze mistrzowi Polski w drodze do elitarnej Ligi Mistrzów. Wisła , dość pewnie przeszła Skonto Rygę wygrywają obydwa mecze 0:1 i w Krakowie 2:0. Wiślacy zostawili mieszane uczucia ale liczy się awans. Teraz zadanie dużo trudniejsze ale są duże szanse na przejście Litexu , co ciekawe dość wysokie kursy są na Wisłę w pierwszym meczu. Kursy prezentują się tak.
Bukmacher bwin:

Warto dodać , że Wisła całkiem nie dawno grała sparing z Litexem --&gt; KLIK!
Zachęcam do dyskusji ;)
 
jasmin_bogow 1,2K

jasmin_bogow

Użytkownik
Nie znam się za bardzo na piłce nożnej, mówiąc szczerze, jednak kibicuję Wiśle, więc coś od siebie mogę tu napisać.
W Wiśle ( jak co roku ) nadzieje są wielkie. W tym roku stoją na bardzo wysokim poziomie, a to z powodu dobrych transferów i trenera, który od objęcia drużyny cały czas wpaja im że LM jest ich najważniejszym celem.
Skład mamy dobry, prawie na każdego zawodnika jest zmiennik, może nie zawsze o podobnych możliwościach, ale na pewno na tyle zdolny, aby wytwarzać ciśnienie i rywalizację.
Ze SKonto nie było łatwo kolorowo i przyjemnie bo a) drużyna wciąż się zgrywa b) Skonto się zamurowało i to zarówno podczas 1 jak i 2 meczu. Z Litexem sprawa już zapewne będzie wyglądała zupełnie inaczej, mianowicie przewiduję dość otwartą grę.
Jeśli miałbym coś obstawiać tutaj to moim głównym typem byłoby over 2.5. Wisła wygląda świetnie w ataku - Genkov, Biton, Małecki, Iliev, Kirm ( z góry uprzedzając - tak wiem, że nie wszyscy z nich to napastnicy;] ) a przy mniej skupiającym się na obronie rywalu sądzę, że doświadczymy kilku bramek w tym meczu.
 
adi_krk 1

adi_krk

Użytkownik