>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Dopiero zaczynam!... proszę o litość ;-)

I 0

infirmus

Użytkownik
Witam,
Przyznam szczerze, że w temacie zakładów jestem zielony, nigdy nie grałem ani u buka stacjonarnego, ani online.
Do &quot;spróbowania&quot; zachęciła mnie wieść mojego kumpla, że zgarnął całkiem ładną sumkę za zwycięstwo Vettela w F1 ????
Co prawda nie interesuję się sportem na poziomie analitycznym, jak wielu z Was tutaj, ale mam swoje sympatie i pewne typy - choć często kwalifikują się one jedynie do kategorii &quot;pobożnych życzeń&quot;.
Postaram się wszelkie moje pytania umieszczać w tym temacie, aby zbytnio nie zaśmiecać forum.
Do rzeczy:
Na start posiadam, niestety, tylko 100zł - zobaczymy, jak szybko uda mi się je przerżnąć, bo jakoś niezbyt wierzę, żebym mógł chociażby w przeciągu roku zrobić z niej drugą stówkę ;)
Posiadam ekonto w mbanku.
Zamierzam założyć konto w MB.
Co prawda, spotkałem się tu z opiniami, że dla początkujących najlepszy jest Bah, głównie ze względu na swoją przejrzystość, ale gdy przejrzałem sondę na najlepszego buka online - postanowiłem, że na początek założę konto w bet365 - mam nadzieję, że dam sobie radę ????
Odnośnie ww. moje pierwsze pytanie:
Czy MB oraz bet365 przysyłają na pocztowy adres domowy jakąś korespondencję listową?
A jeśli już, to czy koperta od bet365 jest oznaczona w taki sposób, że widać, iż jest to poczta od firmy bukmacherskiej?
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam ????
 
ted 9,5K

ted

Forum VIP
Odnośnie ww. moje pierwsze pytanie: Czy MB oraz Bet365 przysyłają na pocztowy adres domowy jakąś korespondencję listową? A jeśli już, to czy koperta od Bet365 jest oznaczona w taki sposób, że widać, iż jest to poczta od firmy bukmacherskiej?