>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Laptop

ramzesa 13,8K

ramzesa

Forum VIP
Jak dotąd używałem PC ale w najbliższych tygodniach zamierzam kupić sobie laptopa. W dziedzinach laptopów jestem kompletnie zielony, w sklepie wiadomo jacy są to eksperci, a na necie są przeterminowane tematy. Jaki polecacie laptop do wszystkie byle nie do gier. Chcę go używać do oglądania filmów, muzyki, pracy z officem, surfowania po internecie, oglądania meczów. Gry nie muszą chodzić gdyż w nie najzwyczajniej nie gram. Fajnie jakby mial wi fi i co najważniejsze bardzo dobrą, stosunkowo najdłużej trzymającą się baterię. Cena czym niższa tym lepsza propozycja, ale bez przesady, nie chcę jakiegoś szitu ;)
 
adqs 3,5K

adqs

Forum VIP
Jak dotąd używałem PC ale w najbliższych tygodniach zamierzam kupić sobie laptopa. W dziedzinach laptopów jestem kompletnie zielony, w sklepie wiadomo jacy są to eksperci, a na necie są przeterminowane tematy. Jaki polecacie laptop do wszystkie byle nie do gier. Chcę go używać do oglądania filmów, muzyki, pracy z officem, surfowania po internecie, oglądania meczów. Gry nie muszą chodzić gdyż w nie najzwyczajniej nie gram. Fajnie jakby mial wi fi i co najważniejsze bardzo dobrą, stosunkowo najdłużej trzymającą się baterię. Cena czym niższa tym lepsza propozycja, ale bez przesady, nie chcę jakiegoś szitu ;)
Ja osobiśćie polecam Firmę Toshiba, osobiście mam model L505. WiFi świetne, bateria w porównaniu z innymi ok.
Cena może nie jest jakaś super przystępna, ale skoro nie chcesz szitu to Toshibę polecam.
 
t0mson 639

t0mson

Forum VIP
Osobiście polecam Acera a konkretnie model 5741ZG nie drogi ,dobry i wydajny w dodatku bez awarii i dobrze się prezentujący :cool:
 
ramzesa 13,8K

ramzesa

Forum VIP
Osobiście polecam Acera a konkretnie model 5741ZG nie drogi ,dobry i wydajny w dodatku bez awarii i dobrze się prezentujący :cool:
Właśnie słyszałem że Acery są awaryjne. Wolałbym omijać tego producenta.